Lääkkeissä vakavia haittavaikutuksia kertoo iltalehti, oma lääkkeeni Rivatril on listalla, tosin ruotsinkielellä Ikto Rivil. onko kellekään muulle tullut haittavaikutuksia, itselläni aiheuttaa masennusta, hiusten lähtöä, kulmakarvat ja ripset on lähteneet, kainalokarvat ei kasva, painajaisunia näyttää. Sain näitä neurologilta neuroleptilääkkeen aiheuttamiin pakkoliikkeisiin (olen lopettanut neuroleptin)
Opamox ei aiheuttanut mitään sivuoireita, mutta lääkärin mielestä se on liian mieto, nyt loppu rivojen syönti, eipä ne ole auttaneetkaan, päin vastoin. Oliskohan vastaavaa lääkettä mm.kouristuksiin, lääkärille ei saa aikaa kun elokuussa jollei yksityiselle mene. HOHHOIJAA.
ROCHENIN
5
182
Vastaukset
- voi voi sentään
T'ässäpä tuota.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/06/1561936/lehti-laakefirma-salasi-tietoja---potilaita-hengenvaarassa - ll
Rivatrilin pääindikaatio on epilepsia. Mihin tarvitsisitkaan enää kyseistä lääkettä tai vastaavaa jos olet lopettanut neuroleptilääkityksen? Vai saitko pysyvät vauriot neuroleptistä? TD:n? On, on olemassa muitakin lääkkeitä kys.vaivaan.
Opamox on toisentyyppinen bentzo kuin Rivatril......eli ei se nyt ihan niin mene että se on miedompi kuin Rivatril ja siksi ei sovi mainitsemiisi oireisiin. Niissä on eri vaikuttava lääkeaine.
Klonatsepaamia ei ole Suomessa myynnissä kuin Rivatril kauppanimellä.
Nyt on vasta kesäkuun alku, kannattaa varata aika yksityiselle jos kerran julkisella pääsee neurologille vasta elokuussa.- tarkkana oltava
Tässä siis koko skandaalinkäryinen lista.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2012060715676087_tr.shtml
- käytin yhtä listalla
Käytin muutaman vuoden listalla olevaa Cardiolia useammalla eri annostuksella. Juu, ei mitään ongelmia, siis minulla.
- SAIN.....
Neuroleptistä ns.TD oireet jotka jatkuu edelleen, on jatkunut 5 vuotta ja neurologi määräsi Rivatrilia vapinaan ja pakkoliikkeisiin joka pitää terv.kesk.uusia. Kyllä neurologi sanoi, että opamox on liian mieto. Olen käynyt psykiatrin polilla ja kertonut että Rivatrilissa on sivuoireita, eikä se käy minulle. Mulla on taas opamox, olen suorastaan rukoillut, että voisin kokeilla diapamia mm. kouristuksiin, mutta ei vaan anneta. psykiatri sanoi Rivatrilista, että heiltä ei sitä kirjoiteta, se on neurologin lääke.
Mulla on liian paljon neuroleptin lopetuksesta aiheutuvia sähkönpurkauksia aivoissa, että ritinä kuuluu ja aiheuttaa epileptisiä kouristuksia, onko kellään vastaavaa ollut ja mitä lääkitystä niihin vois löytyä, kun nuo lääkärit ei tunnu tietävän mitään, julkisen puolen "neurologi" olikin opikelija. Sain tietää myöhemmin. Ikää mulla yli 60v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318