Panacod ja riippuvuus

kodeiini1

Kuinka kauan kestää ennen kuin Panacodiin tulee päivittäisessä käytössä riippuvuus?

3

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

On ihmiskohtaista.

• riippuu ja roikkuu

Hmm..riippuvuus on tässä melko suhteellinen käsite.Jos pitää siitä pienehköstä panakod-pöllystä, niin psyykkinen riippuvuus voi olla jo viikon käytön jälkeen hyvinkin mahdollinen.Mitään henkeä uhkaavia fyysisiä refloja ei tästä tule vaikka pitkään rouhii ja seinään lopettaa, maha vääntelee ja on sekaisin muutaman päivän hermot hivenen kireällä. Se menee niin että jos pitää tuosta lievästä opioidi-notkusta alkaa miettiä että miksi pitäisi olla ilman, toiset taas eivät voi sietää koko olotilaa ja narskivat vain sen mitä kipuihin on aivan pakko. Itse olen ollut tramaleista ja oxyconteista riippuvainen jo kohta 10 vuotta pahojen selkä ja nivelkipujen vuoksi. Mielestäni asialla ei ole kuitenkaan väliä koska pystyn käymään normaalisti töissä ja ajamaan esim, autoa, mikä ei ilman olisi mitenkään mahdollista. Itse en enää mitään fiboja saa ja eipä ole haluakaan, kunhan säryt pysyvät joinkuin poissa, mutta vielä siis vastaus kysymykseen niin pienintä "riippuvuutta" opiaateista pannarit aiheuttavat, tramal jo paljon enemmän ja näihin tottuu nopeasti ei edes huomaa vaikutusta vaan sitten huomaa jos on paripäivää ottamatta kun alkaa pinna palaa herkemmin.

• Anonyymi00003

5pv 6h 14 min

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe