Taas oli mielenterveysongelmat taustalla. Me metsästäjät kärsimme näisä pillerihöyryissä räiskivistä tenavista.
Aseiden poisto ei ratkaise ongelmaa sillä kuitenkin he alkavat ajamaa autoilla väkijoukkoon tai huitovat puukolla viskellen palopommeja ja kenties varastaen tietyömailta räjähteitä mahdolliseti tehden itse pommeja kuten Gerd.
Poliisillakin on aseita ja poliisikin voi seota joten aseabsolutimi ei ole ratkaisu.
Älkää tehkö lapsista hulluja tai kiusatko. Hyvinkään hemmo oli myös sen näköinen ruipelo että varmasti ole kiusattu.
Miten suojaudumme hulluilta ?
7
60
Vastaukset
- .
Ei itse mielenterveysongelma ole syynä. Pohjimmillaan syy on lääketehtaissa, joilla on kauhea valta. Ssri-lääkkeiden haittavaikutuksista ei saa puhua.
- kncjbvnkkjhj
Näyttääpi siltä että sen ssri/snri-lääkkeiden pakkausselosteessa olevan kohdan "kohonnut itsemurhariski" voisi muuttaa muotoon "kohonnut (itse/joukko)murhariski".
No kymmenen vuoden päästä muistelemme näitä lääkkeitä lääketieteen historian suurimpana floppina, kun ensin uskalletaan ottaa pää pensaasta, avata silmät ja myöntää tosiasiat.
- Tosi o
Näitä älyttömyyksiä olisi myös aseiden keskitetty varastointi. Siitä asevarastosta tulisi heti todellinen ryöstö ja murto kohde rikollisille ja muille hulluille.
- jjgjjjkk
Jos ne keskitetysti päätetään säilyttää, niin sitten armeijan asevarikkojen yhteydessä. Siitä ei tosiaan tule mitään että ne on yhdessä varastossa jota vahtii poliisikoulun pääsykokeissa hylätty harmaa-asuinen leikkipoliisi.
- se auttaa
HUL-LU HU-LLU KUN ET SELVÄNÄ SÄ TUL-LU TUL-LU SUUDELLESSA KAI WESSANPÖNTTÖÖN OKSENSIT
- Narsistix
Poika pölli vanhempiensa aseet ei sillä ollut omia oliko edes ajokorttia
- Voi pölhökustaat
Aseiden keskitetty säilyttäminen ?
Herää kysymys kuka tuon kustantaa. Metsästysseurat toimivat vapaaehtoispohjalta samoin kuin ampumaseurat. Kenelle se asekaapin avain sitten annetaan jos kaapissa on 250 asetta joka omaisuusarvossakin herättää rikollisten mielenkiinnon. Siinä tekee huumeveikko monen tripin keikan kun tyhjentää vaikkapa vain 50 yli 2000 € arvoista kivääriä.
Eikä nämä aseen keskittäjät ota huomioon että tavallinen kivääri maksaa n 1000 € ja kiikari saman verran. Monella metsätäjällä on vielä useampi kaliberi eri riistalle eli paljon on rahaa rikollisille tarjolla.
Aseet eivät kadulta katoa vaan ainoa mikä muuttuu on aseen pimeämarkkinahinta ja miksi ostaa lr 22 revolveria kun samalla voisi ostaa puoliautomaatti 357 tai kalasnikovin !
Ollessani virossa minulle kaupattiin UZIA hintaa 800€ eikä salakuljetus virosta suomeen todellakaan ole mikää uroteko vaan verrattavissa tupakkikartongin tuontiin. Patruunoita saa kiinasta samaa reittiä joten rahalla saa ja autolla pääsee. Ai niin, en kuitenkaan ostanut sillä ei ole tarvetta.
Lopettakaa metsästäjien sijaiskärsiminen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760