Viimeinen pilleriliuskani loppuu ihan lähiaikoina, ja olen päättänyt että minun osaltani saa riittää hormonaalinen/lääkärissä ravaamista vaativa ehkäisy.
Kaikkien näiden "paljaalla vedeltyjen" vuosien jälkeen kondomiin palaaminen ei todellakaan kiinnosta, ja olen yrittänyt etsiä tietoa muista ehkäisykeinoista, jotka eivät tuntuisi hirveästi miltään, mutta joita ei tarvitsisi asennuttaa lekurilla ja joissa ei olisi hormoneja.
Ehkäisyvaahto kuulemma kirvelee/kuumottaa joitakin, ja se kuulostaa kovin sottaavalta. Millaisia kokemuksia teillä on? Ehkäisyvaahtokapseleita saisi kuitenkin suomesta, mikä on ehdottomasti tämän ehkäisykeinon etu.
Entäs pessaari spermisidi, onko oikean koon löytäminen vaikeaa ja miltä tuntuu käyttää? Paljonko niitä kokovaihtoehtoja on? Voiko koon mitata mitenkään itse, olen saanut tarpeekseni tämän kaupungin gyneistä.
Femcap kiinnostaisi itseäni ehkä kaikkein eniten, onko kenellä kokemusta? Onko paikalleen asettaminen vaikeaa ja pysyykö se siellä vähän rajummassakin menossa? Tunteeko nainen/mies femcapin koko ajan jotenkin? Saako tilattua muualta kuin täältä: http://www.barriermethods.com/ . Ja jos ei, niin onko tuo sivu todella luotettava, ulkonäkö ei nimittäin hirveästi vakuuta..
Ongelmani on lähinnä se, että kuulun niihin harvoihin joilla sisätutkimus & papanäytten otto ei vaan onnistu. Jännitän liikaa ja olen kipuherkkä, on yritetty tutkia jo neljästi mutta kun ei niin ei. Silti joka helvetin kerta kun menen uusimaan reseptiä, sitä halutaan taas yrittää :/ Tilanne rassaa minua ihan hirveästi, ja en enää kertakaikkiaan halua edes mennä gynelle kun kukaan ei tunnu ymmärtävän. Eli kivaa, mutta lääkäritöntä ehkäisykeinoa olen etsimässä.
Ehkäisyvaahto, pessaari, femcap?
N84
0
654
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715