Olen syönyt kyseistä lääkettä5vuotta.Kokonais kolesteroli oli 5:kieppeillä aloitettaessa.Lopetin sen myrkyn syönnin 2,5kuukautta sitten.
Nyt otettiin uudet kokeet ja HDL nousi,trigly laski,kokonais kolesteroli nousi lähtötilanteeseen,samoin LDL nousi 3,1.Lääkäri ei tykännyt omista toimistani,vetosi riskiryhmään,kun olen d1.
En tiedä,kuinka menetellä.
simvastatiinin lopetus
9
295
Vastaukset
- Farmasisti
Kuunnella lääkäriä? Statiinien hyödyistä riskiryhmään kuuluvilla on varsin vahva näyttö.
- ollakko vai ei
Ei löydy juurikaan tutkimuksia,mikä teki,että minulla nousi HDL,samoin trigly,laski,osaatko sanoa,kun tietoa tuntui olevan?
- tuo esille!
missä näyttö???
kaikki torimummotkin vaahtoo joutavista!
- uskon hoitotahoani
En tiedä millaisiin arvoihin olit (siis aloittaja) lääkityksellä päässyt, mutta ainakin LDL on liian korkea riskiryhmäläiselle. 2,5 on rajana, jos sinulla on vain D1 ja jos vielä muutakin, niin jopa alle 2 arvoihin pitäisi päästä.
Siis et tiedä kuinka menetellä? eikös tuo lopetus kerro jo, että jotain olet ainakin tietävinäsi. Tosin itse uskoisin enemmän ammattilaisten sanaa.
Ja olen siis myös D1. Kolesteroliarvot suositusten mukaiset kolesterolilääkityksellä.- ollako vai ei
Eipä vieläkään tullut vastausta,miksi HDLnousi ilman lääkitystä,trigly laski.
LDL oli lääkityksellä 1,8 .Tolonen kirjoittaa,että syöpätaudit lisääntyy liian alhaisella LDL kolesterolilla. Puuhuko tämä arvostettu tutkija huuhaata.
Kyllä minä uskon häntä enämpi,kuin diabetesliiton lääkäreitä joilla taitaa olla kytköksiä lääke firmoihin. - uskon hoitotahooni
ollako vai ei kirjoitti:
Eipä vieläkään tullut vastausta,miksi HDLnousi ilman lääkitystä,trigly laski.
LDL oli lääkityksellä 1,8 .Tolonen kirjoittaa,että syöpätaudit lisääntyy liian alhaisella LDL kolesterolilla. Puuhuko tämä arvostettu tutkija huuhaata.
Kyllä minä uskon häntä enämpi,kuin diabetesliiton lääkäreitä joilla taitaa olla kytköksiä lääke firmoihin.No m iksi ihmeessä sitten täällä kyselet ja ihmettelet "en tiedä kuinka menetellä"?
Juu, Tolonenhan ei bisnestä tee, ei sinne päinkään - anna mun nauraa. Ravintolisiä vaan tilalle ja kukkaro kevenee...
Ja ei, en tiedä mimksi sinulla HDL nousi ja Triglyt laski. Oliko suurikin muutos? Minulla ne muuttuvat vähän ihan lääkityksenkin aikana, ruokavalio vaikuttaa aika nopsaan parantavasti tai huonontavasti.
Ai niin, minä en ole Diabetesliiton lääkäreiden hoidossa vaan yhden yliopistollisen sairaalan. Mutta se siitä. Kerroinpahan vaan oman mielipiteeni eli miten itse toimin. - Tautinen
uskon hoitotahooni kirjoitti:
No m iksi ihmeessä sitten täällä kyselet ja ihmettelet "en tiedä kuinka menetellä"?
Juu, Tolonenhan ei bisnestä tee, ei sinne päinkään - anna mun nauraa. Ravintolisiä vaan tilalle ja kukkaro kevenee...
Ja ei, en tiedä mimksi sinulla HDL nousi ja Triglyt laski. Oliko suurikin muutos? Minulla ne muuttuvat vähän ihan lääkityksenkin aikana, ruokavalio vaikuttaa aika nopsaan parantavasti tai huonontavasti.
Ai niin, minä en ole Diabetesliiton lääkäreiden hoidossa vaan yhden yliopistollisen sairaalan. Mutta se siitä. Kerroinpahan vaan oman mielipiteeni eli miten itse toimin.Antti Heikkilä on Blokeissaan monesti kirjoittanut staniinien riskeistä! Ympäri mailmaa terhdyissä tutkimuksissa on todettu käytön lisäävän sydän sairauksien riskiä! Japanilais tutkimus jopa antoi 52 Prosentin varmuuden staniinien vaaroista. Kannattaa tutustua näihin Heikkilän ja muutaman muun Lääkärin kirjoituksiin. Itse sain pari kuukautta sitten infraktin ja lääkitykseeni kuuluu Simvastatin joka on Statiini,en ole vielä tarkemmin keskustellut asiasta lääkärini kanssa asiasta!
- Toinen vaihtoehto
Tautinen kirjoitti:
Antti Heikkilä on Blokeissaan monesti kirjoittanut staniinien riskeistä! Ympäri mailmaa terhdyissä tutkimuksissa on todettu käytön lisäävän sydän sairauksien riskiä! Japanilais tutkimus jopa antoi 52 Prosentin varmuuden staniinien vaaroista. Kannattaa tutustua näihin Heikkilän ja muutaman muun Lääkärin kirjoituksiin. Itse sain pari kuukautta sitten infraktin ja lääkitykseeni kuuluu Simvastatin joka on Statiini,en ole vielä tarkemmin keskustellut asiasta lääkärini kanssa asiasta!
Paljon mahdollista että olisit kuollut jo aiemmin sydänkohtaukseen ilman statiineja.
- Static Hearth
Tautinen kirjoitti:
Antti Heikkilä on Blokeissaan monesti kirjoittanut staniinien riskeistä! Ympäri mailmaa terhdyissä tutkimuksissa on todettu käytön lisäävän sydän sairauksien riskiä! Japanilais tutkimus jopa antoi 52 Prosentin varmuuden staniinien vaaroista. Kannattaa tutustua näihin Heikkilän ja muutaman muun Lääkärin kirjoituksiin. Itse sain pari kuukautta sitten infraktin ja lääkitykseeni kuuluu Simvastatin joka on Statiini,en ole vielä tarkemmin keskustellut asiasta lääkärini kanssa asiasta!
Eikös "statiinit kaikille"-kampanja ole yksi lääketeollisuuden suurimmista huijauksista. Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä useampiin lääkäreihin ja kuunnella millaisia erilaisia näkemyksiä saat. Et liene ensimmäinen joka on saanut statiineista vastaavia oireita. Tietenkin joku rehellinen ja asiantunteva lääkäri varmasti osaa arvioida mikä on voinut olla statiinin rooli tapahtuneessa. Varmaankin statiineista on osalle apua, mutta eikös niitä yli 50% helposti popsi turhaan. Antti Heikkilä on fiksu kaveri, sääli että Suomi on vielä liian tyhmä kuunnellakseen hänen näkemyksiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286