HALUAISIN SUOMENHEVOSEN MUTTA EN OLE VARMA OTTAISIKO.
SANOKAA OTTAISINKO RUUNAN VAI TAMMAN JOS ME OSTETAAN SUOMENHEVONEN.
T. SUSARDI
SUOMENHEVONEN. EHDOTA VOISINKO OTTAA
9
266
Vastaukset
- Minä...
Jos kysyt sitä täällä, ET todellakaan!
- fgtyty
Jos ensihevonen ehdottomasti ruuna :)
kiitos vastauksista
minustakin olisi hyvä ottaa ruuna- 5785eujt
ruuuuuuuuna:)
- assew
Kuule minä mitä sul on suokkeja kohtaan????ja ota ihmees ruuna.tosin ite kyl tykkään enemmän oreist.
Miulla on tamma ensi hevosena ja kyllä on hieno, opettanut on ja paljon asioita! Ja miulla sitä ikää olikin 17 v... Tuomitkaa vain, mutta muistakaa ihminen oppii tekemällä! Mie oon hevosten kanssa puuhaillu jo 9 vuotta, ja oppimista on vieläkin en sitä sano! Mutta olen jo yhdeksässä vuodessa opettaa kaksi varsaa, oman hevoseni tavoille. Varsat olen opettanut myös ajolle!
- höpötteliä
Ruuna ihan vaan jos oot simmonen kokematon heppa höperö tai paljon rat
sastanutkin niin ehdottomasti ruuna :) !!! - Suski!
HALUAT SUOMENHEVOSEN!!!!!!!!! Ne on parhaita!!:)))))
Itsellä suokki ruuna ;)
Periaatteeseen ei sitä voi sanoo kummat on parempi ku kaikki hevoset on erilaisia,mutta jos sulla on mahdollisuus valita niin ota ruuna,koska tammoilla SAATTAA olla niitä "huonoja" kausia...ns.masennus- minä
Ruuna
Tätini tamma kylläkin lämpönen menee ihan hulluksi kiima aikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780