Kuka haluaa assosioitua noihin mainoksien idiootteihin?!
Onko nokiaan soluttautuneet kilpailijat tehneet mainoksen?
Niinkuin ovat tehneet paljono muutakin.
vttu mitä persläpiä nokian 900 mainoksessa!
11
65
Vastaukset
- Laita linkki...
idiootti >:(
- horo.
mainos tuli tv:stä 19:50.
- Onko se sama
horo. kirjoitti:
mainos tuli tv:stä 19:50.
mainos, missä maalataan oranssia neliötä seinään ja liimatukkahippi tiiraa levyn kantta yms?
- että ärsyttää
Onko se sama kirjoitti:
mainos, missä maalataan oranssia neliötä seinään ja liimatukkahippi tiiraa levyn kantta yms?
just se.
- Itse tykkään...
että ärsyttää kirjoitti:
just se.
siiä maalaritytöstä, söpö ja kiltinoloinen, juuri nainen minun makuuni ;)
Tatuuva musiikki myöskin :D - Tarttuva musiikki...
Itse tykkään... kirjoitti:
siiä maalaritytöstä, söpö ja kiltinoloinen, juuri nainen minun makuuni ;)
Tatuuva musiikki myöskin :Dmyöskin, piti sanomani.
- ei stana
Tarttuva musiikki... kirjoitti:
myöskin, piti sanomani.
puhutaanko samasta mainoksesta?
siinä on banjoa soittava idiootti ... - halle, lujaa!
ei stana kirjoitti:
puhutaanko samasta mainoksesta?
siinä on banjoa soittava idiootti ...se on ku suoraan syvästä joesta ...
- !!!
halle, lujaa! kirjoitti:
se on ku suoraan syvästä joesta ...
Vingu kuin sika!
- D e l i v e r a n ce
!!! kirjoitti:
Vingu kuin sika!
Puhuuko joku Ned Beattysta? Nyt sitten kai pitäisi Reynoldsin Burtsin jouskarin puhua!!!!!!
- 900
Nokia on hyvä ja olet vain köyha kade. Ota mukaa sangolline hiiliä ja lähetå savumerkkejä kun et ymmärrä puhelimista mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708