juopporetku poijan pässi
hynynen on pelle
9
1533
Vastaukset
- Metalliukko4
Samaa mieltä. Täysi urvelo.
- Minä en ole
Suomen paskimman bändin keula-/irvikuva.
Jokaisen lähiöräkälän säälipillunvonkaajan irvikuva. - Pertti Partasuti
Olen Pertti Partasuti, Pelle, jogaisen lähiömuian haavekuva. Välillä juon galjaa, mutta kun morkkis iskee, hiihdän 100km ja sen jälkeen juon galjaa.
- Totiteollisuus
Gatson Metalicaa vuodelta 1988 ja laulan monotonisella äänellä perässä. Juon myös galjaa ja välillä narahtaa kossu. Kun olen juopotellut viikon, käyn lenkillä ja kerron asiasta blogissa.
- kt fani aina
teitä vaa vituttaa ko ite ootte luusereita kt ja hynynen on mestareita
- yfuhgfhfghgfhgfhg
Hynynen on ykkönen munattomat pellet ei vaan ymmärrä:D
- Anonyymi
Uus yritys Hynyseltä Maan alainen armeija miten surkeen lahjaton " Laulelma " , Ensi esiintyminen " viihdeohjelma " POSSESSA , houkutellut hukkaviivankin esiintymään kaveriksi ja tää nenästä vedettävä erehty mukaan.
- Anonyymi
Uus yritys Hynyseltä Maan alainen armeija miten surkeen lahjaton " Laulelma " , Ensi esiintyminen " viihdeohjelma " POSSESSA , houkutellut hukkaviivankin esiintymään kaveriksi ja tää nenästä vedettävä erehty mukaan.
- Anonyymi
Hynynen on samaa kastia Nikulan kanssa, teinipoikien tasolle jääneitä "kovviiiäijii". Toinen noista pölli Kissin War Machinen riffin ja toinen yrittää poseeraa kädet ristis ku mikäki Steve Harris (mainittakoon että Harris on jees, mut Nikula wannabe)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992