Tiedän, että on väärä paikka ilmoitella, mutta ilmoitan kuitenkin. :=))
Olen varattu, ihan mukava ja mukavannäköinen naishenkilö, jatkuvasti kaljaa juovaan mieheeni kyllästynyt ym.
Kesä edessä, mitään ei tiedossa, elämä kyllästyttää "neljän seinän sisällä", kun ei minkäänlaista reissukaveria kumppanista löydy. Uskallatko SINÄ lähteä seikkailuun ja katsomaan, mitä mahdollinen rakkaus toisi tullessaan!! :D
Olen tositarkoituksella liikkeellä, joten satunnaiset sänkykumppanit eivät kiinnosta. Ole rohkea ja laita sähköpostiosoitteesi, ONNI saattaa olla MEIDÄN!! :D
Mukava mies, Vihdin seutu
5
176
Vastaukset
- 50+
:=))
- Erkki täti
Täti voi kokemuksesta kertoa että vihdistä ei mukavia miehiä löydy. Heti kun skermat on roiskittu kakkoseen, pyyhitään lerputin pöytäliinaan ja häivytään matkoihinsa. Vihtiläiset miehet ovat sikoja suurellla S-kirjaimella.
- 50+
Erkki täti kirjoitti:
Täti voi kokemuksesta kertoa että vihdistä ei mukavia miehiä löydy. Heti kun skermat on roiskittu kakkoseen, pyyhitään lerputin pöytäliinaan ja häivytään matkoihinsa. Vihtiläiset miehet ovat sikoja suurellla S-kirjaimella.
OHO!!!!!
- Vihristä
Erkki tädillä on huonoja kokemuksia sedistä - ehkä vika onkin tädissä eikä sedässä?
Vihdissä on miehiä ja löytyy niitä muualtakin. Itse olen kiinnostunut, mutta toistaiseksi pitää hieman toppuutella - mutta ei välttämättä pitkään. Palataan asiaan kesällä...- 50+
Ei kannata liian kauan toppuutella... ilmoitukset täällä jäävät helposti uusien ilmoitusten varjoon. Voisitko laittaa sähköpostiosoitteesi, niin voisimme vaihtaa
muutaman sanan? :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760