Hopi-intiaanit, blue star ja ufo Blue Springsissä

.whatif.

2

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om

Tervehdys!

Olen saanut sen käsityksen, että tuo Hopi intiaanien ennustus viitaisi Betelgeusen mahdolliseen räjähtämiseen suprenovana. Ainakin Wikipedian vaiheet supernovana räjähtävälle tähdelle ovat samat kuin tuon Hopi intiaanien ennustuksen ilmaisemat.

Mahdollisuuksia on kolme:

A. Tieteellinen: Nuo valot viittavat todellakin supernovaan ja voiva mahdollisesti antaa vinkkejä tiedemiehille edeltäkäsin supernovan luonteesta.

B. Islam painotteinen: Nuo valot viittavat isalamin eskatologian odottamaan Mahdi messiaseen, joka faaro Nekon saaman ennustuksen mukaan on:
      "Jehovan ikuisen auringon kirkas säie". Joka viittaa myöskin tähden kuolemaan ja muuttumiseen timantiksi erilaisten vaiheiden kautta. Tuo ilmaisu kirkas säie viittaa luultavasti lasersäteeseen.

C. Juutalaisuus painotteinen: VT pienet profeetat ilmaisevat, että on tulossa Herra Sebaotin eli Israelin Jumalan päivä, jolloin pyhät tulevat erilaisissa pilvissä. Päivä kestää tuhat vuotta. Tämä PILVISSÄ tuleminen koskee myös kristittyjä. Kuitenkin Jehova tahtoo muistuttaa, että Psalmien mukaan hän ITSE tulee Siinain vuorelta tuhansilla vaunuilla, jotka ovat tehdyt VALOSTA. Eli kyseessä saattaa olla tilanne, että Jehova itse tahtoo erottautua Herra Sebaotista eli he ovat kaksi eri persoonaa. PILVI Vs. VALO.
      (Tämän tarinan sain lukemalla: Yliopiston almanakan raamattuviiteet helluntain eli 27.5.2012 kohdalta. Eli tämä tarina ei ole itse keksimäni, vaan yliopiston almanakan raamatunpaikkaviitteiden tekijän? En tiedä kuka nuo viitteet on valinnut?)

Hyvää kesää!

• Isäolitäällämaailman

Kyllä se on se blue star! Loppu on lähellä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe