Ihminen ei huomaa pahuuttaan ja syntiään.

Pakstori

Kun joku TOINEN ihminen osoittaa sinun tai minun olevan syntinen, emme tavallisesti hyväksy sitä, että hän sen huomaa, vaan alamme puolustautua, kuka kiltimmin - kuka tuhmemmin.
Kuitenkin, Johannes sanoo, että joka Kristuksessa Jeesuksessa pysyy, ei tee enää syntiä, hän on päässyt synnistä irti, vaikka tuhoutuukin - MAAILMAN silmissä, koska ei tee samaa kapitalistista kulutushysteriaa kuin muut, niin himojen kuin rahan käytön kanssa....
Ihmiset pitävät usein pahuuttaan ja syntiään LUONNOLLISENA, ja odottavat että muutkin toimisivat samoin, ja jos eivät toimi, he pilkkaavat sellaista ihmistä.
Pahin olotila on sellaisella aina ennen sydämensä paaduttamista, koska omatunto vielä hetken toimi, ja osoitti heitä syntisiksi ja syyllisiksi.
Miksi pahuus ja synti on niin kieroa ja miksi sen kanssa ei voi tuntea Jumalaa? Se vain on niin. Jos ihminen rakentaa ajattelunsa VÄÄRIN, rakentaa ihmissuhteensa väärin, ja toimii elämässään pahasti ja väärin, ei Jumala halua sellaista ihmistä luokseen, vaikka Jeesus Ymmärtää, koska on elänyt samoissa kiusauksissa, kuitenkaan itse lankeamatta, ja Jeesukselle oli kauhu ja kuolema, kun paljastui että hänen omat valintansa poistivat muilta samoja hyviä valintoja, oli - kuten hän itse sanoi: "Se jolla on annetaan, se jolla ei ole, otetaan sekin vähä mitä hän luuli omistavansa".
Usein emme ymmärrä Jumalan armoa tilanteissa, joissa on kaksi aivan eri kokoluokan syntiä. Jumalalle ei nimittäin ole merkitystä sillä onko ihmisen synti iso vain pieni, koska pienikin VIKA ihmisessä pitää meidät irti Jumalan Kirkkaudesta. Jos Jumala on armahtanut pahan murhaajan, ja Suomessa laki heidät aina armahtaa vankilaan, vaikka se ei ole Mooseksen lain mukaista, ja jos Jumala ei armahda jonkun katumattomuutta pienen siveettömyyssynnin kanssa esimerkiksi, ihminen luulee, että Jumala tuomitsee väärin, jos murhamies silti pääsee taivaaseen, ja pienemmän tuntoisen irstauden tehnyt joutuisi Hellvettiin.... Ei ole silti tavallista, että kävisi noin päin, Jumalan oikeuksissa, koska Mooseksen laki vaatisi automaationa surmaamaan HETI murhaajat, ettei heidän tekoaan ihailtaisi, katuipa tekoaan sitten tai ei....
Suomen laki on mennyt kieroon, juuri pahoja murhia armahtaessa kivoilla vankilatuomioilla, ei sellaisia saisi armahtaa, ja Raamattu siis tuomitsee Suomen lain, koska Raamattu sanoo, että jos Mooseksen laki kielletään, sellainen pitää surmata kahden tai kolmen todistajan läsnäollessa....

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        452
        4901
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1742
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        94
        1478
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1369
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        23
        1357
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        53
        1248
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1085
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        1010
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        905
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        62
        894
      Aihe