juopporetku poijan pässi
hynynen on pelle
9
1564
Vastaukset
- Metalliukko4
Samaa mieltä. Täysi urvelo.
- Minä en ole
Suomen paskimman bändin keula-/irvikuva.
Jokaisen lähiöräkälän säälipillunvonkaajan irvikuva. - Pertti Partasuti
Olen Pertti Partasuti, Pelle, jogaisen lähiömuian haavekuva. Välillä juon galjaa, mutta kun morkkis iskee, hiihdän 100km ja sen jälkeen juon galjaa.
- Totiteollisuus
Gatson Metalicaa vuodelta 1988 ja laulan monotonisella äänellä perässä. Juon myös galjaa ja välillä narahtaa kossu. Kun olen juopotellut viikon, käyn lenkillä ja kerron asiasta blogissa.
- kt fani aina
teitä vaa vituttaa ko ite ootte luusereita kt ja hynynen on mestareita
- yfuhgfhfghgfhgfhg
Hynynen on ykkönen munattomat pellet ei vaan ymmärrä:D
- Anonyymi
Uus yritys Hynyseltä Maan alainen armeija miten surkeen lahjaton " Laulelma " , Ensi esiintyminen " viihdeohjelma " POSSESSA , houkutellut hukkaviivankin esiintymään kaveriksi ja tää nenästä vedettävä erehty mukaan.
- Anonyymi
Uus yritys Hynyseltä Maan alainen armeija miten surkeen lahjaton " Laulelma " , Ensi esiintyminen " viihdeohjelma " POSSESSA , houkutellut hukkaviivankin esiintymään kaveriksi ja tää nenästä vedettävä erehty mukaan.
- Anonyymi
Hynynen on samaa kastia Nikulan kanssa, teinipoikien tasolle jääneitä "kovviiiäijii". Toinen noista pölli Kissin War Machinen riffin ja toinen yrittää poseeraa kädet ristis ku mikäki Steve Harris (mainittakoon että Harris on jees, mut Nikula wannabe)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048