TURHA KUVITELLA ETTÄ PARANISITTE.

karibo

EIKÖ TEILLE JOTKA USKOTTE RUKOUKSELLA PARANTUMISIIN VIELÄKÄÄN OLE TULLUT SE ASIA SELVÄKSI ETTEI KUKAAN OLE TODELLISUUDESSA PARANTUNUT SAIRAUDESTAAN RUKOUKSEN VOIMALLA. jOS JOKU HALUAA OSOITTAA VÄITTEENI VÄÄRÄKSI TULKOON JUTTUSILLE KAIKKINE POTILASKERTOMUKSINEEN JOTKA KOSKEVAT KO TAUTIA NIIN PEREHDYTÄÄN ASIAAN PERIN POHJIN.JA SEN JÄLKEEN VOIMME HAKEUTUA PUOLUETTOMAN LÄÄKÄRIN TUTKITTVAKSI NYKYISEN TERVEYDENTILAN SELVITTÄMISEKSI. MINÄ LUPAAN VASTATA KAIKISTA KUSTANNUKSISTA MITKÄ AIHEUTUVAT POTILAALLE ASIAN TUTKIMISESTA. ( matka- majoitus- ansionmenetys- ym kustannukset)

9

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja kuulemiin

Olette aloittaja sensaatio maapallolla, ei taida rahapussinne kestää vaikka olisitte Warren Buffetin lompsa taskussa, eli tuo aloitus ei ole kristityn koska alkeellisemmankin Raamatunluvun omaava ei kerro noin satuja.

• karibo

Voisin tohon avaukseeni lisätä ehdon että maksan kulut vain siinä tapauksessa että ihmeparantuminen olisi tapahtunut rukouksen voimalla. En tee sitä lisäystä koska olen sata varma ettei kukaan tule esille parantumiskertomuksineen ja olisi valmis puolueettomaan lääketieteelliseen tutkimukseen

• Huijari-parantumiset

Asiaa kirjoitat. Ei tunneta ainuttakaan ihmeparantumista, jolle löytyisi selvät todisteet. Aina kun on pantua kissat ja koirat etsimään todisteita, ovat ne kummalla tavalla kadonneet.

• Vääriä diagnooseja

Olen kuullut, että sairaaloissa saatetaan laittaa hoitovirhe "ihmeparannuksen" piikkiin, silloin kuin esim. syöpädiagnoosi on erehdyksessä vaihtanut omistajaa.

Siinä syntyy mukavasti win-win-tilanne: kaikki osapuolet ovat varsin tyytyväisiä.

• Äimän käkenä.
        Vääriä diagnooseja kirjoitti:

Olen kuullut, että sairaaloissa saatetaan laittaa hoitovirhe "ihmeparannuksen" piikkiin, silloin kuin esim. syöpädiagnoosi on erehdyksessä vaihtanut omistajaa.

Siinä syntyy mukavasti win-win-tilanne: kaikki osapuolet ovat varsin tyytyväisiä.

Menkää Elämän sanan sivulle, siellä kymmeniä todistuksia, parantumisistä joilla ei kellään ole sukunimeä. Miksi näin?

• Huijarien toimintaa
        Äimän käkenä. kirjoitti:

Menkää Elämän sanan sivulle, siellä kymmeniä todistuksia, parantumisistä joilla ei kellään ole sukunimeä. Miksi näin?

Heillä ei ole sukunimeä, koska näin kukaan ei pääse tarkistamaan tietojen oikeellisuutta. Näin noita petoksia on vaikea todistaa.

• Huijarien toimintaa kirjoitti:

Heillä ei ole sukunimeä, koska näin kukaan ei pääse tarkistamaan tietojen oikeellisuutta. Näin noita petoksia on vaikea todistaa.

Aivan oikein!Suurta huijausta kaikki!
        Ei pystynyt Mohis todistamaan mitään
        kultapaikkojen ilmestymistäkään todeksi,koska
        ITSE OLI PAIKALLA,mutta lääkäri ei tätä todentanut!Huijausta
        ja valhettelua.

Samoin kuuluisa suomalainen kuolleista noussut.
        Kun kysyin häneltä todisteita,eli dokumenttia
        vaikka sairaalasta,hän kertoi niiden kadonneen tulipalossa.
        Kertoi muuten heränneensä kylmähuoneesta ja lääkärin todistus kädessään!

Hassua et pystyi noin vain kävelemään ulos kylmiöstä,
        joka on aina lukittu ulkopuolelta,ja viel kuolintodistus kädessä!
        Sitä ei kukaan lääkäri kuuna päivänäkään kylmiöön laita vainajan mukana!

Suuri huijaaja palstalla on teapot,anteeksi vain.
        Hänenkin kaikki ihmeensä ovat huijausta!Valitan.

• Totuus on karu
        leahimn kirjoitti:

Aivan oikein!Suurta huijausta kaikki!
        Ei pystynyt Mohis todistamaan mitään
        kultapaikkojen ilmestymistäkään todeksi,koska
        ITSE OLI PAIKALLA,mutta lääkäri ei tätä todentanut!Huijausta
        ja valhettelua.

Samoin kuuluisa suomalainen kuolleista noussut.
        Kun kysyin häneltä todisteita,eli dokumenttia
        vaikka sairaalasta,hän kertoi niiden kadonneen tulipalossa.
        Kertoi muuten heränneensä kylmähuoneesta ja lääkärin todistus kädessään!

Hassua et pystyi noin vain kävelemään ulos kylmiöstä,
        joka on aina lukittu ulkopuolelta,ja viel kuolintodistus kädessä!
        Sitä ei kukaan lääkäri kuuna päivänäkään kylmiöön laita vainajan mukana!

Suuri huijaaja palstalla on teapot,anteeksi vain.
        Hänenkin kaikki ihmeensä ovat huijausta!Valitan.

Ateistit ei usko armolahjoihin mutta totuus heillekin valkenee kun kerran ummistavat silmänsä ikiuneen.Surku heitä.

• juttututtu

Mikäli aloittaja odottaa ihmeparemistapauksia helluntailaisten joukosta, niin ei tule. Olen kuusikymmentä vuotta ollut mukana "helluntaibileissä," eikä yhtään tapausta ole sattunut kohdalle. Jos nyt, joku kuitenkin on kokenut ihmeparanemiskriiterit täyttävän kokemuksen ottakaa yhteyttä seurakuntanne pastoriin, joka varmasti välittää tiedon parhaaksi katsomallaan tavalla. Epämääräisiä tarinoita ei tarvitse kenenkään uskoa, ummistaa sitten silmänsä taikka ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen