Onko kokemuksia kyseisestä paikasta? Mistä hyvä hammaslääkäri Turku, tai Raisio?
Dentori Turku
16
2761
Vastaukset
- -samuel-
Olen käynyt säännöllisesti ko. paikassa. Kylläkin erikoishammaslääkärin vastaanotolla. Hyvää hoitoa ja palvelua olen saanut.
- muutto lähestyy
Kiitos tiedosta!
- paikkaa vaihtanut
Ei tule suosituksia täältäkään.
- Tyytyväinen
Kokeile Puutarhakadun pistettä
- digimake
Aurakadun hammaskeskus on myös tosi pätevä paikka Turussa. Hyvää hoitoa sieltä saanut...
- ojghvc
missä
- EJMENESINA
EN SUOSITTELE VIITATEN KOMMENTTIIN
En suosittele. Siinä paikassa minun viisaudenhampaan poiston jälkihoito meni totaalisen pieleen. Jopa potilasvakuutuskeskus myöhemmin katsoi, että lääkäri teki hoitovirheen. Jos oikeaa hoitoa haluat, mene johonkin muualle.- Anonyymi
Voitki infota pikkasen miten se meni?
Saiko ne kuntoon hampaan?
- yxvaan
Dentorissa hyvä palvelu ja puudutusta kunnolla
- sitä samaa
Komppaan Dentorin palvelua ja asiantuntemusta. Suukirurginen kokemus huippu, vaikka kotona pelotti
- vierahas
dentori turku mehiläinen. Hammaslääkäripelko jäi unholaan. Otettiin pelko hyvin huomioon, palvelu ystävällistä ja todella ammattimaista. Voin suositella :)
- ei_hörhiläinen
Dentori on itsenäinen hammashoitola, se ei ole minkään ketjun alaisuudessa.
- Hammaskeijunen
Aikoinaan suukirurgiaan erikoistuva Reijo Niittynen operoi nukutuksessa kaikki hela 4 viisaudenhammastani pois ja operaatio meni aivan loistavasti. Muistelen vieläkin lämmöllä ja kiitollisuudella hänen hyvää työtään ja mukavaa, rauhallista olemustaan. Hän näyttää edelleenkin Dentorissa olevan, joten suukirurgia tarvitsevat ohjaisin hänelle. Ja siihen maailman aikaan, kun minua hoidettiin, nykyinen Mehiläinen kantoi nimeä Meditori. Leikkaussali ja vuodeosasto olivat hienot.
- HalpaHammas
Todella kallis. Ei pitänyt yhtään se mitä oltiin sovittu aikaa tilattaessa. Osaaminen vaikutti ammattimaiselta, en vaan voinut jatkaa hoitosuhdetta kun ei voinut luottaa että sana pitää, tuli rahastuksen maku. En voi suositella.
- Anonyymi
Olen ollut aika kauan asiakkaana ja ollut tyytyväinen yleensä ,mutta viimeiset pari vuotta on jo tullut epäilyksiä ja harmitteluja...aika paljon.
Jatkuvaa korjausta ja tunne että on rahastusta.
Pikkasen vaille etten vaihda...seuraava kerta ratkaisee.
Ei voi suositella ..ainakaan omaa lääkäriä....
Dentori!!- Anonyymi
moi,mitä ongelmia ollut,voitko pikkasen avata...ja ehkä lääkärin nimen kirjaimia...
plz
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019