Venäjällä tarjoillaan turisteille todella vahvoja sapuskoita. Moskovasta Tukholmaan matkalla olleessa lentokoneessa suuri joukko ihmisiä sairastui niin vakavaan vatsatautiin, että Arlandan lentokentälle piti hälyttää runsaasti ambulansseja palastaman riutuvia ihmisiä.
Ehkä turistit olivat nauttineet ruokailun yhteydessä liian vähän vodkaa, koska pöpö pääsi iskemään. Maassa pitäisi elää maan tavalla.
Tarinasta voimme oppia sen, että Venäjällä liikuttaessa pitää aina olla vähän juovuksissa, jotta terveys säilyisi. Siksi minäkin aina Karjalassa käydessäni naukkailen sopivasti väkeviä, eikä pahoja sairastumisia ole sattunutkaan. Joskus on aamulla käsi hieman vapissut, mutta pienen korjausryypyn jälkeen olo on ollut heti normaali.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012060215661044_ul.shtml
Vahvat sapuskat Venäjällä
1
68
Vastaukset
- Eikka1978
Itse suosin niin koti kuin ulkomaillakin alkoholin säännöllistä nautiskelua. Käytän Bourbonoea pääasiassa mutta rommit, viskit, tequilat sekä vodkatkit menee. Olutta juon lähinnä janoon mutta uskon että sekin vähän pöpöjä poistelee runsaasti juotuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362