Päässyt hampaat rapakuntoon. Ainakin 14 implanttia pitäisi saada ja vanhoja hampaita paikattua. En haluaisi rampata viikkoja hammaslääkärissä. Onko mahdollista saada kerralla kuntoon kaikki? olen valmis istumaan tuolissa vaikka vuorokauden yhteen kyytiin kunhan homma hoituisi. Olen myös valmis maksamaan ylitöistä ja hoidoista kovan hinnan, sen mitä pyydetään.
Uudet hampaat (implantit) päivässä kuntoon
nopeasti43
2
1291
Vastaukset
- ...
Vaikka itse jaksaisitkin maata hoitotuolissa vuorokauden, eivät hammaslääkäri ja hammashoitaja jaksa tehdä hommia niin pitkään putkeen. Ei kaikkia operaatioita voi suorittaa yhdellä istumalla, eikä kaikki aina ole rahasta kiinni. Hammaslääkärin työ on vaativaa. Kai kuitenkin haluat että työ tehdään kunnolla, eikä väsyneenä hutiloiden.
- ---------
Jos tarvitset implantteja, niiden pitää luutua 2kk-vuosi ennenkuin niiden varaan voi hampaita rakentaa. Eli et saa mistään päivässä. Ja jos saat, sinua kusetetaan melko rajusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904