Molemmat vaikuttavat keskushermostoon. Miten käyttäjät vertaisitte alkon ja bentsojen rauhoittavaa ja ahdistusta lievittävää vaikutusta? Joka päivä ei kuitenkaan voi dokata......
Bentsot vs. alkoholi
9
258
Vastaukset
- Kannusaarinen
Hyvä kysymys
Itte oon vaihtanut alkon bentsoihin; on vähemmän vaarallisia kropalle.
Sitä paitsi, kun ryyppää, niin ryyppää joka päivä.
-Kannusaarinen- kumpi +parempi?
Juuri samasta syystä kysyn. En halua kuitenkaan joka päivä dokata.
- Lamictal uusi lääke
Olen syönyt ,masennuslääkkeen vaihdon yhteydessä bentsoja nyt muutaman kuukauden, ja eilen oli ensimmäinen päivä ja yö kun en ottanut mitään (paitsi Sirdaludin) eli nyt on toinen päivä ilman bentsoa eikä ole minkäännäköisiä vierotusoireita kun olen niitä ottanut vain ja ainoastaan tarpeeseen eli kun olo on ollut niin karmea ettei ole pystynyt edes "olemaan" tai sitten kun en ole mitenkään saanut nukuttua.
Olen käyttänyt Oxaminia ja Tenoxia. - Doctor_DD34
Tarviiko tätä kysyä? Lääke on hoito, alkoholi on päihde.
- kumpi +parempi?
Sehän on selvää mutta nyt kiinnostaisi tietää miten vertaisit niiden rentouttavaa vaikutusta.
- kumpi +parempi?
Kännissä on yleensä hyvä, rauhallinen ja rentoutunut fiilis. Saako saman aikaan bentsoilla?
- raittiiksikin
Älä käytä kumpaakaan selvänä on paras olo.
- kysynvaannn
Miten määrittelet "Selvänä" olon? Itsellä on parempi keskittymiskyky, arvostelukyky vähemmän ahdistuneena, omasta mielestä selvinpäin silloin.
- Entinen holisti
No kyllähän bentso on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin alkoholi, mutta siis pelkkä bentso, ei niiden yhdistelmä. Alkoholihan sekoittaa pään totaalisesti jos sitä ottaa liikaa, menee muisti ja tulee tehtyä kaikenlaista typerää. Bentsot sen sijaan rauhoittavat, tekevät olon kyllä rohkeaksi mutta eivät typeräksi (kai?). Kaiken lisäksi alkoholi vähentää serotoniinia ym. välittäjäaineita aivoissa ja näin ollen aiheuttaa masennusta ja ahdistusta. En silti kannata kumpaakaan vaihtoehtoa mikäli suinkin voi olla ilman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703