Dentori Turku

muutto lähestyy

Onko kokemuksia kyseisestä paikasta? Mistä hyvä hammaslääkäri Turku, tai Raisio?

16

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -samuel-

Olen käynyt säännöllisesti ko. paikassa. Kylläkin erikoishammaslääkärin vastaanotolla. Hyvää hoitoa ja palvelua olen saanut.

• muutto lähestyy

Kiitos tiedosta!

• paikkaa vaihtanut

Ei tule suosituksia täältäkään.

• Tyytyväinen

Kokeile Puutarhakadun pistettä

• digimake

Aurakadun hammaskeskus on myös tosi pätevä paikka Turussa. Hyvää hoitoa sieltä saanut...

• ojghvc

missä

• EJMENESINA

EN SUOSITTELE VIITATEN KOMMENTTIIN
      En suosittele. Siinä paikassa minun viisaudenhampaan poiston jälkihoito meni totaalisen pieleen. Jopa potilasvakuutuskeskus myöhemmin katsoi, että lääkäri teki hoitovirheen. Jos oikeaa hoitoa haluat, mene johonkin muualle.

• Anonyymi

Voitki infota pikkasen miten se meni?
        Saiko ne kuntoon hampaan?

• yxvaan

Dentorissa hyvä palvelu ja puudutusta kunnolla

• sitä samaa

Komppaan Dentorin palvelua ja asiantuntemusta. Suukirurginen kokemus huippu, vaikka kotona pelotti

• vierahas

dentori turku mehiläinen. Hammaslääkäripelko jäi unholaan. Otettiin pelko hyvin huomioon, palvelu ystävällistä ja todella ammattimaista. Voin suositella :)

• ei_hörhiläinen

Dentori on itsenäinen hammashoitola, se ei ole minkään ketjun alaisuudessa.

• Hammaskeijunen

Aikoinaan suukirurgiaan erikoistuva Reijo Niittynen operoi nukutuksessa kaikki hela 4 viisaudenhammastani pois ja operaatio meni aivan loistavasti. Muistelen vieläkin lämmöllä ja kiitollisuudella hänen hyvää työtään ja mukavaa, rauhallista olemustaan. Hän näyttää edelleenkin Dentorissa olevan, joten suukirurgia tarvitsevat ohjaisin hänelle. Ja siihen maailman aikaan, kun minua hoidettiin, nykyinen Mehiläinen kantoi nimeä Meditori. Leikkaussali ja vuodeosasto olivat hienot.

• HalpaHammas

Todella kallis. Ei pitänyt yhtään se mitä oltiin sovittu aikaa tilattaessa. Osaaminen vaikutti ammattimaiselta, en vaan voinut jatkaa hoitosuhdetta kun ei voinut luottaa että sana pitää, tuli rahastuksen maku. En voi suositella.

• Anonyymi

Olen ollut aika kauan asiakkaana ja ollut tyytyväinen yleensä ,mutta viimeiset pari vuotta on jo tullut epäilyksiä ja harmitteluja...aika paljon.
      Jatkuvaa korjausta ja tunne että on rahastusta.
      Pikkasen vaille etten vaihda...seuraava kerta ratkaisee.
      Ei voi suositella ..ainakaan omaa lääkäriä....

Dentori!!

• Anonyymi

moi,mitä ongelmia ollut,voitko pikkasen avata...ja ehkä lääkärin nimen kirjaimia...
        plz

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe