USKONNOISTA

Maailmassa on kukaties kuinka monta tuhatta uskontoa, mutta niillä on yhteinen
nimittäjä, ja se on:

YKSIKÄÄN USKONNOISTA EI OLE JUMALAN PERUSTAMIA

Täällä pohjolassa on monesti aloitettu uskossa Jumalaan, mutta sitten on paholainen
saanut, käytän nyt rumaa sanaa, mutta sitä se on, kusetettua uskonharjoittajista
riittävän monta, niin tuloksena on ollut, että aidosta Jeesuksen Nasaretilaiseen
uskovista on tullut uskonnon harjoittajia.

Muualla päin maailmaa, missä kristinusko ei ole niin paljoa tahi ollenkaan tunnettua
on paholainen demoneineen, eli pahojen henkien ja ihmisen mielikuvitus yhdessä
muovanneet sen seitsemän tuhatta uskontoa.

Yksikään uskonto ei anna ihmiselle sitä tärkeintä, eli iankaikkista onnea, joka
alkaa uskovalla kuoleman jälkeen, tahi kun tulee uskovien ylöstempaus, niin
pääsee siihen mukaan.

4

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapanhapakko

      hahahahaha! Kuules kun se mitä sanot "Jumalaksi" on sekin ihmisten keksintöä siinä kuin muutkin jumalat, ja sinun USKONTOSI pyhät kirjat ovat varsinkin Vanhan Testamentin osalta poliittisista syistä tekaistua valtionhistoriaa, joka ei ole totta ei luonnontieteellisesti eikä arkeologisestikaan. Joten sinulla on yhtä epätosi uskonto kuin niillä muillakin.

      Jeesuksesta taas, että vaikka olikin uudistaja, oli aikansa lapsena sidoksissa tuohon VT:n uskontoon, jota yritti parannella. Ei oikeastaan koske meitä enää ollenkaan. Lisäksi Jeesus oli tyypillinen välittömän maailmanlopun kultin johtaja, ja niitähän riittää nykyäänkin. Mitä Jeesus oikeasti sanoi on kyllä jäänyt teologisestikin ristiriitaisten evankeliumin kirjoittajien peittoon, ja niistähän saadaan tuhat ja yksi erilaista kristinuskonkin tulkintaa. Parempi unohtaa koko juttu.

      • Kyllä se kuule niin on, että mitgätarkemmin tutkii Raamattua, sen tarkemmaksi ja
        paikkaansa pitäväksi se osoittautuu.

        Mutta mikään järkipuhehan ei auta, kun ihminen on omaksunut ateistisen maailmankatsomuksen ja siitä pitää kiinni.

        Homma kyllä tiedetään ja se menee näin:

        Ateistit ja liberaaliteologit väittävät jostain Raamatunpaikasta, ettei se pidä paikkaansa. Mutta sitten kun asian tutkiminen osoittaa, että asia on juuri niinkuin se on Raamatussa ilmoitettu, niin nämä koijarit ottavat uuden raamatunpaikan ja
        väittävät, ettei se pidä paikkaansa, ja niin tämä ateistien ja liberaalien ynnä
        muiden pyöritys jatkuu, ja syystä, koska nämä eivät halua taipua Raamatun
        ilmoitukseen, ja että mitä Jumala on aina kulloinkin Raamatun mukaan tehnyt
        ja mitä meidän pitää tehdä ja elää, että olisimme Jumalalle kuuliaiset ja otolliset.

        Vain Jumala voi väliintulemalla katkaista ihmiseltä tuon tuhoisan kierteen; sen
        että ei uskota Jumalaan, ja ei Raamattuun, ja lopulta jos ei halua kääntyä, joutuu
        iankaikkisesti tulihelvettiin rangaistavaksi niskuroinnistä.

        Mutta toki Jumala toivoo ja toivon minäkin, että kuka vain on tuon liberaalin ja
        ateismin pauloissa ymmärtäisi vastata Jumalan kutsuun myöntävästi, ja niin
        tuollaisen ikuisuus on turvattu, eikä tarvitse mennä rangaistavaksi, koska
        Jeesus on ristillä kärsinyt tuonkin pahat teot ja synnit, sijaiskärsijänä.

        Eli ei ole kysymys siitä onko Raamattu totta, sillä totta se on, vaan kyse on
        asennevammasta, joka elämän loppuun asti pidettynä on ihmiselle äärimmäisen
        tuhoisaa, ja myös hänen lähimmäisilleenkin,mitä vain vaan saa saastutettua
        epäuskoisiksi.


      • Sanan saattaja
        miikanaahum kirjoitti:

        Kyllä se kuule niin on, että mitgätarkemmin tutkii Raamattua, sen tarkemmaksi ja
        paikkaansa pitäväksi se osoittautuu.

        Mutta mikään järkipuhehan ei auta, kun ihminen on omaksunut ateistisen maailmankatsomuksen ja siitä pitää kiinni.

        Homma kyllä tiedetään ja se menee näin:

        Ateistit ja liberaaliteologit väittävät jostain Raamatunpaikasta, ettei se pidä paikkaansa. Mutta sitten kun asian tutkiminen osoittaa, että asia on juuri niinkuin se on Raamatussa ilmoitettu, niin nämä koijarit ottavat uuden raamatunpaikan ja
        väittävät, ettei se pidä paikkaansa, ja niin tämä ateistien ja liberaalien ynnä
        muiden pyöritys jatkuu, ja syystä, koska nämä eivät halua taipua Raamatun
        ilmoitukseen, ja että mitä Jumala on aina kulloinkin Raamatun mukaan tehnyt
        ja mitä meidän pitää tehdä ja elää, että olisimme Jumalalle kuuliaiset ja otolliset.

        Vain Jumala voi väliintulemalla katkaista ihmiseltä tuon tuhoisan kierteen; sen
        että ei uskota Jumalaan, ja ei Raamattuun, ja lopulta jos ei halua kääntyä, joutuu
        iankaikkisesti tulihelvettiin rangaistavaksi niskuroinnistä.

        Mutta toki Jumala toivoo ja toivon minäkin, että kuka vain on tuon liberaalin ja
        ateismin pauloissa ymmärtäisi vastata Jumalan kutsuun myöntävästi, ja niin
        tuollaisen ikuisuus on turvattu, eikä tarvitse mennä rangaistavaksi, koska
        Jeesus on ristillä kärsinyt tuonkin pahat teot ja synnit, sijaiskärsijänä.

        Eli ei ole kysymys siitä onko Raamattu totta, sillä totta se on, vaan kyse on
        asennevammasta, joka elämän loppuun asti pidettynä on ihmiselle äärimmäisen
        tuhoisaa, ja myös hänen lähimmäisilleenkin,mitä vain vaan saa saastutettua
        epäuskoisiksi.

        Aloittaja, olekkin niin, että rakkaus rakentaa ja juuri tällainen epäsopu eroittaa.
        Jumala / Jeesus on rakkaus kokonaisuudessaan ja tuomio on hänen.
        Eikö sinun mielestäsi olisi tarpeellista tuoda palstalle rakkautta ja sovintoa.
        Rakentaen Kristuksen ruumista, pahat ajatukset, eivät saa aikaan muuta, kuin myrkyttää sydäntäsi. Tee parannus ja mene Jeesuksen eteen ja tuo hänelle nämä ajatuksesi, jotka käyvät Jumalaa vastaan.
        Uskon, että ihmiset eheytyvät, vain rakkaudesta ja se on ainoa tie Jeesuksen luokse.
        Ihmiset, jotka ovat atisteja, eivät tänne tule kirjoittamaan, vaan tänne tullaan haemaan lohdutusta ja toivoa. Sellainen ihminen, joka on toivoton tarvitsee toivon Kristuksesta. Valo loistaa pimeään ja paikka ei jää pimeäksi, koska
        Pimeyden vallat ovat valon vallan alamaisia.
        Jeesus katsoo jokaista syndäntä puhdistaa jos ihminen taipuu. Itsekkyys ja itsekeskeisyys saa aikaan sen ettei näe valoa. Valo etsiintyy sinne missä Jeesuksen tahtoa noudatetaan. Tiedätkö Pyhä Henki johdattaa Raamatun lukemisessa mutta, vain rakkaus murtaa esteet.
        Kaikkea hyvää sinulle etsivä löytää kolkuttavalle avataan.

        Lukihäiriöinen


    • Sanan saattaja

      Eikö aloittaja ole kuitenkin tärkeintä, että uskoo Jeesukseen Kristukseen ja pitää tärkeänä, että sydämestään uskoo. Rakkaudesta Jeesukseen sydän puhdistuu ja usko uudistuu. Sydämen kyllyydestä suu puhuu siksi rakkaus rakentaa.
      Rakkaudest lähimäisiä kohtaan vommekin jättää kaiken tuomion Kristukselle ja katsoa sitä hyvää mikä uskosta saamme. Mitä enemmän rakastaa sitä enemmän saa. Jeesus kävi ristin kuoleman meidän tähtemme, että rauha meillä olisi.
      Rakkaudesta meitä kohtaan hän sydämet puhdistaa ja antaa rauhan sydämiin.
      Jokainen, joka tahtoo taivuttaa tahtonsa ja pyrkii parannukseen sanoista ja töistä. Saa levon miksi meidän tarvitseekaan ajatella sitä mitä muu tekevät. Tärkeintä on se miten itse toimimme ja teemme parhamme omalta osalta ja rakennamme Kristuksen ruumiin jäseniä rakkaudella.
      Meidän ei tarvitse muuta kuin nähdä oma syntimme ja varjella sydäntä saastumasta.
      Usko toivo rakkaus ja suurin niistä on rakkaus.

      Lukihäiriöinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe