Ei voi kun ihmetellä, miten sisäänpäin lämpiävää, kieroa ja pelkästään oman edun tavoitteluun on nää vihtiläiset keskittyny. Kaiken maailman pikku julkkiksia palvotaan kuin mitäkin, heitä hyysätään, ja jos pääset kaveripiiriin, olet tärkeä henkilö. Leikitään vaatimatonta ja ollaan sitli aina eka omaa etua ajamassa. Voi vittu sentään mitä sakkia. Onneksi muutin pois juuri ja monta sataa halvemmalla vuokra-asunnon, kuin mitä Nummelan läävästä piti maksaa, ja vielä isomman asunnon sain ja HYVIEN julkisten yhteyksien läheltä.
Miten te jaksatte asua siellä ?
Vihti - pikkusieluisten wanna be julkkisten kehto
4
444
Vastaukset
- Hei hei !!!
Oletpa joutunut kärsimään Vihdissä! Onpa hienoa, että nyt sinulle jää parisataa enemmän viinaan, kun olet sossun tuesta vuokrasi maksanut. Hienoa, että älysit muuttaa pois!!
- Vihti on paskalasi.
Ton sun tekstin perusteella, "Hei hei !!!", oot joku Vihdin aivopestyistä pelleistä. Oikeesti kukaan järkevä ihminen ei sinne halua muuttaa. Sen lisäks et ihmiset on töykeitä, siellä olevat palvelut kusee kans ja pahasti.
Tässä sellaiselle vihtiläiselle vinkki joka ei haluu muuttua:
1. Hanki jostain tukevaa köyttä.
2. Tee silmukka.
3. Hirtä itsesi vaikkapa puuhun. - Ymmärrän sinua
Onko sinulla paha olla, ahdistaako. Yritä puhua jonkun kanssa.
- Bonuts
Voi raukka parkaa, kuulostaa siltä että sinut on nyt jätetty porukoiden ulkopuolelle. Turhaan sinä kuitenkaat alat yleistää koko kuntaa, koska sinä olet tullut väärin kohdelluksi. Itse muutin ko. kuntaan 3 vuotta sitten, ja hyvin olen viihtynyt. Olen varmaan myöskin "aivopesty pelle" kun en olekkaan samaa mieltä kun ketjun aloittaja. Tuo nimim: "Vihti on paskalasi" antoi hyvän ohjeen, kokeile ainakin, jos ei helpota, niin ainahan voit tulla sen jälkeen kirjoittelee lisää avautumisiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142