Tietääkö kukaan, voiko Concertalla olla vaikutusta silmiin? Esim.: silmiä pyörittäessä alkaa huimaamaan ja silmiä on vaikea räpytellä "normaalisti" ja silmiä on vaikea pitää kiinni pidemmän aikaa (paitsi nukkuessa).
Tuo lääkehän on kuulemma joidenkin huumeiden käyttäjien suosiossa. Ja huumeiden käyttäjillähän voi "seisoa silmät päässä". Mistä tämä "silmien seisominen" johtuu?
Jos silmien oireilu johtuu Concertan käytöstä, niin voiko silmäongelmia vähentää jotenkin? Voivatko silmäongelmat johtua liian suuresta annoksesta, niin että silmät olisivat jotenkin "liian aktiiviset" tms.?
Tuo lääkehän on kuulemma joidenkin huumeiden käyttäjien suosiossa. Ja huumeiden käyttäjillähän voi "seisoa silmät päässä". Mistä tämä "silmien seisominen" johtuu?
Jos silmien oireilu johtuu Concertan käytöstä, niin voiko silmäongelmia vähentää jotenkin? Voivatko silmäongelmat johtua liian suuresta annoksesta, niin että silmät olisivat jotenkin "liian aktiiviset" tms.?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Millä annoksella menet nyt? Itselläni annos 36 18 ja aina kun annosta nostetaan mulla väsymys lisääntyy, kunnes olo taas joskus viikon sisällä tasottuu.