Tuntomerkkejä en voi kertoa, en itsestäni enkä sinusta. Tuntui vaan että useampaan otteeseen katsottiin toisiamme. Sinulla sormus, minullakin mutta olen nuori leski jo jonkin ajan takaa. Katsoit niin kysyvästi, luulen että meillä on samat intressit elämässä. Olit niin pirun komea ja saatoit tykästyä minunkin ulkomuotoon. Nim. Lasten kanssa tavanneet!
Katseet kohtasi vantaalla
3
418
Vastaukset
- lapsiparat
Juu ja mites se sormus? Haluisitko panna kun tykästyit ulkomuotoon?
- sormustettuN
nim. lapsiparat. Käykö sinulla ja muillakin epäilijöillä koskaan mielessä että kaikki ketkä kantavat sormusta nimettömässä, eivät ole varattuja? Itsellä mummini perintösormus vaikkei ole miehestä saatikka häistä tietoakaan ja viittaan myös alkuperäiseen kirjoittajaan joka kertoo olevansa leski. Ei saa olla niin sokea ettei näe ympärilleen ja oletus ei voi olla että sormustetut ovat kiellettyä hedelmää. Sormustettu itse päättää, onko vapaa tapaamaan uusia ihmisiä vai ei.
- hei haloo
No sitten oletan ettei kyse ollut vasemman nimettömän sormuksesta, vai miksi se piti _erikseen mainita_ jos sill'ä ei ollut merkitystä? Älä ole hölmö. Mäkin pidän mm. vas. nimettömässä sormusta, ja olen vapaassa suhteessa. Mä nyt tosin haluankin panna vähän yhtä ja toista ja kiellettyä hedelmää ei täysi-ikäisissä olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954