Vihti - pikkusieluisten wanna be julkkisten kehto

123987

Ei voi kun ihmetellä, miten sisäänpäin lämpiävää, kieroa ja pelkästään oman edun tavoitteluun on nää vihtiläiset keskittyny. Kaiken maailman pikku julkkiksia palvotaan kuin mitäkin, heitä hyysätään, ja jos pääset kaveripiiriin, olet tärkeä henkilö. Leikitään vaatimatonta ja ollaan sitli aina eka omaa etua ajamassa. Voi vittu sentään mitä sakkia. Onneksi muutin pois juuri ja monta sataa halvemmalla vuokra-asunnon, kuin mitä Nummelan läävästä piti maksaa, ja vielä isomman asunnon sain ja HYVIEN julkisten yhteyksien läheltä.
Miten te jaksatte asua siellä ?

4

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hei !!!

Oletpa joutunut kärsimään Vihdissä! Onpa hienoa, että nyt sinulle jää parisataa enemmän viinaan, kun olet sossun tuesta vuokrasi maksanut. Hienoa, että älysit muuttaa pois!!

• Vihti on paskalasi.

Ton sun tekstin perusteella, "Hei hei !!!", oot joku Vihdin aivopestyistä pelleistä. Oikeesti kukaan järkevä ihminen ei sinne halua muuttaa. Sen lisäks et ihmiset on töykeitä, siellä olevat palvelut kusee kans ja pahasti.

Tässä sellaiselle vihtiläiselle vinkki joka ei haluu muuttua:

1. Hanki jostain tukevaa köyttä.
      2. Tee silmukka.
      3. Hirtä itsesi vaikkapa puuhun.

• Ymmärrän sinua

Onko sinulla paha olla, ahdistaako. Yritä puhua jonkun kanssa.

• Bonuts

Voi raukka parkaa, kuulostaa siltä että sinut on nyt jätetty porukoiden ulkopuolelle. Turhaan sinä kuitenkaat alat yleistää koko kuntaa, koska sinä olet tullut väärin kohdelluksi. Itse muutin ko. kuntaan 3 vuotta sitten, ja hyvin olen viihtynyt. Olen varmaan myöskin "aivopesty pelle" kun en olekkaan samaa mieltä kun ketjun aloittaja. Tuo nimim: "Vihti on paskalasi" antoi hyvän ohjeen, kokeile ainakin, jos ei helpota, niin ainahan voit tulla sen jälkeen kirjoittelee lisää avautumisiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3790
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2772
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1550
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1522
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1409
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1214
    Aihe