Taidan vähän hehkuttaa nyt;)Voisin halata kaikkia ja

ingaliina

syleillä koko maailmaa tänään:)Luulin että olin saanut kuolemantaudin.Neljä päivää tosi huono olo ,vatsa löysällä,en pystynyt syömään mitään.Olin ihan varma että on jotain vakavaa .Olisikohan se ollut ruokamyrkytys?
No sitten eilen päivällä nukahdin kymmenisen minuuttia,näin oudon unenkin.Ihan kuin joku olisi tönäissyt mua ja näin itseni unessa 110 vuotiaana;))Olin kyllä ryppyinen;))Siitä alkoi olo kohenemaan,mutta samalla vähän kauhistutti kun en haluaisi ainakaan elää noin vanhaksi;))

Netissä tutkiskelin lääkäripalstoja ja tein itselle tietenkin kaikista pahimman diagnoosin;))
Mutta nyt olen kyllä tosi,tosi onnellinen,kun elämä taas tuntuu voittavan:)

Kyllä maailma on taas kaunis:)

http://youtu.be/lLjW6W-AFo4

13

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annikoo..

Maailma on kaunis ja hyvä elää sille.....jolla on aikaa ja tilaa unelmille...ja mielen vapaus...ja mielen vapaus......
      Ihanaa kun paranit...onko sinulla mitään aavistusta esim. jostain määrätystä ruuasta...josta olisi voinut tulla......
      Silloin kun itsellä alkoi olemaan sitä vatsavaivaa......niin jos nettilääkäreitä alkoi lukemaan ...niin kaikkea oli syytä epäillä...

• ingaliina

No en kyllä oikein tiedä,ensin epäin turkkilaista jugurttia kun iltasella söin ja jouduin jo yöllä tekemään vessareissun.Uunissa paistettua siikaa kyllä söin paljon.
        Kaapissa ei ollut minkäänlaisia vatsalääkkeitä muita kuin vanhoja hiilitabletteja kun en ole tarvinnut koskaan.Lapsille ostanut joskus.
        Ei kyllä kannattaisi lukea netistä mistään sairaudesta,vasta sitä alkaa pelkäämään.
        Mä vissiin jo olin tekemässä jo testamenttiakin ;)))

• annikoo..
        ingaliina kirjoitti:

No en kyllä oikein tiedä,ensin epäin turkkilaista jugurttia kun iltasella söin ja jouduin jo yöllä tekemään vessareissun.Uunissa paistettua siikaa kyllä söin paljon.
        Kaapissa ei ollut minkäänlaisia vatsalääkkeitä muita kuin vanhoja hiilitabletteja kun en ole tarvinnut koskaan.Lapsille ostanut joskus.
        Ei kyllä kannattaisi lukea netistä mistään sairaudesta,vasta sitä alkaa pelkäämään.
        Mä vissiin jo olin tekemässä jo testamenttiakin ;)))

Joskus minäkin pidin...hiilitabletteja ja jotain muita lääkekaapissa....en ole tarvinnut...tämä minun vaivani oli niin erilaista...kuin vatsataudit...viruksen aiheuttamia on lapsilla ja päiväkoti ikäisenä useastikin...
        Ollaan vähän hassuja sitten molemmat....sen testamentin suhteen....minäkin kirjoitin päiväkirjaani....hautausrahasta jonka saan vakuutusyhtiöltä.....mutta se pitää anoa kirjallisesti...muuten menee ohi..e..ei tarvinnut vielä käyttää

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Joskus minäkin pidin...hiilitabletteja ja jotain muita lääkekaapissa....en ole tarvinnut...tämä minun vaivani oli niin erilaista...kuin vatsataudit...viruksen aiheuttamia on lapsilla ja päiväkoti ikäisenä useastikin...
        Ollaan vähän hassuja sitten molemmat....sen testamentin suhteen....minäkin kirjoitin päiväkirjaani....hautausrahasta jonka saan vakuutusyhtiöltä.....mutta se pitää anoa kirjallisesti...muuten menee ohi..e..ei tarvinnut vielä käyttää

Niin mä muistan että sinullakin oli aiemmin sellainen tilanne,että varmaankin sullakin pyöri päässä kaikkein pahimpia ajatuksia.Mutta hyvinhän sinulla onneksi kaikki meni.
        Hassuja ollaankin;))Kaikkia sitä alkaa järjestelemään kuolemanpelossa.Mä meinasin jo pakata laukunkin valmiiksi mitä otan sairaalaan mukaan;))Ajatuksissa ainakin jo mietin mitä pitää ottaa mukaan:)))Nyt jälkeenpäin voi itselle jo nauraakkin:)))

• PerErik

Eip kannate vaipua synkkyyteen, sillä Kesä ja Kärpäset on tulossa!
      Mie kans teen aina noita diagnooseja itselle ja ihme kyllä net on aina pitänyt paikkansa, jos olen joutunut turvautuun terveydenhuollon apuun.
      Meinaavat ensin siellä naureskella, kun kerron sinne mennessä mikä mua vaivaa ja sanon katsoneeni taudinkuvan perusteella sen netistä.
      Onneksi nyt en ole kuin pelkästään normikipeänä ja näitten kipujen kans on jo oppinut olemaan sinut.

http://www.youtube.com/watch?v=SlCR6QsvkWQ&feature=related

• ingaliina

Niin on tulossa ja sääskien kuulemma pitää antaa pistää niin ei niin kutia ja jos niillä on vaikea toukka-aika ollut niin ovat kuulemma vihaisempia;))
        Sitähän miekin pelkäsin että varmaan oma diagnoosi pitää paikkansa.Huh..mutta onneksi ei kuitenkaan.
        Mutta olet siekin varmaan pelännyt pahinta jossakin vaiheessa kun olo on ollut kuin kuolemaan tuomitulla;))

Kaunis,rauhoittava kappale.Kauniita maisemia.Odotan innolla että pääsen kuleksimaan ja nauttimaan luonnon rauhasta:)

• :))

Joku läheisesi kävi sua lohduttamassa.
      Antoi ymmärtää , että elät satavuotiaaksi ja nouset ylös siitä ja otat sellaista missä on suolaa ja sokeria ja maitohappopakteersta.
      Apteekista maitohappoja ja fissyvettä kaupasta ja yksi ihana leivos.
      Sitä on liikkeellä ja kuume ja yskä ja nuha voi tulla sen jälkeen. :)

• :))23

voi luki vika siis maitohappopakteereja.

• ingaliina
        :))23 kirjoitti:

voi luki vika siis maitohappopakteereja.

Mistä tiesitkin:)Oonkohan mä kertonut sulle aijemmin:)
        Mä nousin ja söin suolakeksejä,enrgiasuklaapatukan ja otin maitohappopakteeria.
        Olo alkoi heti kohenemaan:)
        Fissyvettä olen koko ajan juonut.Tuntuu vain nyt että mitähän tohtisi syödä.Grillasin makkaran ja puolet söin siitä.Pitää odotella mitä maha on mieltä siitä:))

• basaschka
        ingaliina kirjoitti:

Fissyvettä olen koko ajan juonut.Tuntuu vain nyt että mitähän tohtisi syödä.Grillasin makkaran ja puolet söin siitä.Pitää odotella mitä maha on mieltä siitä:))

pistä vaan hiilille lisää energijaa. vatta vaatii toisen makkaran. niin se aina onpi :-)

• ingaliina
        basaschka kirjoitti:

pistä vaan hiilille lisää energijaa. vatta vaatii toisen makkaran. niin se aina onpi :-)

en mä tohdi syödä vielä paljoa kerrallaan,oli se sen verran kurja olo että vähän säikähytti:))Ja eikös sitä voi tulla kippeeksi paikat muutenkin jos naatiskelee liikaa makkaraa ;D

• ingaliina kirjoitti:

en mä tohdi syödä vielä paljoa kerrallaan,oli se sen verran kurja olo että vähän säikähytti:))Ja eikös sitä voi tulla kippeeksi paikat muutenkin jos naatiskelee liikaa makkaraa ;D

varovasti se kannattaa edetä moisen olottelun jälkeen. ohan se grilli valmiina sitten tuleville makkaroille nugeteille juustolla täytetyille paprikoille tai mitä sitten flexitaristina tykkää nauttiakkaan :-)

• :))
        ingaliina kirjoitti:

Sitten vain kauppaan ja osta sieltä ihan mikä miellyttää ja syö ja ota ruan kanssa maitohappoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe