Olin tuona surullisena perjantaina itse asiakkaana amarillossa. Haluan vain ilmaista kiitkseni ja kunnioitukseni Alen ja Amarillon ovimiehille jotka ryntäsivät ensimmäisinä kadulle ohjaamaan ihmisiä sisälle sekä antamaan ensiapua kadun toiselle puolelle oman henkensä vaarantaen. Toimitte loistavasti!
Portsarien toiminta
8
709
Vastaukset
- kiittäen
Kiitän kanssa ripeästä toiminnasta!
- SGDGAGS
Joo tehdään kaikista sankereita. Portsarit olivat ihmemiehiä jA pelastivT kymmeniä ellei jopA SATOJA IHMISHENKIÄ
- Sisä-Suomalainen
Upeita kavereita nuo ovimiehet.. kiitos heille.
Tulee naisihmiselle turvallinen olo edes hetkeksi kun kuulee, että tässä maasssa on vielä olemassa heidän kaltaisia miehiä.
Vanhaa kunnon tavisotahenkeä...
Siis todellisia miehiä, eikä' narsisiti reppanoita.
Kertokaa heille terveisiä ja kiitoksia, kun tapaatte heitä. Ihailemme heitä!!!!!
Terveiset täältä syvältä sisä-Suomesta..- laiha..
Kai maksoit narikkamaksun uudestaan suoniotsille
- gsgssgag
Kiitos näille sankareille ja muille maamme valioyksilöille eli pokeille. Pokeksi pääsevät vain kauneimmat ja komeimmat. vai sähläreimmät?
- Odotan tietoa
Hei,
Tiedän toisen näistä ovimiehistä. Minulla on häntä kohtaan todella suuri kunnioitus. Ei vaan sen takia mitä hän teki Hyvinkäällä, vaan se että hän tekee todella arvokasta työtä nuorten auttamiseksi uudelle "tielle". Odotan koko ajan uutista että hän pääsisi pois sairaalasta ja voisi jatkaa työtään nuorten auttamiseksi. Hänenllä on todella iso sydän.
Voimia hänen perheelleen, isä tulee varmasti kotiin. Pojat tatamilla odottaa varmasti sinua "valmetaja" Ole niin monelle pojalle se "isä"
Kiitos - hyvät työntekijät
HIenosti he toimivat vaikeassa tilanteessa!!!
- Insinöörin veli
Portsariksi pääsee vain kun on erityisen tyhmä gorillamies.suoniotsa yksinkertainen vähäjärkinen paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756