Perseenpyyhkiminen

olipa kerran vessa

Olipa houkutteleva otsikko, enkä tiedä minne tää todellakaan kuuluu. Mutta apua tarvitsen, toivottavasti joku osaa auttaa. Eli oon 17-vuotias jätkä, ja mulla on semmonen ongelma, että kun käyn paskalla ja pyyhin perseeni, mulla aina jälkeenpäin on ''jarruraidat'' eli paskaa boxereissa. Pyyhin kyllä hyvin, mutta silti tulee nämä raidat. Vinkkejä? Kiitos.

9

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus1000

Hei, joskus on vaikea saada vessassa käynnillä kaikki pyyhityksi kunnolla. Vaiva voi olla rakenteellinen. Jos Sinulla on peräaukon suulla esim. pukamien jälkeen jääneitä epätasaisuuksia, se vaikeuttaa hygieniaa. Käy lääkärillä, leikkaus on pieni ja saat avun vaivaasi. Toivottavasti vastauksesta oli jotakin apua!

• niin se on

Sama vika rahikaisella. Aina tulee ruskeaa paperiin, vaikka kuinka hiertää sormella paperin vastapuolelta. Se johtuu siitä, että "ryppylanka" poimuttaa aukon reunat eikä niiden poimujen pohjilta saa sontaa siistittyä. Kaiken lisäksi aukon reunat menevät verille, kun karhealla paperilla aikansa tahkoilee. Naisilla on niin helppoa pestä bidesuihkulla kaikki pois, mutta miehillä munat roikkuu edessä ja itse tuo takareikäkin on niin takana, että vesi lentää pöntöstä ylös takareunasta, jos sinne suihkukapulan onnistuu pujottaa.

• qafswgr

Ota vileda-käsisuihku kauniiseen käteen ja purskuta siilä eka niin ei tarvi sitten muuta ko kuivata

• nykyaikaista

No tässähän on se että ennen vanhaan perse pyyhittiin. Olet saanut jostain syystä vanhanaikaisen kasvatuksen, vaikka oletkin vain 17 vuotias. Nykyään perse pestään kakalla käynnin jälkeen. Joko bideellä tai savett toiletilla tai märällä vessapaperilla, tms.

• hihihihiiihhi

Haha hakkarainenha se siellä :D käytä ruskeita housuja niin ei paska näy läpi tai jotain mikä on keltanen eest ruskee takaa lol

• Colonsoft

Voihan pideetä ja kosteuspyyhkeitä käyttää. Mutta todellinen miehen ratkaisu on käyttää paineilmapistoolia.

Piereskeletkö paljon? Kyllähän kakkamolekyylit lentelevät uranuksesta sakeina pilvinä jos päivän mittaan piereskelee - thus värjäten aluhousut. Toki housujen vaihtovälillä on myös merkitystä. Itse olen pitänyt 15 000-vaihtoväliä hyvänä.

Toivottavasti muiden kommenteista oli jotain apua. Tästä ei varmasti ollut.

• niin se on

Paras keino on kuitenkin pruutata sen viimeisen paperin pintaan AC3 Comfort geeliä, kun ei suihkuakaan ole monessa vanhemmassa taloudessa. Se sen vasta raikastaa ja samalla hoivaakin.

• kehitys kehittyy
        niin se on kirjoitti:

Paras keino on kuitenkin pruutata sen viimeisen paperin pintaan AC3 Comfort geeliä, kun ei suihkuakaan ole monessa vanhemmassa taloudessa. Se sen vasta raikastaa ja samalla hoivaakin.

Totta, siihen kannattaa jo itse kunkin totutella, kun kuivakäymälät tulevat edelleenkin yleistymään haja-asutusseudulla. On myös totuteltava istaaltaan pissaamaan, kun ei siihen voi seisaaltaan kusta, kuten jollain mashou- miehillä on ollut tapana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe