Tuttuni äiti oli iäkäs ja syöpäsairas, ja oli jo saattohoidossa pienellä paikkakunnalla, lääkityksenä enää kipulääkkeet. Tuttuni sai eräänä yönä hengen ilmoituksen lähteä heti äidin luo. Hän lähti ja ajoi parisataa kilometriä katsomaan äitiä. Äiti reagoi heikosti poikansa tuloon. Poika istui äitinsä vuoteen ääreen ja sanoi että pian Jeesus ja enkelit tulevat hakemaan sinut. Hän piti koko ajan äitiään kädestä, ja parinkymmenen minuutin kuluttua äidin sykettä ei enää tuntunut, ja hän oli poissa.
Tuttuni kertoi, miten paljon häntä surussa lohduttaa tieto, että äiti on nyt terveenä ja onnellisena taivaassa Jeesuksen luona.
Herra, suo että mahdollisimman moni ihminen on valmis sinua varten, kun hetkemme koittaa, että sinä enkeliesi kanssa haet meidät, ei mikään eikä kukaan muu!
Jeesus haki äidin
4
258
Vastaukset
- Maruanne*
Tuo oli kaunis kirjoitus Aamunkoite. Kunpa noin olisikin mahdollisimman monen kohdalla.
------------
Kuitenkin Paholainen tekee kaikkensa, että ihmisten huomio kiinnittyisi kaikkeen muuhun kuin Jumalaan. Hän on oikein Mestari siinä. Kun ihmisellä on jatkuva kiire ja stressi ja illat kuluvat tv:n ääressä, hukkuu Jumalan ääni sen kaiken metelin sekaan :(
Sitten,
--On ihmisiä, jotka kuulevat Sanan, mutta joissa huolet ja rikkauden viettelys vie "voiton":
Matt. 13:22
Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.
--Toiset taas tukahduttavat Jumalan äänen väkijuomilla, ja liiallisella huomispäivän murehtimisella:
Luuk. 21:34
"Pitäkää varanne, etteivät juopottelu ja päihtymys tai jokapäiväisen elämän huolet turruta teitä, niin että se päivä yllättää teidät."
--Monet pelkäävät sitä, mitä muut sanovat:
Sananl. 29:25
"Ihmispelko panee paulan, mutta Herraan luottavainen on turvattu."
--Toiset uskovat mieluummin pakanajumaliin:
5. Moos. 27:15
'Kirottu olkoon se, joka tekee jumalankuvan, veistetyn tai valetun, taitajan käden tekemän, kauhistukseksi Herralle, ja joka salaa sen pystyttää'. Ja kaikki kansa vastatkoon ja sanokoon: 'Amen'.
--Ja ne, jotka ovat uskossa, ovat Paholaisen jatkuvan hyökkäyksen kohteena:
1. Piet. 5:8
"Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. "
1. Kor. 15:57
"Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! " - Matkaaja
Lohduttava kirjoitus, Muistuttaa kaikilta osin minun äitini lähtöä. Minulle jäi valtava ikävä äitiä.. Eräänä päivänä näen kuitenkin taas rakkaan äitini.
- armonmatkalainen
Meillä myös vastaava, vuosia sitten. Tuli profetia;on puettuna valkeaan vaatteesen, Jeesuksen verellä pestynä... odottaa vain kotiinpääsyä. Tämän jälkeen käytimme,hänen vanhaa miestään, joka päivä häntä häntä tapaamassa. Vietimme koko viimeisen pyhäpäivän hänen vierellään. Kävimme vielä illalla kotona, mutta palasimme illaksi takaisin, ja sitten muutaman minuutin kuluttua, hän sai kutsun kotiinpääsystä. Toki ero oli outoa ja raskasta, ja ukin hoito ja lohdutus. Jouduin itse vielä valvomaan seuraavana yönä työni tähden. Oli raskasta ja tylsää,, mutta siinä istuessani ja valvoessani,alkoi sisimmässäni soida uusi ylistyslaulu, sitä kuunnellessan, alkoi helpottaa,kaiken ruumiillisen väsymyksen keskellä. Vielä aamullakin sama ylistyslaulu. Niin minä täällä alhaalla, minähän se suren , mutta mummo siellä jo kiittää ja ylistää Jeesusta vapahtajaansa.
- matkaaja
Matkaaja: Sanoin Äidille että minä tulen perässä. Tätä minä tahdon sisimmässäni. Äiti odotaa minua Jeesuksen kuona partiisiissa . On oleva todella ihmeellinen päivä tämä jälleennäkeminen. Emme voi sitä täällä ymmärtää.
Äiti tietää jo paljon enemmän kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857