kunnes kuulin,
sen keksi joku noobel.
Onneksi. Sillä kiertopalkinto ei kuulostaisi miltään.
No, kyllä lisää ruutia aina tarvitaan.
luulin keksineeni ruudin,
39
1788
Vastaukset
- Proffa
Ei muuten ollu Nobel kun keksi ruudin vaan kiinalaiset. Vähän oot pöljä.
- varma tieto
noopeli, se on keksiny paljon muutakin ja keksii koko ajan, ite oot pöljä.
- fiisas
no ei se kirtopalkinto koskaan pääsis tänne asti, jos kiinalaisilla se ois. Niitä on niin paljon
- Proffa
varma tieto kirjoitti:
noopeli, se on keksiny paljon muutakin ja keksii koko ajan, ite oot pöljä.
Älä ala mulle oon proffana eräässä isossa yrityksessä joka tekee ruutia ja muuta ja minä tiedän tämän asian. Se on muuten nobel eikä noopeli että älä muuten ala mulle.
- Proffa
fiisas kirjoitti:
no ei se kirtopalkinto koskaan pääsis tänne asti, jos kiinalaisilla se ois. Niitä on niin paljon
oon oikeesti proffa ja tiedän tämän se on kiinalaiset ku keksi ruudin ei Nobel. Nobel on vaan se palkinto. Nobel keksi sekoittaa ruutia ja savea niin tuli dynamiitti.
- Dr.WEED
Proffa kirjoitti:
oon oikeesti proffa ja tiedän tämän se on kiinalaiset ku keksi ruudin ei Nobel. Nobel on vaan se palkinto. Nobel keksi sekoittaa ruutia ja savea niin tuli dynamiitti.
Mitäs tulee kun sekottaa mun mällin ja koiran paskaa???
-Varmaan yks proffa lisää... - proffa
Dr.WEED kirjoitti:
Mitäs tulee kun sekottaa mun mällin ja koiran paskaa???
-Varmaan yks proffa lisää...siitä tulee tavaraa jota myydään Suomessa tyhmille hashiksena
- Meri
Proffa kirjoitti:
taas palstalla :D Ehkäpä he vain härnäävät, kun olet noin hurmaavan temperamenttinen.. -Puss-
- Mies ISOLLA M:LLÄ
Meri kirjoitti:
taas palstalla :D Ehkäpä he vain härnäävät, kun olet noin hurmaavan temperamenttinen.. -Puss-
Mites menee?
- Meri
Mies ISOLLA M:LLÄ kirjoitti:
Mites menee?
virta vie, koskaan voi varmasti tietää..
Mites menee MMMiehellä :DD ? - Sama mies eri kuteet
Meri kirjoitti:
virta vie, koskaan voi varmasti tietää..
Mites menee MMMiehellä :DD ?Ei kummempaa, olen duunissa ja kattelen fudista. Mitäs meri tekee? Mitäs vklna?
- Meri
Sama mies eri kuteet kirjoitti:
Ei kummempaa, olen duunissa ja kattelen fudista. Mitäs meri tekee? Mitäs vklna?
ja töissä nyt taas.. Viikonloppuna kyläilemässä. Mansikoita pitäis laittaa pakkaseen,nami !!
- Herkkusuu
Meri kirjoitti:
ja töissä nyt taas.. Viikonloppuna kyläilemässä. Mansikoita pitäis laittaa pakkaseen,nami !!
Missäs muodossa sä sitten mansikat syöt? Mistäs meri on kotoisin? Haen kahvin että jaksan viellä muutaman tunnin painaan hommia..
- Meri
Sama mies eri kuteet kirjoitti:
Ei kummempaa, olen duunissa ja kattelen fudista. Mitäs meri tekee? Mitäs vklna?
kuinka sinä aina tunnistat minut, ystäväiseni?
- Meri
Herkkusuu kirjoitti:
Missäs muodossa sä sitten mansikat syöt? Mistäs meri on kotoisin? Haen kahvin että jaksan viellä muutaman tunnin painaan hommia..
Tuoreena kerman tai jäätelön kans, voffelii mulla ei satu nyt olemaan.. -pistää MMMiehellekin ison mansikan kermavaahtonokareen kans suuhun- Siinä on sullekin, kuiteskin hyvää kahvin kans!
Sen verran sanon, että en ole etelä-Suomesta..Onkohan tarpeen sen tarkemmin sanoakaan? - Hmmm??
Meri kirjoitti:
kuinka sinä aina tunnistat minut, ystäväiseni?
Eläs nyt kiusaa. nyt on kahvit juotu jne....
Tuutko meille? - Meri
Hmmm?? kirjoitti:
Eläs nyt kiusaa. nyt on kahvit juotu jne....
Tuutko meille?onneksi, hän kyllä tietää, että pysymme ystävinä.
Deittejä varten on ihan eri palstat.. Sorry nyt, jos vähän härnäsin.. - Muu maa mansikka.
Meri kirjoitti:
onneksi, hän kyllä tietää, että pysymme ystävinä.
Deittejä varten on ihan eri palstat.. Sorry nyt, jos vähän härnäsin..Kuulosti paremmalta kun hyvältä. Oli hieman ruuhkaa duunissa. Onkos sulla ihan oma ahdistelija netissä? siis minunkin lisäksi?
- Meri
Muu maa mansikka. kirjoitti:
Kuulosti paremmalta kun hyvältä. Oli hieman ruuhkaa duunissa. Onkos sulla ihan oma ahdistelija netissä? siis minunkin lisäksi?
..se manzikka :DD ! Luuli varmaan joksikin muuksi..? Ajattelin vaan vähän keventää, niin ei tarvi poloisen näppistään rikkoa. Sä oletkin mun suosikki, kun osaat ottaa huumorilla tän meidän "deittailun" ;) Etkös olekaan lomalla?
- varma tieto
Proffa kirjoitti:
Älä ala mulle oon proffana eräässä isossa yrityksessä joka tekee ruutia ja muuta ja minä tiedän tämän asian. Se on muuten nobel eikä noopeli että älä muuten ala mulle.
ole missä olet mutta noopeli se on, siitä puhutaan vaikka kuinka paljon, ruuti on sen keksimä ja se lukee kirjoissakin. Ja monet kirjatkin on sen keksimiä ainakin niin että ota hei vähän selvää ennen kuin alat.
- Koti
Meri kirjoitti:
..se manzikka :DD ! Luuli varmaan joksikin muuksi..? Ajattelin vaan vähän keventää, niin ei tarvi poloisen näppistään rikkoa. Sä oletkin mun suosikki, kun osaat ottaa huumorilla tän meidän "deittailun" ;) Etkös olekaan lomalla?
en ole vaan nyt kotiin ja huomenna hommmiin.. hyvät yöt..
- vanha tutu
Meri kirjoitti:
kyllä me sut....tunnetaan, vaikka piilotteletkin monien nimien takana. hyvää kesän jatkoa, jos arskakin välillä hellisi.
- Proffa
varma tieto kirjoitti:
ole missä olet mutta noopeli se on, siitä puhutaan vaikka kuinka paljon, ruuti on sen keksimä ja se lukee kirjoissakin. Ja monet kirjatkin on sen keksimiä ainakin niin että ota hei vähän selvää ennen kuin alat.
Kyllä oot vähä tyhymä!! Ruudin keksi kiinalaiset!! Älä ala mulle mä olen sentää oikea proffa eräässä suuressa konsernissa ja mulla on kuule vhän isompi palakka ku sulla ja graisler iso BIG auto ja luksus omakotitalo uimaallas ja kaikki.
- paremmalta
vanha tutu kirjoitti:
kyllä me sut....tunnetaan, vaikka piilotteletkin monien nimien takana. hyvää kesän jatkoa, jos arskakin välillä hellisi.
näyttää tänään..kesiä vaan sullekin :))
Plääh, pitää varmaan muuttaa tyyliä täysin.. - Ali Kierto
Saatan olla vähän pöljä, en kuitenkaan proffa.
- varma tieto
Proffa kirjoitti:
Kyllä oot vähä tyhymä!! Ruudin keksi kiinalaiset!! Älä ala mulle mä olen sentää oikea proffa eräässä suuressa konsernissa ja mulla on kuule vhän isompi palakka ku sulla ja graisler iso BIG auto ja luksus omakotitalo uimaallas ja kaikki.
keksi ruudin, älä jankuta, kaikkihan sen tietää. Sä et ainakaan sitä keksiny. Kuin voit olla noin toope vaikka on iso palakka ja kaikkee?
- Proffa
varma tieto kirjoitti:
keksi ruudin, älä jankuta, kaikkihan sen tietää. Sä et ainakaan sitä keksiny. Kuin voit olla noin toope vaikka on iso palakka ja kaikkee?
Noopeli on puhekieltä mutta oikeesti se on NOBEL sen ukon nimi ja palkinnon. Kiinalaiset on ruudinkeksijöitä ja leijan!!!
- Jope
Proffa kirjoitti:
Noopeli on puhekieltä mutta oikeesti se on NOBEL sen ukon nimi ja palkinnon. Kiinalaiset on ruudinkeksijöitä ja leijan!!!
Benjamin Franklin keksi ukkosenjohdattimen, kun ukkonen iski hänen lennättämään leijaansa.
Näin aikankin olen Aku Ankasta lukenut. - varma tieto
Proffa kirjoitti:
*jankuttaa* tuttujen kesken noopeli. Noopeli saikin sen palkinnon kun keksi ruudin. En tiedä saiko palakkaa kans.
- Proffa
varma tieto kirjoitti:
*jankuttaa* tuttujen kesken noopeli. Noopeli saikin sen palkinnon kun keksi ruudin. En tiedä saiko palakkaa kans.
Tuttujen kesken Alluvaan. ei saanu palkkaa. Ei ruutia oo mikään ihminen keksiny vaan kiinalainen. On se jumaluuta kun ei yksinkertaisia asioita opeteta enää kouluisa. Olen sentään erään ison yritysryppään proffa ja tiiän nää jutut et älä ala mulle.
- Proffa
Jope kirjoitti:
Benjamin Franklin keksi ukkosenjohdattimen, kun ukkonen iski hänen lennättämään leijaansa.
Näin aikankin olen Aku Ankasta lukenut.keksi muuten Walt Disney älä muuten ala mulle olen erään ison ketjun proffa ja tiiän nämä asiat vähän hei paremmin.
- varma tieto
Proffa kirjoitti:
Tuttujen kesken Alluvaan. ei saanu palkkaa. Ei ruutia oo mikään ihminen keksiny vaan kiinalainen. On se jumaluuta kun ei yksinkertaisia asioita opeteta enää kouluisa. Olen sentään erään ison yritysryppään proffa ja tiiän nää jutut et älä ala mulle.
noopeli palakkaa, se on eri asia. Miten vanhat kirjat sulla on mistä luet, nyt kuule eletään vuotta 2004, vaikka olisit missä rypäleessä niin totuus ei siitä muutu. Noopeli keksi ruudin ja kirjat ja penissillliiinnin ja paljon muitakin juttuja, niistä se sai sen palkinnonkin. Kai minä nyt tiedän, ei tartte proffa olla että tajuaa noin yksinkertaisen asian.
- Proffa
varma tieto kirjoitti:
noopeli palakkaa, se on eri asia. Miten vanhat kirjat sulla on mistä luet, nyt kuule eletään vuotta 2004, vaikka olisit missä rypäleessä niin totuus ei siitä muutu. Noopeli keksi ruudin ja kirjat ja penissillliiinnin ja paljon muitakin juttuja, niistä se sai sen palkinnonkin. Kai minä nyt tiedän, ei tartte proffa olla että tajuaa noin yksinkertaisen asian.
Penissilliinin keksi am Pen.I.S.Silli sen tietää kaikki. Olen koulutukseltani geopolitiikan gurmandi ja valtiotieteen fetissi eli älä mulle hei ala.
Nobel ei ollu kiinalainen ja kiinalaiset keksi ruudin ja papyruksen ja ilotulituksen. - Työmies
Meri kirjoitti:
Missäs tänään olet? itse pääsen kohta duunista ja hieman tekis mieli mennä mereen ja sitten aurinkoon... mitäs itse aijot?
- Orja
Proffa kirjoitti:
Penissilliinin keksi am Pen.I.S.Silli sen tietää kaikki. Olen koulutukseltani geopolitiikan gurmandi ja valtiotieteen fetissi eli älä mulle hei ala.
Nobel ei ollu kiinalainen ja kiinalaiset keksi ruudin ja papyruksen ja ilotulituksen.Onko sulla näin tärkeä työ että kerkeät koko päivän olla täällä väittelemässä? Itse olen orjana päivät ja huorana yöt. Kuitenkin pystyn sanoa että ei kiinosta v...uakaan ketä keksi ja mitä. Kuka keksi lyijy kynän? ja tiedätkö miltä tuntuu kun paskaa työnnetään sisään päin?
Kiitos vastauksesta,
T:mies 25 - varma tieto
Proffa kirjoitti:
Nobel ei ollu kiinalainen ja kiinalaiset keksi ruudin ja papyruksen ja ilotulituksen.tainnut mennä sulla koulut hukkaan, noopeli keksi pensssiilliinin ja noi muut. Ja palkittiin kanssa, sillä yhdellä palkinnolla. Kiinalaiset ei oo keksiny muuta kuin Kiinan muurin, se ei ollut noopelin juttuja, mutta noi kaikki muut oli, papyrus kanssa silloin kun se oli Egyptissä. Oon paljon lukenut näistä vaikka en olekaan proffa, ja hyvä kun en ole jos proffat on nuin sekaisin.
- Meri
Työmies kirjoitti:
Missäs tänään olet? itse pääsen kohta duunista ja hieman tekis mieli mennä mereen ja sitten aurinkoon... mitäs itse aijot?
pysyy yksityisrantana, toivon sinulle poutasäätä auringonottoon :)
- sentään
Nobel kyllä keksi Dynamiitin eikä ruutia.
- varma tieto
kyllä keksi ruudin, sen voi lukea ihan mistä vaan, voi olla että keksi kyllä dynamiitinkin, on se niin fiksu tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275