Room:5:12
Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.
Näin on näreet, että kuolema on synnin palkka ja kuolema tulee meille Aadamin jättämän perisynnin kautta..
Asia on selvä kuin pläkki. Jos Wanha mies on saavuttanut synnittömyyden, niin silloin hän on saavuttanut myös kuolemattomuuden. Uskokoon ken tahtoo..
Wanhan miehen pitäisi olla kuolematon
60
203
Vastaukset
- ex-rekisteröitynyt
Tästähän Jeesuskin puhui:
Matt.25:46
Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- ex-rekisteröitynyt
Niinpä teki. Tapansa mukaan. Jotenkin hän on mieltynyt minun nimimerkkiin. No eihän siinä mitään. Minustakin se on oikein hyvä.
- totuus esiin
on kuolematon:
"Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Mikset Devoit usko Jumalan sanaan? Mikä estää? Lahkojen hapatus?- Jepulis jep.
Älä "totuus esiin" sotke asioita. Devoit puhui "normaalista" kuolemasta, joka tarkoittaa kehomme, ruumiimme kuolemaa. Jeesus lupasi kuolemattomuuden hengellisesti ottaen. Jeesukseen uskova ei kuole hengellisesti, vaan saa elää iankaikkisesti, vaikka ruumiimme kuoleekin. jep jep
- totuus esiin
Jepulis jep. kirjoitti:
Älä "totuus esiin" sotke asioita. Devoit puhui "normaalista" kuolemasta, joka tarkoittaa kehomme, ruumiimme kuolemaa. Jeesus lupasi kuolemattomuuden hengellisesti ottaen. Jeesukseen uskova ei kuole hengellisesti, vaan saa elää iankaikkisesti, vaikka ruumiimme kuoleekin. jep jep
Kyllä se tarkoittaa myös fyysistä kuolemattomuutta, joka Jeesuksen uskovilla on.
Mikä pakottaa lisäiselemään Jeesuksen sanoihin omiasi? Väärä usko,vai mikä? totuus esiin kirjoitti:
Kyllä se tarkoittaa myös fyysistä kuolemattomuutta, joka Jeesuksen uskovilla on.
Mikä pakottaa lisäiselemään Jeesuksen sanoihin omiasi? Väärä usko,vai mikä?Teuvo syyttää minua pelkuruuden hengestä. Mikä henki panee Teuvon kirjoittamaan tähänkin ketjuun puskanikillä? Aivan ilmeinen pelkuruuden henkihän se.
*****"Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Kyllä se tarkoittaa myös fyysistä kuolemattomuutta, joka Jeesuksen uskovilla on.****
Nyt menet jo tosiaan liian pitkälle tepu, jos kuvittelet tosissasi kuolematon ja synnitön olevasi- Osaatko hävetä?
Devoit kirjoitti:
Teuvo syyttää minua pelkuruuden hengestä. Mikä henki panee Teuvon kirjoittamaan tähänkin ketjuun puskanikillä? Aivan ilmeinen pelkuruuden henkihän se.
*****"Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Kyllä se tarkoittaa myös fyysistä kuolemattomuutta, joka Jeesuksen uskovilla on.****
Nyt menet jo tosiaan liian pitkälle tepu, jos kuvittelet tosissasi kuolematon ja synnitön olevasiPidäppä pienempää suuta, kun se on vain sinun perätön väite , että Teuvo kirjoittelee puskasta, miten on muuten oma laitasi puskasta kirjoittelun suhteen.
Osaatko hävetä? kirjoitti:
Pidäppä pienempää suuta, kun se on vain sinun perätön väite , että Teuvo kirjoittelee puskasta, miten on muuten oma laitasi puskasta kirjoittelun suhteen.
Aggressiosi paljastaa sinut Teuvoksi. Onko muistissasi vikaa? Etkö muista että KariHenrikki pakotti sinut tunnusta,aan että kirjoittelet puskista? sen jälkeen aloitkin vihaamaan silmittömästi häntä.
Pidäppä pienempää suuta, kun se on vain sinun perätön väite , että Teuvo kirjoittelee puskasta, miten on muuten oma laitasi puskasta kirjoittelun suhteen.
Nimimerkille osaatko hävetä, eli puskateuvolle: Sinussa ei ole yksin pelkuruuden henki, vaan myös hyvin voimakas valheenbhenki. Ja siitä voimme päätellä että itse p.erkele on sinun isäsi. Isä joka laittaa mustat seinät sinulle..
- Osaatko hävetä?
Devoit kirjoitti:
Aggressiosi paljastaa sinut Teuvoksi. Onko muistissasi vikaa? Etkö muista että KariHenrikki pakotti sinut tunnusta,aan että kirjoittelet puskista? sen jälkeen aloitkin vihaamaan silmittömästi häntä.
Älä ole säälittävä, jos olit niin typerä, että annoit "vanhan miehen kusta sua silmään" toistakymmentä vuotta, niin on raukkamaista kiukutella siitä tällä palstalla.
Älä ole säälittävä, jos olit niin typerä, että annoit "vanhan miehen kusta sua silmään" toistakymmentä vuotta, niin on raukkamaista kiukutella siitä tällä palstalla.
Älä itse ole säälittävä teuvo! Minä en kiukuttele, mutta sinä olet niin aggressiota nytkin niin täynnä että kohta halkeat.
Minä olen valheenpaljastaja. sehän sinua suuresti harmittaa että paljastan sinun olevan riivaajahenkien lähetti.- Jepulis jep.
totuus esiin kirjoitti:
Mikä pakottaa lisäiselemään Jeesuksen sanoihin omiasi? Väärä usko,vai mikä?Kerropa, tunnetko ketään Jeesuksen omaa, joka ei olisi kuollut fyysisesti? jep jep
- Aika näyttää
Jepulis jep. kirjoitti:
Kerropa, tunnetko ketään Jeesuksen omaa, joka ei olisi kuollut fyysisesti? jep jep
Niitähän on paljonkin, tälläkin palstalla on ainakin yksi "Jeesuksen oma" joka ei ole kuollut. Eri asia sitten miten hänellekin käy "pitemmässä juoksussa."
Aika näyttää kirjoitti:
Niitähän on paljonkin, tälläkin palstalla on ainakin yksi "Jeesuksen oma" joka ei ole kuollut. Eri asia sitten miten hänellekin käy "pitemmässä juoksussa."
Aika näyttää
Ette näköjää usko ettöä jeesuksen ovat eivät kuole,enne hän takaisin tuloaan,ruumis kyllä muuttu maaksi jälleen,mutta sielu ei kuole koskaan jota ovat Jeesuksen omia on siirtyneet kuolemasta elämään.
Ei luulisi olla vaikea ymmärtää,minä en oiken osaa ilmaista kirjoittamalla sitä mitä ajatelen,ikä painaa ehkä liikaa,armosta teen sitä mikä on oikein.- Osaatko hävetä?
Devoit kirjoitti:
Nimimerkille osaatko hävetä, eli puskateuvolle: Sinussa ei ole yksin pelkuruuden henki, vaan myös hyvin voimakas valheenbhenki. Ja siitä voimme päätellä että itse p.erkele on sinun isäsi. Isä joka laittaa mustat seinät sinulle..
Kokeilin vaan että kuinka reippaasti kehtaat valehdella, väittämällä minun kirjoittamiani viestejä T.S:n kirjoittamiksi. Hyvinhän se näyttää käyttävän. Et muuten vastannut kysymykseen, koskien omaa puskakirjoitteluasi, onko vaikeneminen myöntämisen merkki?
- Osaatko hävetä?
Devoit kirjoitti:
Älä itse ole säälittävä teuvo! Minä en kiukuttele, mutta sinä olet niin aggressiota nytkin niin täynnä että kohta halkeat.
Minä olen valheenpaljastaja. sehän sinua suuresti harmittaa että paljastan sinun olevan riivaajahenkien lähetti.Myönnän kyllä, että välillä lankean. Anna anteeksi.
- Osaatko hävetä?
Kokeilin vaan että kuinka reippaasti kehtaat valehdella, väittämällä minun kirjoittamiani viestejä T.S:n kirjoittamiksi. Hyvinhän se näyttää käyttävän. Et muuten vastannut kysymykseen, koskien omaa puskakirjoitteluasi, onko vaikeneminen myöntämisen merkki?
Myönnän tosin, että valehtelu on osa minun luonnettani, sillä saa-tanan omille valehtelu ei ole minulle valehtelua.
- Osaatko hävetä?
Myönnän tosin, että valehtelu on osa minun luonnettani, sillä saa-tanan omille valehtelu ei ole minulle valehtelua.
Olet olevinasi nokkela, kun kirjoittelet toisten "nikeillä", säälittävä pelle sinä olet.
- DDD,
Devoit kirjoitti:
D, ei hän ole Teuvo vaan saman henkinen ihminen, pahuudella on monet kasvot.
- Osaatko hävetä?
Olet olevinasi nokkela, kun kirjoittelet toisten "nikeillä", säälittävä pelle sinä olet.
Yhtä nokkela kuin sinä tässä lajissa. ;)
Devoit
Jeesuksessa on kuolemattomuus,ketkä omistavat armon Jeesuksessa ovat siirtyneet kuolemasta elämään. Totta se on sananmukaan.- Sellainen ennuste
Devoit kirjoitti:
Väitätkö ettei Vanha mies kuole fyysisesti?
"Tevoitti" on taas vauhdikkaalla päällä, lieneekö "ilmojen edellä"
Devoit kirjoitti:
Lihallinen kuolema on kaikkien osana,aadamista lähtien,Jeesuksessa henki elää mutta ruumis muuttu maaksi jälleen.
Silloin kun hän tulee noutamaan seurakuntansa me jotka olemme vielä ruumiissa muutumme kirkastetun ruumiin kaltaiseksi,koska liha ja veri eivät peri jumalan valtakuntaa.- 5.6-12
Sellainen ennuste kirjoitti:
"Tevoitti" on taas vauhdikkaalla päällä, lieneekö "ilmojen edellä"
Olit oikeassa jo neljättä päivää satanut.
Devoit kirjoitti:
Devoit
Fyysiseti kuolee kaikki,mutta henkisesti on kuolut jumalaton,Jeesuksen hyväksyneet elämäänsä,ovat siirtyneet kuolemasta elälämään.
Heihin ei toisella kuolmalla ole mitään valtaa,toinen kuolema on lopullinen ero jumalasta,paluuta ei olen jumalan yhteyteen. Tätä asia ei taida käsittää muut kuin uudesti syntyneet kristityt.
Wanhan miehen surusanomaa Jarille:
Toivon, että pystyisi jo vihdoin sanoutumaan irti tuosta Saatanan valheita syöttävästä hengestä, vaikka se näyttää olevan sinulle nykyisin ainoa ilosi lähde.
Mihinkään aloittamaasi keskusteluun en ole yhtä ainoaa viestiä puskasta kirjoittanut. Ne mitä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut ne rehellisesti omalla nimimerkilläni.
Sen jälkeen kun oman ahtaan porttisi tuskassa, et ihmispelon tähden pystynyt menemään siitä sisään, vaikka se oli edessäsi:
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."
Sinä aloitit Saatanan vaikutuksesta ja sen uskollisten palvelijoiden aamenoinnin ja jepuloinnin seurauksena kääriä valtavaa Saatanan valheiden kerää minusta aivan kuin kostoksi sille, että jo ensimmäiseen Jumalan kutsuun, joka tapahtui jo ennen minun kutsumistani, sinä samassa ihmispelossa vastasit kieltävästi.
Jos sinä olisit huultesi huminan sijasta sydämessäsi tuntenut tarvetta katumukseen, sinä olisit poistunut palstalta hiljaisuuteen, etsimään apua Jumalalta, etkä ihmisiltä. Sillä ihmispelko on Saatanan pelkoa.
Lisää puhtia valheillesi sait tuon edesmenneen liimakauppiaan kädenpuristuksesta, jossa Saatanan "pelastusvaihtoehto" Veren voima siirtyi sinuun.
Kaksi kertaa olet tuon pelon tähden Jumalan kutsun torjunut. Mikäli vieläkin hänen valittunsa olisit, tulet kohtaamaan myös sen viimeisen, eli kolmannen kutsun.
Silloin sinun on viimeistään purettava tuo valheiden kerä, jonka olet minusta väärämielisten iloksi kerinyt. Ja kun olet sen loppuun asti purkanut, olet totuuden tien alussa, jossa sinun on vihdoinkin kerrottava totuus siitä, miten ystävyytemme aikoinaan alkoi, ja miksi olit siitä todella iloinen.*****Toivon, että pystyisi jo vihdoin sanoutumaan irti tuosta Saatanan valheita syöttävästä hengestä, vaikka se näyttää olevan sinulle nykyisin ainoa ilosi lähde.****
SINULLA Teuvo on saatanan valheita syöttävä henki.
****Mihinkään aloittamaasi keskusteluun en ole yhtä ainoaa viestiä puskasta kirjoittanut. Ne mitä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut ne rehellisesti omalla nimimerkilläni.****
Tuo on niin paksua puppua ettet usko itsekään.Olet joutunut tunnustamaan puskakirjoittelusi KariHenrikillekin
****Sen jälkeen kun oman ahtaan porttisi tuskassa, et ihmispelon tähden pystynyt menemään siitä sisään, vaikka se oli edessäsi:****
Tuo täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa sontaa.
****"Kaduttaa etten mennyt
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."****
Tuo myös on sinun itsesi tekemä EMÄVALHE
****Sinä aloitit Saatanan vaikutuksesta ja sen uskollisten palvelijoiden aamenoinnin ja jepuloinnin seurauksena kääriä valtavaa Saatanan valheiden kerää minusta aivan kuin kostoksi sille, että jo ensimmäiseen Jumalan kutsuun, joka tapahtui jo ennen minun kutsumistani, sinä samassa ihmispelossa vastasit kieltävästi.****
Valhetta kaikki tyynni, kirjoitapas asiasi ymmärrettävämpään muotoon
****Jos sinä olisit huultesi huminan sijasta sydämessäsi tuntenut tarvetta katumukseen, sinä olisit poistunut palstalta hiljaisuuteen, etsimään apua Jumalalta, etkä ihmisiltä. Sillä ihmispelko on Saatanan pelkoa.***
Täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa potaskaa jälleen
*****Lisää puhtia valheillesi sait tuon edesmenneen liimakauppiaan kädenpuristuksesta, jossa Saatanan "pelastusvaihtoehto" Veren voima siirtyi sinuun.***
Sinulla on todella hyvä mielikuvitus Teuvo, valhetta kaikki tyynni.
****Kaksi kertaa olet tuon pelon tähden Jumalan kutsun torjunut. Mikäli vieläkin hänen valittunsa olisit, tulet kohtaamaan myös sen viimeisen, eli kolmannen kutsun.*****
Valhetta valhetta vainen. Älä luulekaan että alkaisin kuuntelemaan valheitasi ja vieläpä sinut kotiini kutsuisin niitä kertomaan.
*****Silloin sinun on viimeistään purettava tuo valheiden kerä, jonka olet minusta väärämielisten iloksi kerinyt. Ja kun olet sen loppuun asti purkanut, olet totuuden tien alussa, jossa sinun on vihdoinkin kerrottava totuus siitä, miten ystävyytemme aikoinaan alkoi, ja miksi olit siitä todella iloinen.*****
Miksi olisin iloinen kaltaisesi valehtelijan kohtaamisesta? Olet pahempi valehtelija kuin isäsi p*****. Mitään en ole sinusta valehdellut, mutta sinä valehtelet aivan kaiken.- DDD.
Ei se pekoa ollut vaan viisautta, ei laittanut sinun kahleita nilkkoihinsa.
- DDDD.
DDD. kirjoitti:
Ei se pekoa ollut vaan viisautta, ei laittanut sinun kahleita nilkkoihinsa.
Ei se pelkoa ollut vaan viisautta....
- DDD:
Devoit kirjoitti:
*****Toivon, että pystyisi jo vihdoin sanoutumaan irti tuosta Saatanan valheita syöttävästä hengestä, vaikka se näyttää olevan sinulle nykyisin ainoa ilosi lähde.****
SINULLA Teuvo on saatanan valheita syöttävä henki.
****Mihinkään aloittamaasi keskusteluun en ole yhtä ainoaa viestiä puskasta kirjoittanut. Ne mitä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut ne rehellisesti omalla nimimerkilläni.****
Tuo on niin paksua puppua ettet usko itsekään.Olet joutunut tunnustamaan puskakirjoittelusi KariHenrikillekin
****Sen jälkeen kun oman ahtaan porttisi tuskassa, et ihmispelon tähden pystynyt menemään siitä sisään, vaikka se oli edessäsi:****
Tuo täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa sontaa.
****"Kaduttaa etten mennyt
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."****
Tuo myös on sinun itsesi tekemä EMÄVALHE
****Sinä aloitit Saatanan vaikutuksesta ja sen uskollisten palvelijoiden aamenoinnin ja jepuloinnin seurauksena kääriä valtavaa Saatanan valheiden kerää minusta aivan kuin kostoksi sille, että jo ensimmäiseen Jumalan kutsuun, joka tapahtui jo ennen minun kutsumistani, sinä samassa ihmispelossa vastasit kieltävästi.****
Valhetta kaikki tyynni, kirjoitapas asiasi ymmärrettävämpään muotoon
****Jos sinä olisit huultesi huminan sijasta sydämessäsi tuntenut tarvetta katumukseen, sinä olisit poistunut palstalta hiljaisuuteen, etsimään apua Jumalalta, etkä ihmisiltä. Sillä ihmispelko on Saatanan pelkoa.***
Täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa potaskaa jälleen
*****Lisää puhtia valheillesi sait tuon edesmenneen liimakauppiaan kädenpuristuksesta, jossa Saatanan "pelastusvaihtoehto" Veren voima siirtyi sinuun.***
Sinulla on todella hyvä mielikuvitus Teuvo, valhetta kaikki tyynni.
****Kaksi kertaa olet tuon pelon tähden Jumalan kutsun torjunut. Mikäli vieläkin hänen valittunsa olisit, tulet kohtaamaan myös sen viimeisen, eli kolmannen kutsun.*****
Valhetta valhetta vainen. Älä luulekaan että alkaisin kuuntelemaan valheitasi ja vieläpä sinut kotiini kutsuisin niitä kertomaan.
*****Silloin sinun on viimeistään purettava tuo valheiden kerä, jonka olet minusta väärämielisten iloksi kerinyt. Ja kun olet sen loppuun asti purkanut, olet totuuden tien alussa, jossa sinun on vihdoinkin kerrottava totuus siitä, miten ystävyytemme aikoinaan alkoi, ja miksi olit siitä todella iloinen.*****
Miksi olisin iloinen kaltaisesi valehtelijan kohtaamisesta? Olet pahempi valehtelija kuin isäsi p*****. Mitään en ole sinusta valehdellut, mutta sinä valehtelet aivan kaiken.Vastaan vieläkin, olet varmaan huomannut että paholainen käyttää taitavasti Raamattua, mutta onneksesi olet Jeesuksen opettavassa ohjauksessa pysynyt valheiden saumoista erillään.
Ihmiset ottakaa oppia, miten paholainen käyttää Raamattua, tepan kirjoitukset on sitä täynnä. - palstan lukija.
Tarkoituksesi on vain mustamaalata Devoitia. Sinulla ei ole rakkautta. Olet siis vain ja ainoastaan helisevä vaski ja kumiseva tynnyri.
Kiitos todistuksestasi, sillä mikään ei tuota Saatanalle suurempaa iloa kuin nähdä lastensa torjuvan totuuden ja iloitsevan valheista.
Jos olisin totuudesta luopunut, en olisi sinunkaan silmittömän vihasi kohde.- ex-rekisteröitynyt
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, sanotaan hyvässä sananlaskussa, vaikkakaan ei Raamatussa. Olet usein valehdellut ja vääristellyt, joten sinua ei voi pitää uskottavana, eikä luotettavana jatkossakaan. Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi.
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, sanotaan hyvässä sananlaskussa, vaikkakaan ei Raamatussa. Olet usein valehdellut ja vääristellyt, joten sinua ei voi pitää uskottavana, eikä luotettavana jatkossakaan. Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi.
Jokainen totuuden sana, on kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille vääryyttä ja vihaa.
Minä en elä missään yksinäisyyden pimeydessä, vaan täydellisessä Kristuksen valossa. Ja vain siksi, etten ole rikkomuksiani salannut, vaan ne tunnustanut:
"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty. Mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon."
Minä en tarvitse perääni ihmisiä jepuloimaan ja huutamaan aameniaan.
Saatanalle suuret ihmislaumat ovat elinehto.- RKP...
TeuvoSuni kirjoitti:
Jokainen totuuden sana, on kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille vääryyttä ja vihaa.
Minä en elä missään yksinäisyyden pimeydessä, vaan täydellisessä Kristuksen valossa. Ja vain siksi, etten ole rikkomuksiani salannut, vaan ne tunnustanut:
"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty. Mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon."
Saatanalle suuret ihmislaumat ovat elinehto.hahahhaa RKP
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalle suuret ihmislaumat ovat elinehto.Kerrataanpa, kun opetus ei mennyt perille:
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, sanotaan hyvässä sananlaskussa, vaikkakaan ei Raamatussa. Olet usein valehdellut ja vääristellyt, joten sinua ei voi pitää uskottavana, eikä luotettavana jatkossakaan. Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi. ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Kerrataanpa, kun opetus ei mennyt perille:
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, sanotaan hyvässä sananlaskussa, vaikkakaan ei Raamatussa. Olet usein valehdellut ja vääristellyt, joten sinua ei voi pitää uskottavana, eikä luotettavana jatkossakaan. Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi.***Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi.***
Näin on, Wanha mies on puhtaasti itse syyllinen siihen ettei hänellä ole yhtään ystävää. Tein tämän aloituksen koepallona, sille kun Wanha mies ehdotti ystävyyden palauttamista ennalleen. En turhaan koepalloa heittänyt, Wanhan miehen herjakirves heti heilahti, eli siinä se todellinen ystävyys oli.
Sinä itse Tepu vihaat minua ja yleensäkin ihmisiä silmittömästi, varsinkin kariHenrikiä, joka pakotti sinut tunnustamaan puskakirjoittelusi.
Annat ymmärtää(kirjeesi) että sinulla olisi muka Pyhältä hengeltä saatua tietoa minusta. Ja höpö höpö Tepu, sinulla ei ole mitään valtaa minun yli ja kaikkein vähiten Jumalan antamaa valtaa.Koskaan en ole sinua, enkä ketään muutakaan ihmistä vihannut. Minun vihani kohde oli 48-vuotiaaksi saakka ainoastaan Jumala, joka oli minulle köyhän ja kurjan aviottoman lapsen osan sallinut.
Se on Saatanan pelkuruuden henki, joka kaiken kuulemasi totuuden kääntää sielussasi vihaksi ja muuttaa sen valheeksi, josta hyvänä todistuksena on äskeinen lausuntosi.
Niin kauan kuin sinä pidät piilossa sen, miksi sinä kaipasit minua ystäväkseni ja siitä hetkestä lähtien, kun et pelkuruuden hengessä uskaltanut mennä sisään ahtaasta portista, Saa-ta-na pisti sinut käärimään ympärilleni valtavaa valheiden lankakerää.
Vaikka itse jo vuoden kuluttua olit minua kohtaan tällaisen vihan vallassa:
"Lahkokin, ennen kuin sunilahko
Devoit 19.12.2008 19:17
Ei normaalit lahkotkaan ole lainkaan pahoja verrattuna sunilaisuuteen,
jota kait ei enää ole kuin yksin Teuvon hallussa."
Tajusitko enää lainkaan, mitä Saatana pisti sinut tuossa tunnustamaan?
Tuo lastensa raiskaajien lahkokin, jonka kärsimysten alla sinäkin sait lapsuutesi viettää, on Saatanalle monin verroin parempi vaihtoehto kuin totuus.
Mieti hetki näitä Jeesuksen sanoja:
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
"Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
"Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."
Mitä on maksu viimeistä kolikkoa myöten?TeuvoSuni kirjoitti:
Koskaan en ole sinua, enkä ketään muutakaan ihmistä vihannut. Minun vihani kohde oli 48-vuotiaaksi saakka ainoastaan Jumala, joka oli minulle köyhän ja kurjan aviottoman lapsen osan sallinut.
Se on Saatanan pelkuruuden henki, joka kaiken kuulemasi totuuden kääntää sielussasi vihaksi ja muuttaa sen valheeksi, josta hyvänä todistuksena on äskeinen lausuntosi.
Niin kauan kuin sinä pidät piilossa sen, miksi sinä kaipasit minua ystäväkseni ja siitä hetkestä lähtien, kun et pelkuruuden hengessä uskaltanut mennä sisään ahtaasta portista, Saa-ta-na pisti sinut käärimään ympärilleni valtavaa valheiden lankakerää.
Vaikka itse jo vuoden kuluttua olit minua kohtaan tällaisen vihan vallassa:
"Lahkokin, ennen kuin sunilahko
Devoit 19.12.2008 19:17
Ei normaalit lahkotkaan ole lainkaan pahoja verrattuna sunilaisuuteen,
jota kait ei enää ole kuin yksin Teuvon hallussa."
Tajusitko enää lainkaan, mitä Saatana pisti sinut tuossa tunnustamaan?
Tuo lastensa raiskaajien lahkokin, jonka kärsimysten alla sinäkin sait lapsuutesi viettää, on Saatanalle monin verroin parempi vaihtoehto kuin totuus.
Mieti hetki näitä Jeesuksen sanoja:
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
"Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
"Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."
Mitä on maksu viimeistä kolikkoa myöten?Tämä lause uusiksi:
Tajusitko enää lainkaan, mitä Saa-ta-na pisti sinut tuossa tunnustamaan?TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä lause uusiksi:
Tajusitko enää lainkaan, mitä Saa-ta-na pisti sinut tuossa tunnustamaan?Eipä paljoa tee mieli kommentoida kirjoituksiasi Wanha mies, koska kaikki mitä kirjoitat minusta ,on täyttä valhetta ja väärennettyjä todistuksia. Lisäksi sinulle on ylivoimaista pysyä aloituksen aiheessa, joka on, että sinun pitäisi olla kuolematon jos synnitön olet
***Tuo lastensa raiskaajien lahkokin, jonka kärsimysten alla sinäkin sait lapsuutesi viettää, on Saatanalle monin verroin parempi vaihtoehto kuin totuus.***
Jälleen loukkaat kuolleita vanhempiani, he olivat totisesti kunnollisia ihmisiä ja miljoonakertaa rehellisempiä kuin sinä.
Jos koetkin itsesi paatumuksessasi synnittömäksi Wanha mies, niin perisyntiä et pääse pakoon ja et ole kuolematon.Devoit kirjoitti:
Eipä paljoa tee mieli kommentoida kirjoituksiasi Wanha mies, koska kaikki mitä kirjoitat minusta ,on täyttä valhetta ja väärennettyjä todistuksia. Lisäksi sinulle on ylivoimaista pysyä aloituksen aiheessa, joka on, että sinun pitäisi olla kuolematon jos synnitön olet
***Tuo lastensa raiskaajien lahkokin, jonka kärsimysten alla sinäkin sait lapsuutesi viettää, on Saatanalle monin verroin parempi vaihtoehto kuin totuus.***
Jälleen loukkaat kuolleita vanhempiani, he olivat totisesti kunnollisia ihmisiä ja miljoonakertaa rehellisempiä kuin sinä.
Jos koetkin itsesi paatumuksessasi synnittömäksi Wanha mies, niin perisyntiä et pääse pakoon ja et ole kuolematon.En ajatellut lainkaan vanhempiasi, vaan niitä lahkojohtajia, jotyka sinua piinasivat.
Kyllä sinä olet tähän erinomaisilla valheillasi monia asioita kommentoinut, jopa niin, että omat aikaisemmat toddistuksesikin totuudesta, olet vääntänyt minun sepittämiksi valheiksi.
Tähän sopii hyvin Jeesuksen ilmoitus omaan kansansa harhaan johtaneille:
"Jatkakaa toki isiennen tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää tulevan vihan".
Jos sinulla olisi vielä paukkuja totuuteen - eikä valheisiin - sinä tietäisit mikä tulevaisuus Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneita odottaa niitä, jotka eivät ihmisiä pelkää. Eikä sinun olisi tarvinnut taas kerran ryhtyä kärkkymään aamenia ja jepuleita tekopyhiltä ystäviltäsi tällä tyyperällä aloituksellasi.
"Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."
"Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."
Saa-ta-na on tehnyt minusta sinulle kirosanan: "Wanha mies!"
Joka ei ole lähtöisin Jumalasta, mutta tämä on:
"Teidän vanhuutenne päiviin saakka minä olen sama, vielä kun hiuksenne harmaantuvat, minä teitä kannan. Niin minä olen tehnyt ja niin yhä teen, minä nostan ja kannan ja pelastan."- Tulee seurattua
Devoit kirjoitti:
Eipä paljoa tee mieli kommentoida kirjoituksiasi Wanha mies, koska kaikki mitä kirjoitat minusta ,on täyttä valhetta ja väärennettyjä todistuksia. Lisäksi sinulle on ylivoimaista pysyä aloituksen aiheessa, joka on, että sinun pitäisi olla kuolematon jos synnitön olet
Jos koetkin itsesi paatumuksessasi synnittömäksi Wanha mies, niin perisyntiä et pääse pakoon ja et ole kuolematon.Olit viime kesänä metelöimässä tuolla "lestojen" palstalla, mitkä oli saavutuksesi siellä?
- D.
Kyllä näin on D. tepulla ei ole valtaa yli Jeesuksen.
TeuvoSuni kirjoitti:
En ajatellut lainkaan vanhempiasi, vaan niitä lahkojohtajia, jotyka sinua piinasivat.
Kyllä sinä olet tähän erinomaisilla valheillasi monia asioita kommentoinut, jopa niin, että omat aikaisemmat toddistuksesikin totuudesta, olet vääntänyt minun sepittämiksi valheiksi.
Tähän sopii hyvin Jeesuksen ilmoitus omaan kansansa harhaan johtaneille:
"Jatkakaa toki isiennen tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää tulevan vihan".
Jos sinulla olisi vielä paukkuja totuuteen - eikä valheisiin - sinä tietäisit mikä tulevaisuus Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneita odottaa niitä, jotka eivät ihmisiä pelkää. Eikä sinun olisi tarvinnut taas kerran ryhtyä kärkkymään aamenia ja jepuleita tekopyhiltä ystäviltäsi tällä tyyperällä aloituksellasi.
"Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."
"Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."
Saa-ta-na on tehnyt minusta sinulle kirosanan: "Wanha mies!"
Joka ei ole lähtöisin Jumalasta, mutta tämä on:
"Teidän vanhuutenne päiviin saakka minä olen sama, vielä kun hiuksenne harmaantuvat, minä teitä kannan. Niin minä olen tehnyt ja niin yhä teen, minä nostan ja kannan ja pelastan."****Jos sinulla olisi vielä paukkuja totuuteen - eikä valheisiin - sinä tietäisit mikä tulevaisuus Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneita odottaa niitä, jotka eivät ihmisiä pelkää. Eikä sinun olisi tarvinnut taas kerran ryhtyä kärkkymään aamenia ja jepuleita tekopyhiltä ystäviltäsi tällä tyyperällä aloituksellasi.***
Yhäkö väität että yrität tehdä itsemurhaa Raamattupalstalla herjoja huutelemalla?
Sinua Wanha mies ei vainoa kukaan, eikä varsinkaan Jeesuksen takia. Olet s,aatanan lellipoika kun kiistät ja rienaat sovitusverta. Huomaapa Wanha mies että olet s,aatanan kanssa samalla puolen rintamalinjaa Sovitusverivihassasi.
****Kyllä sinä olet tähän erinomaisilla valheillasi monia asioita kommentoinut, jopa niin, että omat aikaisemmat toddistuksesikin totuudesta, olet vääntänyt minun sepittämiksi valheiksi.****
Minä en ole valehdellut yhtään mitään, mutta sinä Wanha mies valehtelet ja väärennät aivan kaiken, jopa Raamatun. Kiitos siitä että houkuttelit minut nettiin, täällä silmäni aukesi valheellisuudellesi. Pystyit kirjeitä lähettelemällä valehtelemaan minulle mielin määrin, mutta etpä pystynyt peittämään valheitasi kun saatoin seurata reaaliaikaista keskusteluasi.
- DDDD:
Teuvon viestit on sisällöltään paholaisen sanomia, EI Jumalalta saatuja,
Pyhä Henki ei todista Teuvo Sunin sanomia oikeiksi/totuudeksi,
hän Teuvo ei ole käynyt läpi nk."esipesua".
Teuvo on ottanut omikseen vastapuolen kirjoitukset tulkattavakseen.
Näin käy kun on "kouluttamaton" ja alkaa itse tulkkaamaan tuonpuoleisia.****Teuvon viestit on sisällöltään paholaisen sanomia, EI Jumalalta saatuja,
Pyhä Henki ei todista Teuvo Sunin sanomia oikeiksi/totuudeksi, ***
Nimenomaan Wanhan miehen sanomat ovat riivaajien viisautta. Pyhähenki ei puhu koskaan kirjoitettua Sanaa vastaan.
Loppujenlopuksi Wanhan miehen riivaajilta kanavoima eksytys on kömpelö, sillä mitä jää jäljelle jos Veren voima mitätöidään?
Korostan erityisen paljon Raamatunlukemisen tärkeyttä tuollaisia eksyttäjien sanomia vastaan. Tällaisina eksytysten aikoina Raamattu on kuin pelastusrengas haaksirikkoiselle. Wanha mies on kuin seireeni (möreä seireeni :), joka huutaa viekkaasti lirkutellen "Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"Devoit kirjoitti:
****Teuvon viestit on sisällöltään paholaisen sanomia, EI Jumalalta saatuja,
Pyhä Henki ei todista Teuvo Sunin sanomia oikeiksi/totuudeksi, ***
Nimenomaan Wanhan miehen sanomat ovat riivaajien viisautta. Pyhähenki ei puhu koskaan kirjoitettua Sanaa vastaan.
Loppujenlopuksi Wanhan miehen riivaajilta kanavoima eksytys on kömpelö, sillä mitä jää jäljelle jos Veren voima mitätöidään?
Korostan erityisen paljon Raamatunlukemisen tärkeyttä tuollaisia eksyttäjien sanomia vastaan. Tällaisina eksytysten aikoina Raamattu on kuin pelastusrengas haaksirikkoiselle. Wanha mies on kuin seireeni (möreä seireeni :), joka huutaa viekkaasti lirkutellen "Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"Sinä tiedät siellä sydämesi mustan seinan takana olevan totuuden, ystävyytemme alkamisesta ja siitä 14 vuodesta, jotka rinnallani totuuden tietä kuljit.
Tiedät ja muistat varmasti, miksi ja miten sinä otit minuun yhteyttä 20 vuotta sitten.
Vai onko vuosi kestänyt lääkehoito todella aiheuttanut jo alle 50-miehelle noin kovan dementian?
Näinkö minä silloin sinua lähestyin miestä, josta en tiennyt yhtään mitään:
"Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"
Minä todella säälin sinua, ja joka ainutta sinua jepuloivaa ja aamenoijaa, jotka eivät tiedä tiedä minkälaisen epäuskon aisapariksi he ovat ryhtyneet. Kun eivät piittaa totuudesta yhtään mitään:
"Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta. Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi."
Nyt saat koko kesän kärkkyä kunniaa ihmisiltä kaikilla niillä uusilla valheilla, joita Saatanan Veren voima sinulle minusta syöttää.
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.- juippi.fe
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä tiedät siellä sydämesi mustan seinan takana olevan totuuden, ystävyytemme alkamisesta ja siitä 14 vuodesta, jotka rinnallani totuuden tietä kuljit.
Tiedät ja muistat varmasti, miksi ja miten sinä otit minuun yhteyttä 20 vuotta sitten.
Vai onko vuosi kestänyt lääkehoito todella aiheuttanut jo alle 50-miehelle noin kovan dementian?
Minä todella säälin sinua, ja joka ainutta sinua jepuloivaa ja aamenoijaa, jotka eivät tiedä tiedä minkälaisen epäuskon aisapariksi he ovat ryhtyneet. Kun eivät piittaa totuudesta yhtään mitään:
"Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta. Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi."
Nyt saat koko kesän kärkkyä kunniaa ihmisiltä kaikilla niillä uusilla valheilla, joita Saatanan Veren voima sinulle minusta syöttää.
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.Teuvo.
Se puskassa olevalla on sama henki kuin sinulla, ei Pyhä Henki, vaan paha henki, paha henki vääntää väärää sanomaa, kirjoituttaa palturia lähimmäisistään ja uskaltaa väittää sen totuudekseen.
Olen kokenut kanssasi sitä että väännät totuudeksi valheen, sinussa ON Teuvo riivaaja henki, se tekee kiusaa ihmis suhteissasi.
Ja riivaaja henki ei ole Pyhä Henki. - juippi.fe
juippi.fe kirjoitti:
Teuvo.
Se puskassa olevalla on sama henki kuin sinulla, ei Pyhä Henki, vaan paha henki, paha henki vääntää väärää sanomaa, kirjoituttaa palturia lähimmäisistään ja uskaltaa väittää sen totuudekseen.
Olen kokenut kanssasi sitä että väännät totuudeksi valheen, sinussa ON Teuvo riivaaja henki, se tekee kiusaa ihmis suhteissasi.
Ja riivaaja henki ei ole Pyhä Henki.Jatkan
>Olen kokenut kanssasi sitä että väännät totuudeksi valheen<
Jos ei ymmärryksesi riitä,
lauseen selvennys;
Sanot totuudeksi omias väitteitä, ja väännät toisen kirjoitukset/sanomiset valheeksi.
Olen kokenut kanssasi sitä että väännät totuuden valheeksi.
Kokemusta on. TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä tiedät siellä sydämesi mustan seinan takana olevan totuuden, ystävyytemme alkamisesta ja siitä 14 vuodesta, jotka rinnallani totuuden tietä kuljit.
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.Minä voisin todeta mitä vuosia kestänyt riivajahenkihoito on saanut aikaan sinussa Wanha mies. Mutta minun ei tarvitse tehdä siitä analyysiä, koska niin paljon seura on tehnyt sinut kaltaisekseen, ettei kukaan voi olla sitä näkemättä.
***Näinkö minä silloin sinua lähestyin miestä, josta en tiennyt yhtään mitään:
"Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"****
Jos tekisitkin noin, olisit rehellinen. Mutta teet eksytystäsi tosi kavalasti kertoen ensin saamasi näyn että Raamattu on totta, mutta kuitenkin kumoat kaiken keskeisen ihmisen pelastukseen johtavan opetuksen sieltä pois, tuoden tilalle riivajahengiltä saamiasi oppeja.
****Minä todella säälin sinua, ja joka ainutta sinua jepuloivaa ja aamenoijaa, jotka eivät tiedä tiedä minkälaisen epäuskon aisapariksi he ovat ryhtyneet. Kun eivät piittaa totuudesta yhtään mitään:****
Raamatun Totuus on, että verellään Jeesus meidät lunasti...TeuvoSuni kirjoitti:
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.Puhut taas ristiin Wanha mies..
***Sinä tiedät siellä sydämesi mustan seinan takana olevan totuuden, ystävyytemme alkamisesta ja siitä 14 vuodesta, jotka rinnallani totuuden tietä kuljit.***
Miten se noin menikään, enhän koskaan alkanut mieliksesi ahtaanportin harhaoppiisi, vaan aina ilmoitin sinulle että turvaan Kristuksen vereen, enkä ihmisten mielisuosioon. Niitä poloisia jotka sait hairahtumaan ahtaanportin oppiisi tuomaroit sinä, eikä JumalaTeuvoSuni kirjoitti:
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.****Vai onko vuosi kestänyt lääkehoito todella aiheuttanut jo alle 50-miehelle noin kovan dementian?****
Näin minua solvaa mies, joka viikkoa aikaisemmin otti yhteyttä ja halusi palauttaa entisen ystävyyden.
Olen jo sen verran viisastunut että hän on ystävänä käärme povella ja tilaisuuden tullen iskee minua "millä käteensä saa".- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
En tule iloasi pilaamaan! En etenkään puskasta, vaikka siellä joka päivä uskot minut näkeväsi.Tiedoksi Teuvolle: Sellaista kuin saa-tanan veren voima ei ole olemassakaan. Saa-tana ei ole vuodattanut vertaan, koska se on henkiolento. Tiedoksi vaan, kannattaisi hiukan tutustua Raamattuun, ettet nolaisi itseäsi tietämättömyydelläsi. Olet tehnyt sen jo monta kertaa.
- lähde...
3. Moos. 17:11
Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen. [Hepr. 9:22]
Ef. 1:7
Kristuksen veressä meillä on lunastus, rikkomustemme anteeksianto. Näin Jumala on antanut armonsa rikkauden [Ap. t. 20:28; Kol. 1:14; Hepr. 9:12; 1. Piet. 1:18,19]
Ilm. 7:14
Minä vastasin: "Herra, sinä sen tiedät." Hän sanoi minulle: -- Nämä ovat päässeet suuresta ahdingosta. He ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. [Dan. 12:1; Mark. 13:19 | Jes. 1:18; Sak. 3:4; Hepr. 9:14; 1. Joh. 1:7]- aamenn!!!
aamenn!!!
- KRP:...
aamenn!!! kirjoitti:
aamenn!!!
Ja Hallejujaa..
Näin, mielenkiintoinen ajattelutapa tepulla, olisi mielenkiintoisaa, kun olen seurannut keskusteluja, mistä tepu pongas KRP.n.. ???
Kokkolan rukouspiiri ?
Kalajoen rukouspiiri ?
Kannuksen rukouspiiri ?
Kolmen kova kopla, hmmm.
Suosittelen rakentamaan rukouspiirejä se murtaa pahan aikeet.
4. Moos. 21:7
Kansa tuli Mooseksen luo sanomaan: "Me teimme synnin, kun puhuimme Herraa ja sinua vastaan. Rukoile Herraa, että hän ottaisi nämä käärmeet pois meitä ahdistamasta." Mooses rukoili kansan puolesta,
Joh. 17:20
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.
Keskusrikospoliisi. KRP :) - prk.
Jatkuu Ilm. 7: 14 johdanto;
Daniel 12
1 -- Silloin astuu esiin Mikael, suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi suojana. Ja tulee ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina tuohon aikaan saakka. Mutta sinun kansasi pelastuu, pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
Markus 13
19 sillä noina päivinä tulee olemaan ahdinko, jollaista ei ole ollut luomakunnan alusta, Jumalan luomistyöstä tähän päivään asti, eikä tule olemaan.
Jesaja 1
18 -- Tulkaa, selvittäkäämme miten asia on, sanoo Herra. -- Vaikka teidän syntinne ovat verenpunaiset, ne tulevat valkeiksi kuin lumi. Vaikka ne ovat purppuranpunaiset, ne tulevat valkeiksi kuin puhdas villa.
Sakarja 3
4 Enkeli sanoi palvelijoilleen: "Ottakaa likaiset vaatteet pois hänen päältään." Sitten enkeli sanoi Joosualle: "Katso, minä olen ottanut pois sinun syntisi ja minä puetan sinut juhlavaatteisiin."
Heprealaiskirje 9
14 kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri! Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omantuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa.
1. Johanneksen kirje 1
7 Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Amen.
Mitenköhän tämä sopii yhteen sen Paavalin opetuksen kanssa, että ainoa toivo kadotuksen välttämiseksi on koko ihmisen ylösnousemus? Kuinkakohan moni kristitty enää nykyään uskoo Jeesuksen opettamaan ylösnousemukseen Paavalin ja muiden apostolien tavoin? Aika moni näköjään korvannut tuon synkretismin kautta kristillisenä pidettyyn perinnäisoppiin päätyneellä kuolemattomuusopilla. Ei kenellekään merkitse enää mitään se, että Raamattu nimenomaan sanoo, että yksin Jumala on kuolematon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683