Tilikausi: 2011/12
23.05.2012 | Lähde:Balance Consulting / PRH Kaupparekisteri
Etelä-Satakunnan Puhelin Oy:n viime vuoden liikevaihto supistui hieman edellisestä vuodesta ja se oli 6.2 miljoonaa euroa. Liikevaihto laski edellisestä vuodesta 70 tuhatta euroa eli -1.1 prosenttia. Edellisenä vuonna yhtiön liikevaihto oli 6.2 miljoonaa euroa.
Myös yhtiön tulos oli selvästi edellistä vuotta heikompi, johon osaltaan vaikutti liikevaihdon lievä lasku. Tulosta tilikaudelta kertyi vain 218 tuhatta euroa, kun se edellisenä vuonna oli 669 tuhatta euroa. Tulos heikkeni edellisestä vuodesta 451 tuhatta euroa eli 67.4 prosenttia.
Tuloksen voimakkaan laskun myötä myös Etelä-Satakunnan Puhelin Oy:n kannattavuus pääoman tuotolla mitattuna jäi tyydyttäväksi.
Yrityksen nimi: Etelä-Satakunnan Puhelin Oy
Tilivuosi: 2011
TOL (Toimialakoodi): 611
Kunta: Sastamala
Liikevaihto: 6177000
Lisätietoja yrityksestä:
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/etela-satakunnan puhelin oy/01442644
Kaikki palvelun tulostiedotteet perustuvat Balance Consultingin analysoimiin yritysten julkisiin tilinpäätöstietoihin
Etelä-Satakunnan Puhelin Oy:n tulos, mitä mieltä olet?
9
698
Vastaukset
- Paperitehtailija
Johtaja pihalle, todella kehno tulos................................hävetkää
- Paskamahapaksuniska
Ei näköjään alueelliset lehdet uskalla kirjoittaa ko. asiasta vaikka se koskee lukiojoiden omistuksia, hyvä veli toimii, mutta veljen veli ei uskalla. Kypärät päähän ja linjoille teurastamaan.
- blob blob
Yritysten tulokset heiluvat usein ja joskus tehdään tappiotakin jokunen vuosi. Osa lopettaa toimintansa, osa on konkurssissa ja jotkut alkavat menestymään. Onhan siinä murrosta kun lankapuhelimet häviävät ja nettikin tulee langattomana.
Mikähän katkeruus tässäkin on takana? - Freemuurari
Hyväveli järjestelmä pitää ESP:n hallituksen ja johdon koolla, johtamistaito puuttuu, osakkeenomistajia pidetään pilkkanaan.
- mustikkakuja
Sekaisin koko esp, pizzanaama, kraateriturpa,
- herraISOherra1
Kopteri on aina ollut pirun hidas ja n.5 vuotta sitte se oli kokoajan kaatuneena! Hinnat tapissa ja luvut nollissa,se on sitä perus ESP:tä!
- nettitikku2
Kyllä se mulla on toiminut hyvin, mutta yhtiö on hinnoitellut itsensä pihalle ja nettitikut vievät markkinat kun yhtiö ei vuokraa omia linjojaan vieraille.
- velttokalu
Paksupää ei osaa mitään, impotentti
- Lalleri666
En osaa yhtään sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849