Minkälaiset rintsikat teillä silikonit omistavat?

Uudet tisut

En ole mistään löytänyt vastausta tähän, eli millaiset pitäisi olla rintsikoiden, kun on suurennuttanut rintojaan? Saako esim käyttää push up, kohottavia? Riippuuko se onko implantti laitettu esim lihaksen alle, minulla se on nimittäin päällä? Mietin vain kun saa heittää nämä tukiliivit syrjään että millaisiin siirryn :)
Niin ja kertokaa vielä vaikka koska te heititte tukiliivit pois ja siirryitte normiin rintsikoihin? Koska voisi käydä jos ostoksilla? Ajattelin itse kun on 2 viikkoa leikkauksesta, ettei niin enää olisi turvotusta, niin valmiiksi kävisi jotain rintsikoita jo, kun en malta odottaa! :)

10

3457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Turvotusten lopulliseen poistumiseen voi mennä useita kuukausia. Itse kyllä huomaa kun suurin osa turvotuksesta on poistunut ja siinä vaiheessa voikin lähteä sovittelemaan uusia rintsikoita. Koko voi siis muuttua vielä kuukausien kuluessa mutta tarvitaanhan niitä rintsikoita jo siinä välissäkin. Minulla implantit ovat kokonaan rintalihaksen alla ja käytän kaikenmallisia rintaliivejä. Muistaakseni sairaalasta sain neuvon ettei kaarituellisia rintaliivejä saisi käyttää kuin vasta yli kuukausi leikkauksesta ja tukevat urheiluliivit olikin 24/7 käytössä kuukauden kunnes siirryin vähitelle normaalirintsikoiden käyttöön.

• 70G + 800cc = 70M

Moi,

Itselläni implantit on lihaksen päällä ja leikkauksen jälkeen sain ohjeeksi käyttää tukevia urheiluliivejä (ei kaarituettu) 24/7 ensimmäiset 3kk!! eli ihan äkkiä ei tarvinnut olla uusia shoppailemassa ;) Kun tuo 3kk oli mennyt, pidin "tukiliivejä" edelleen ihan mielelläni, sillä ne istuidat hyvin ja tukivat rintojani. Tottapuhuakseni samaiset liivit päällä nytkin ja aikaa leikkauksesta on 10kk!

Omalla kohdallani oikean koon löytäminen on ehkä liiviostoksissa rajoittavin koko, liivin malli ei niinkään. Ihan vapaasti voi käyttää minkä tahansa mallisia liivejä, pääaisa, että ne tuntuvat hyvältä päällä ja ovat oikean kokoiset. Rinnoissa tosiaan tapahtuu muutoksia vielä kuukausien ajan, myös koon suhteen. Eli kasapäin ei uusia kannata ostaa vielä 2 viikkoa leikkauksesta ;)

Pikaista ja kivutonta toipumista!

• Gia22

Itselläni on myös implantit lihaksen päällä ja ohjeeksi sain kirurgilta pitää urheiluliivejä 1kk:den ajan 24/7. Luulen, että ohjeet ovat paikkakohtaisia suosittelen olemaan yhteydessä omaan lääkäriin. Itselläni myös tuoreet implantit ja tänään kävin ottamassa esimakua liiviliikkeessä uusiin rintoihini :)

• Anonyymi

Kylläpä on pitkä aika, jos 3 kk täytyy pitää pelkkiä tukiliivejä.😮 Itse sain ohjeistukseksi vain yhden kuukauden, jonka jälkeen saa siirtyä tuntemusten mukaan tavallisiin, kaarituellisiin liiveihin.

Missä kohtaa ootte uskaltaneet alkaa käyttää push up- tai super push up liivejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä on pitkä aika, jos 3 kk täytyy pitää pelkkiä tukiliivejä.😮 Itse sain ohjeistukseksi vain yhden kuukauden, jonka jälkeen saa siirtyä tuntemusten mukaan tavallisiin, kaarituellisiin liiveihin.

Missä kohtaa ootte uskaltaneet alkaa käyttää push up- tai super push up liivejä?

Vanha ketju. Ei nykyään enää kukaan fiksu silareita laita. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet vaan! Kyllä silikoni-implantteja laitetaan aivan kuten ennenkin, niistä ei vaan enää puhuta niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet vaan! Kyllä silikoni-implantteja laitetaan aivan kuten ennenkin, niistä ei vaan enää puhuta niin paljon.

Ja kirurgia on kehittynyt, eli nykyään hyvät kirurgit osaavat tehdä hyvin luonnollisen näköisiä lopputuloksia. Silikonit on useammalla kuin uskoisikaan. Myös pienet rinnat saattavat olla silikonit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne fiksut naiset, jotka haluavat näyttää hyvältä, laittavat edelleen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle laitettu 700 cc Viirossa ja olen erittäin tyytyväinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla kun ei ole sitä ylimääräistä rasvaa mistä otaa...itse menen silarit ottamaan täällä suomessa. Onko kellään kokemusta Helena Puontista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe