Turmella saa mutta tutkia ei. Mitähän nämä Piltdownissa olisivat tehneet?
http://yle.fi/uutiset/aarijuutalaiset_tuhoavat_israelin_muinaismuistoja/6143988
Lakatkaa kaivamasta!
6
104
Vastaukset
No voi sun ******* sentään - tää on niin tätä taas...
Talebaneissakin eniten suututti se, että ne siat uskonnollisista syistä pilasivat tykillä ampumalla korvaamattomat Bamiyanin Buddha-patsaat.
Toivottavasti nuo ortodoksijuutalaiset pannaan tuosta tilille ja kunnolla.- sabotoijia
>Toivottavasti nuo ortodoksijuutalaiset pannaan tuosta tilille ja kunnolla.
Joo, tuo ultraortodoksit on pieni vähemmistö Israelissa, mutta äärimmäisen kaistapäistä porukkaa ja ihmettelenkin, että valtio ei ole vielä ottanut kovia otteita niitä kohtaan. - Apo-Calypso
sabotoijia kirjoitti:
>Toivottavasti nuo ortodoksijuutalaiset pannaan tuosta tilille ja kunnolla.
Joo, tuo ultraortodoksit on pieni vähemmistö Israelissa, mutta äärimmäisen kaistapäistä porukkaa ja ihmettelenkin, että valtio ei ole vielä ottanut kovia otteita niitä kohtaan."ja ihmettelenkin, että valtio ei ole vielä ottanut kovia otteita niitä kohtaan. "
He ovat poliittisesti tärkeässä vaankieliasemassa asemassa Knessetissä.
- epämiellyttävä totuu
Kun menneisyys ei miellytä, se yritetään tuhota.
- V.Loco
Kissin linkissä ja siinä alapuolella oli uutinen mormonien pyhän kirjan katoamisesta..Olisin linkittänyt mutta koneisto tekee stoppia taas,luoja tietänee mikä tätä rakkinetta taas vaivaa ?
Tuossa noin:
http://yle.fi/uutiset/mormonin_kirjan_ensipainos_paatyi_vaariin_kasiin/6149408
Tyhmyydestä sakotetaan ja tyhmyydestä pitääkin sakottaa, jos se ilmenee arvokkaan esineen vakuuttamattomuutena. (Voi kyllä olla aiheellista kysyä, menevätkö vakuutusmaksuihin omien lisäksi lainatutkin rahat.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481