Miten pitää menetellä jos haluaa vaihtaa toisen rutatun eu-kilven tilalle uuden? Maksaako uusi eu-kilpi kuinka paljon ja saako niitä yksitellen vai pitääkö hankkia molemmat?
Miten uusi rekisterikilpi?
4
1553
Vastaukset
- xyz
EU-kilpi vanhalla tunnuksella
Jos ajoneuvoon halutaan EU-kilvet vanhalla tunnuksella eli ajoneuvon nykyisellä tunnuksella, pitää omistajan/haltijan tilata rekisterikilvet katsastustoimipaikalta. Omistajalla/haltijalla ei tällöin tarvitse olla rekisteröintitodistuksen ilmoitusosaa mukanaan. Kilpien toimitusaika on normaalisti kolme viikkoa tilauksesta. Tilaaja noutaa valmiit kilvet katsastustoimipaikalta - samalla vanhat kilvet palautetaan.
Vanhalla tunnuksella tehtävät kilvet maksavat 8 €/kpl,
(lisäksi tulee rekisteröintimaksu 9,00 euroa. Yhteensä vanhalla tunnuksella hankitut EU-kilvet maksavat autoon 25,00 euroa.)
minun mielestä voit unohtaa tuo suluissa olevan kun se on jo eu kilville kertaalleen rekisteröity. - vaihtanut
Saa yksitellen (aianakin ei-eu-kilpeä). Tilaat katsastuskonttorilta. Odotat pari viikkoa. Haet uuden ja palautat vanhan, joka kirjataan tuhoutuneeksi.
- Kiitän tiedosta
Tätä tietoa juuri kaipasinkin. Hinta selviää sitten paikan päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468