Otsikko kertoo..
kuka palaa takaisin 8.6?
37
1057
Vastaukset
- tää tietää
Jenni palaa takas ja paljastaa vauvojen vaihdon vihdoinkin.
- fanitin1
puhutaan jostain vanhasta henkilöstä, en usko että jennistä kyse. voiko olla mahdollista, että eero?
- ghfghg
käsis
hullu-anni kaivoi aaron haudasta ja herätti sen henkiin ja hoiti autiotalossa. - jmgmhgmgmbvmvbmbv
Alusta asti Jenni Vainion roolissa esiintynyt Anu Palevaara poistui sarjasta marraskuussa 2011 omasta tahdostaan keskittyäkseen muihin projekteihin. Hän ei kuitenkaan pidä paluuta rooliin mahdottomana, muttei tällä hetkellä ajankohtaisena.
Wikipediassa luki noin... - oraakkel
Ulla tullee takaisin!
- sepi92
laura tulee takaisin
- Aaroeerovaalanne
Toivottavasti Aaro!
- mietin asiaa vielä
Joku näistä kai...
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/henkilot_poistuneet - wdqffffffe
Ossin sisko
- en muista enää
Miten se Aaro delas?
- sepi92
paula ja laura tiputtivat aaron parvekkeelta
- ass
kentaurin räjähdykseen
- sepi92
ass kirjoitti:
kentaurin räjähdykseen
aaro kuoli kun laura ja paula tiputtivat hänet parvekkeelta.
se oli eero joka kuoli kun kentauri pamahti
- varmaa tietoa
Kristo Päivinen.
- sepi92
ei se nyt kristo ainakaan ole.
jenniä epäilen - Kristo Päivinen
sepi92 kirjoitti:
ei se nyt kristo ainakaan ole.
jenniä epäilenTervepä terve.
- J K
OSSINNSISKO
- Jaasti tule mennään
Kuulin juttua että sarjassa aikoinaan esiintynyt saksanpaimenkoira Jaasti olisi tulossa takaisin....
Tosin Jaasti esiintyi vain yhdessä jaksossa vuonna 2004.
Siitä ei ole vielä tietokone kenen luokse Jaasti on muuttamassa asumaan, mutta jotenkin Seppo & Helena tuntuisi luonnollisimmalta vaihtoehdolta - tietooooo
Se nainen, joka putosi jokeen ja hävisi.
- dgrdhydfrh
Cindyn ja Matleenan isä palaa takaisin.Cindy avaa oven ja isänsä sanoo " Minä tiedän kaiken lapsestasi, Se ei ole sinun vaan naapurisi"
Samalla Ossi tulee olohuoneesta ihmettyyneenä ja ei usko kuulemaansa.- sepi92
hyvin keksitty:)
- fani2
Salla tulee takaisin, koska luultavasti hahmo liittyy ismoon koska salkkareiden sivuilla on ismosta hämmästynyt kuva kun se on avannut oven ja siinä lukee että ismoa odottaa suuri yllätys. Tai voihan se ollakin tanja.
Koska molempien näyttelijät on sanoneet että voisivat palata salkkareihin... En usko aaroeeroon koska niin loppuun kulunut juttu!- dgdgvxvg
Pitikö matkia tosta edellisestä ketjusta et Salla tulee takasin. Siellähän se eilen jo kerrottiin. Ite et tuota äkännyt.
- anonyymi 123
dgdgvxvg kirjoitti:
Pitikö matkia tosta edellisestä ketjusta et Salla tulee takasin. Siellähän se eilen jo kerrottiin. Ite et tuota äkännyt.
ismon poika kalle palaa kotiin brasiliasta.
- fani2
dgdgvxvg kirjoitti:
joo kyllä iha ite aattelin ismon ilmeestä, en lukenu edellistä ketjua :D mut onks sil väliä ku kalle palasi sarjaan...
- sisäpiiritieto
Elsa Toivio ja Aki Nikkinen tekevät comebackit !
- fgtdfgdg
Ei vaan, Kalle, koska katoin youtubesta jakson...
- en kestä
Kuka se oli? Tapahtuiko jotain järkyttävää?
- ywwy
Kalle se oli joka palas. ismon poika
- homoossilkka
ja sillä on semmoiset HOMOn viikset, ruotsalaiset käyttää niitä vittuna
- sepi92
tottakai sillä on homoviikset kun on kerran homo
- 87k
sepi92 kirjoitti:
tottakai sillä on homoviikset kun on kerran homo
OIKEAT hintit, kuten minä "kammoksuu" kaikkia karoja, OIKEILLA hinteillä ei ole viixiä, mutta Kalle ei olekaan OIKEASTI hintti
Minun mielestäni pojalla saa olla karvoitusta, siis käsikarvat, jalkakarvat, kulmakarvat ja hiukset, kaikki muu on aivan ehdoton ei - että tiedoksi
87k kirjoitti:
OIKEAT hintit, kuten minä "kammoksuu" kaikkia karoja, OIKEILLA hinteillä ei ole viixiä, mutta Kalle ei olekaan OIKEASTI hintti
Minun mielestäni pojalla saa olla karvoitusta, siis käsikarvat, jalkakarvat, kulmakarvat ja hiukset, kaikki muu on aivan ehdoton eiEi häpykarojakaan siis? Saa heterotkin ajaa ne.
- 87k
että tiedoksi kirjoitti:
Ei häpykarojakaan siis? Saa heterotkin ajaa ne.
Kyllä itse olen kulli, ja perskarvat jostain 15 vuotiaasta asti ajanut pois, joskus on tosin pääsyt repsahtamaan johonkin puoleen senttiin asti.
No tietenkin "jotkut" tykkää wanhoista rumista äijistä, mutta se onkin toinen tarina.
Esim saku salin oli aika quuma poika, mut alapäässä jumalaton puska, jos muistatte
- JK
VAI NIIN
- sALKKUfan
Jos ootte niin tömpeleita niin Aki ja Jenni palaavat koska Aki tuli hakemaan Jenniä Akin AUTOLLA
- 87k
Usko jo, ei sitä ole vielä päätetty kenen mukaan Jenni lähti
Kun jenni palaa sarjaan, tarjotaan todennäköisesti töitä seuraaville henkilöille:
Toni, Asko, Aki, Markus, Katja, Ami, Niko, AP Isola, Pertti Pihlaja
Ja jos kukaan noista ei ole halukas tulemaan mukaan, niin Jenni vain kertoo olleensa jonkun kanssa, helppoa, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780