Suomalaiset muodin edellä kävijänä

:) :) :) :) :) :)

:) huomautan että olette edelleen jäljessä Nyt kuuluu olla mokka mikro shortsit sekä hapsuliivi jonka alla on valkoinen romanttinen pusero ( älkää te pukeko joille ne Ei sovi ) ottakaa myös huomioon että Nykin arvostetuilla klupeilla kävi eräs ihastuttava vanha rouva joka puketui tyylikkäisiin ikäänsä sekä vartaloon sopiviin vaateisiin ja muuten kuoli muotinäytöksessä (googlaa ) Tämä ihana vanha rouva Ei ollut mikään samuliin vaaan ( googlaa ) :)...

Sitten farkkuhameen kanssa käytetään laadukkaita valkoisia pitsisukkia tai pitsi sukkahousuja Jos tahdotte olla aikaa edellä ja kuten suomessa on oleelista kaikki Ensin nauravat mutta vuoden kuluttua Tahtovat puketua kuin mitä äsken kirjoitin :) Sitten voitte röntken :) kuvat laittaa sähköpostilla minulle sinne missä on seitsämän leidiä talot katson ne sitten joskus mikä teitä vaivaa muu kuin :) näin olen itseni kanssa sopinut.

Jos ei ne tentti kirjat ole just nyt kädessä niin Korkea aika on nyt, sillä aikaa katson mitä tänään syödään ja kuunellaan (yksityisasiani )

1

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

:) Ei kun muutankin Nykiin koska minut yritetetään paleluttaa sekä muutenkin kiduttaa kylmyydellä :) mutta mennäkseni asiaan jos ketä kiinostaa (googlaa ) se vanha ihastuttava vanha rouva josta kaikki tykkäsivät kävi Nykin klubeilla :) oli pukeutunut aivan elegantteihin hänelle ikäänsä nähden sivistyneisiin asusteisiin kävi muotinäytöksissä ja istui kunnia paikalla ja kun hän sai sydänkohtauksen muotinäytöstä katselessa se oli Niiiin surulista mutta jotenkin melekein sata vuotiaalle niin hienostunut kuolema MUTTA

:) hän ei ei kun EI asunutkaan suomessa jossa lämmöt katkaisevat jo huuhtikuussa ja seuravaan kerran patterit on lämpimät marraskuussa..Hävytöntä säästämistä jossa ette taaaskaa onnistuneet koska ihan kohta laitan saunan päälle ja maksan itse laskun ENKÄ lähde ENKÄ pyydä ketään saunaan koska Sauna on pyhä asia minulle...Mutta hävyttömän kylmää täällä on ENKÄ ole halukas tutustumaaan yhtenkään ENKÄ lähde mihinkään jossa olisi vaarana tutustua johonkin jolkkoseen joka halusi löytää kumppanin että olisi joku joka maksaa sähkölaskun puoliksi.

:) Maksan mielummin sähkölaskuni itse että ei tarvitse jolkkosten kanssa katsella samaa tv. ohjelmaa saatika...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      248
      4078
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe