Onko täällä ketään muuta alkanut suoranaisesti v*tuttaan tämä suomalaisten ja Suomen Usa mielisyys ja "huoraaminen" ylipursuava Jenkkilä fanitus?? En kestä edes katsoa teeveetä enään, kun joka ohjelma on tota yliampuvaa Hollywoodpaskaa!
Taitaa tuo paha itänaapuri olla saanut suomalaiset fanittaan tuota rapakon takaista fasistin elkein käyttäytyvää USA:ta.
Miten se oli 30-luvulla oliko suomalaiset silloin sosialistisen natsi-saksan kannattajia suurimmaksi osaksi? Eli toistaako se historia taas itseään? Kertokaa joku viisas miksi suomalaiset on niin USA-mielisiä?
USA-mielisyys
14
404
Vastaukset
- Kaljakerho kokoontuu
Amerikkaa pidetään Suomessa Venäjän ja kommunismin perivihollisena (vaikka se ei sitä ole aina ollutkaan), samoin "musujen" kurittajana, ja toisaalta USA nähdään erilaisena ja jotenkin läheisempänä kuin Eurooppa, jota vierastetaan (Saksaa lukuunottamatta).
- Kyllä toimii
Ja amerikkahan on ihan oikeasti monikulttuurinen kaikkineen.
Mikä heillä toimii aika hyvin, ilmeisesti kun säännöt on kaikille
samat, eli pitää olla selviytyjä. Ei helppoa mutta toimii.
- 2000-luvun koululainen
Joo. Mua kiusattiin tosi pahasti koulun alusta loppuun, kun en käyttäytynyt pinnallisesti ja rikollisesti.
Ylä-asteella ei ollut enää kavereita, kun heidän arvonsa muuttuivat jenkkiläisemmiksi.
Muutama henkilö onneksi oli, joiden kanssa saatoin puhua ilkeilyä ja nälvimistä.
Mut on jopa yritetty kuristaa.
Sanonpa vaan, että tähän ongelmaan pitäisi kyllä puuttua.
Kotimaata sanotaan vaan paskaksi ja millään ei ole mitään väliä.
Ihmettelen vaan, että miten tämä on tullut mahdolliseksi?
Miksi Suomen televisiossa liehuu Amerikan lippu kolmella kanavalla yhtä aikaa?
Olen kysynyttä kouluni opettajilta ja he sanovat, että Euroopassa vaan tykätään niin paljon jenkkilästä.
Jos näin on, niin en ymmärrä eurooppalaisia. En tajua mitä fanittamista jenkkilässä on.
Aivopesua tämä on.
Ilmapiiri mätänee.
En oikein uskaltaisi armeijaankaan mennä,koska en ole varma meneekö Suomi tätä myötä Natoon ja olen valmis kuolemaan etten joutuisi taistelemaan tähtiraitalippuisten leivissä. Eivät saa niillä pommituksillaan mitään hyvää aikaan.
Eiköhän aleta boikottiin ja ruveta seulomaan tätä kulttuurivaikutusta pois yhdessä.
Globalisaatio on tuhoisaa, jos se etenee vain yhden maan ehdoilla, varsinkin jos se yrittää tehdä meistä henkisesti samanlaisia tyhjiä kuoria jotka eivät välitä mistään mitään...- U.S.A. = Z.O.G.
Maahanmuuttokritiikki, joka jaksaa keskustella loputtomiin näkyvistä seurauksista, mutta joka samalla vaikenee visusti taustalla olevista oikeista syistä, on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää kontrolloitua oppositiota, mahdollisesti väärän lipun operaatio.
- Mutta mitä ?
U.S.A. = Z.O.G. kirjoitti:
Maahanmuuttokritiikki, joka jaksaa keskustella loputtomiin näkyvistä seurauksista, mutta joka samalla vaikenee visusti taustalla olevista oikeista syistä, on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää kontrolloitua oppositiota, mahdollisesti väärän lipun operaatio.
Joo mamutus tuo tänne tasan jotain muuta kun Amerikkalaisuutta.
- emme mitään
USA & Israel tekivät 911-iskun itse. Hyökkäsivät Irakiin ja Afganistaniin sen takia, että saivat luonnonvarat haltuun ja Israelia ahdistelevan Saddamin pois päiviltä. Siellä on kuollut näinä vuosina yli 1miljoona ihmistä. Sen takia Suomi ja Muut EU maat ovat joutuneet ottamaan tuhansittain pakolaisia näistä maista: Eli siis tämä meidän fanittama USA kylvää tuhoa ja me teemme korjaustyön.
Mitä me olemme saaneet Afganistanista tai Irakista muuta kuin pakolaisia?
- Ei voi mitään.
Katsos Suomi ei ole kohta enää yhtään mitään, koska kaikki on
katoavaista kuten hyvinvointiyhteiskunta ja USAN mallinen
yhteiskunta tulee tänne väjäämättä eli olet oman onnen seppä. - Kummaa mussutusta
Minua taas ottaa päähän tuo että jos ei ole tyytyväinen asuinpaikkansa niin miksi ei lähde muualle mikäli parempaa on tarjolla?
Kyllä Usalla on vikansa mutta on tuo venäjä siihennähden aivan sikailjoiden takapajula. Venäjällä jyllää raha, valta ja politiikka. Sanoa saat vain sen mitä valtion paperissa lukee ja jos muuta teet niin on henki höllässä tai vankila kutsuu. Karmeeta kun ihmisiltä viedään kaikenmoinen vapaus. - InIMMIGRATIONWeTrust
Amerikka on maailman paras maa ja ainoa supervalta maailmassa. Siellä toimii ihan kaikki niinkuin pitää. Ei tätä maata voi ees verrata siihen.Suomi sais ottaa siitä mallia.
- FINLAND IS BEST
SUOMI ON MAAILMAN PARAS MAA!!
- SUOMI LEIJONA
FINLAND IS BEST kirjoitti:
ITSE VIHAAN AMERIKKAA YLI KAIKEN MINULLA EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ SANOTTAVAA AMERIKASTA. SUOMI ON PARAS
- Anonyymi
FINLAND IS BEST kirjoitti:
Unta näet torvi! Perusteleppa pikkuisen tuotakin kommenttiasi.☝️ Ookko nää joku isänmaallinen hau hau? suomalaiset on jäykempiä kuin rata kiskot, ei mihinkään suuntaan taivu ja nöyriä kuin koirat, ja tottelevat jokaisaista sääntöä pilkun tarkasti, naamat kuin Norsun v.i.t.u.l.l.a asenne kuin perseelle ammutulla karhulla. Ja menevät teuraalle kuin pässit narussa oksettavaa. 🤮 Hector Barbossa: Säännöt ovat suunta viivoja. ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unta näet torvi! Perusteleppa pikkuisen tuotakin kommenttiasi.☝️ Ookko nää joku isänmaallinen hau hau? suomalaiset on jäykempiä kuin rata kiskot, ei mihinkään suuntaan taivu ja nöyriä kuin koirat, ja tottelevat jokaisaista sääntöä pilkun tarkasti, naamat kuin Norsun v.i.t.u.l.l.a asenne kuin perseelle ammutulla karhulla. Ja menevät teuraalle kuin pässit narussa oksettavaa. 🤮 Hector Barbossa: Säännöt ovat suunta viivoja. ☝️
"Suomi on Maailman paras maa" HUH HUH!!! Täytyy olla kyllä MELKO Aivoton dille kuka tollasta skeidaa viittii kirjottaa!! Tämä maa on ajettu niin alas kuin olla voi ja eikä siinä vielä kaikki, sillä lisää sontaa keksitään ja yks vitipää heiluu sakset kädessä (eduskunnassa) kuola poskella hätiköiden että joko saan leikata vähän lisää kun niin tekee mieli rapsia heikkovarasia.. Entä meidän maan tukiranka,eli VANHUKSET & ELÄKELÄISET jotka on antanut koko elämän työnteolla tälle maalle eläkeikään asti tai vielä pidempääkin? Miten heitä kohdellaan tänä päivänä niin ihanassa ja parhaassa maassa niinkö omasta mielestä... ?? Voit kyllä tuon mielipiteen työntää omasta hanurista niin syvälle kuin vaan menee..!!!!!!! Lisääkin olisi sanottavaa mutta nyt jo verenpaineeni on niin korkealla että parempi jättää tähän.. T. Iso Aadolf
- Anonyymi
Eihän tässä ketjussa ole edes mainittu RUSKEAA TALOA!?!?!?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211