Kuukautiset - ja miestä ärsyttää

Neitipunainen

Ongelmani on se, että kuukautisten alettua miehen on pakko saada. Aina, just silloin.

Minulla on lääkitys näitä *ka päiviä varten ja taukoa pidän vain 4krt per vuosi ja tauko kestää n. 1-1.5viikkoa.

Tuona aikana miehen on pakko saada seksiä. Kieltäydyn sitten(kondomin kanssa vuodon alettua / loppupuolella onnistuu) koska:
1. Sattuu aivan törkeästi
2. Tunnen itseni tuona aikana kaikkein vähiten seksikkääksi tai sopusuhtaiseksi
3. Ravaan vessassa puolen tunnin välein

Kun kieltäydyn, alkaa mies mököttämään ja syyllistämään minua, aivan kuin kuukautiseni olisivat minun vikani ja tekisin sen tahallaan!
Tätä ongelmaa ei koskaan ole silloin, kun minulla ei ole taukoaikaa. Jos kieltäydyn, se on fine, mutta tauon aikana alkaa heti syyllistys.
"No kauanko ne nyt kestää, etkö nyt edes vähän voisi, ei se niin paljon voi sattua, no ei sulla TAAS voi olla, sattuipa sopivasti" etc. Kerran jopa tokaisi, että teen tuon varmaan kiusallani.

Mitä ihmettä?! Minunko vikani nämä nyt ovat? Jos minulta kysyttäisiin, voisin lopettaa nämä kyllä jo nyt!

Ikää herralla on 31v.

14

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfsdsfdsdf

Miksi haluat olla miehen kanssa joka ei ymmärrä naisen biologiaa ja jonka tarpeet ovat tärkeämmät kuin sinun hyvinvointisi?

• oppii

Vedä turpaan.

• Juuh okei

Sulla on myös kädet ja suu, ei se niin vaikeaa voi olla.

• ...

Aika lapsellista kyllä. Varsinkin kun sulla on vielä noin harvoin. Kyllä mahtais olla miehellä vaikeeta, jos ihan joka kuukausi joutuis olemaan ilman seksiä. Ehkäpä kyse on juuri siitä, että juuri silloin kun tietää, ettei voida saada niin on ihan pakko yrittää... Hölmöä kyllä. Jospa koittaisit kertoa miehelle etukäteen, että ensi viikolla on sitten taas taukoa seksistä niin jos hän tajuaisi ennen pitkään olla vonkumatta. Tai voisit vaikka sanoa miettineesi, että jos siirtyisitkin taas normaalirytmiin ja taukoa pidettäisiin joka kuukausi... ;) Ikävää on kyllä, jos mies vähättelee sun kipuja. Oma mies on onneksi varsin ymmärtäväinen, kun koskee. Ja hyvä niin, muuten kyllä sanoisin ihan suoraan, että sulla ei ole kohtua, joka vuotaa verta, joten sun mielipiteesi ei nyt kiinnosta. Oletteko muuten lapsia suunnitelleet? Tuli vaan mieleen, että mitenhän se mies sitten kestää sun kipujen ja omien halujen kanssa...

• On hieman ...

Hölmö mies.

• SuloKaunisto

Onpa pöljä mies. Sulla on vielä menkat vain 4krt vuosi, kun useimmilla vähintään 12krt vuodessa. Jos hänen mielestään aiheutat menkat kiusallasi, niin vaikea uskoa että suhteessa ei ole muita ongelmia, on tuo vaan sen verran erikoinen mielipide.
      Jos et ole valmis jättämään tällaista ääliötä vielä, ehdottaisin ratkaisuksi samaa kuin edellinen kommentoija.

• mä vaan

Miehes on itsekäs ja täys idiotti joka ei tiedä miten naista tulee kohdella. Älä yksinkertaisesti anna sille vaan heitä ulos ovesta ja ota uus mies.

• Outoa. Onkohan miehellä menkkoihin liittyen jokin verifetissi? Kiihottuu menkkaveren hajusta/ajatuksesta? Meitähän riittää tässä asiassa ihan joka junaan ;) Ensinnäkin sinulla on täysi oikeus sanoa ei, varsinkin jos vielä sattuu! "ei se niin paljon voi sattua"- todella ääliö. Eihän ukko ole koskaan kokenut alavatsakipuja ja sitä kuumeista oloa, kun muutaman ekan päivän vuotaa kuin Niagara.
      Koitappas kertoa että tämä sinun "tahallinen" kiusantekosi tapahtuu huomattavasti harvemmin kuin normaalissa kk kierrossa ja seuraavalla kerralla ilmoitat jo viikkoa-kahta aikaisemmin milloin sinut on rauhoitettu.
      Jos ei mies kestä viikkoakaan ilman, niin mitä tapahtuu esim synnytyksen jälkeen kun paikat on viikkotolkulla hajalla??

• Punasummu

Tehkää sopimus, että kuukautisten aikana annat hänen tyydyttää sinut suuseksillä. Jospa into laantuu.

• mbmkim
        Punasummu kirjoitti:

Tehkää sopimus, että kuukautisten aikana annat hänen tyydyttää sinut suuseksillä. Jospa into laantuu.

Ei minulla ainakaan laannu. Lutkuttelen emäntäni pimperoa menkkojen aikaan oikein mielelläni.

• reinkranation

No jos hän nyt entisessä elämässään on ollut sonni ja aina punaista nähdessään on aivan pakkomielle saada pökäistä?

• just joo

käske sen runkata jos tekee mieli. ja hommaa joku naisen anatomiasta kertova kirja sille et se tietää jatkossa kuukautisista jotain.

• reilu mies

Kyllä kai miehesi kuitenkin joka päivä suuseksiä sinulle antaa? Ellei, niin ei hänellä pitäisi olla mitään oikeutta pyytää sinulta jotain....

• 2+2

Anteeksi,
      mutta kuinka usein haluat , silloin kun sulla ei ole kuukautisia?
      Mulla on menkat joka kuukausi, haluan varsinkin silloin, koska hyvä orgasmi auttaa kipuihin.
      Ei tarvitse vastata, mieti itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe