Kreationististä luonnontiedettä #3

Päivän kreationistiset aivopierut kertoo Henry Morris, Institute for Creation Research'in (ICR) perustaja:

(1) ""There is not the slightest possibility that the facts of science can contradict the Bible, and therefore, there is no need to fear that a truly scientific comparison of any aspect of the two models of origins can ever yield a verdict in favor of evolution.""

(2) ""But the main reason for insisting on the universal Flood as a fact of history and as the primary vehicle for geological interpretation is that God's Word plainly teaches it! No geologic difficulties, real or imagined, can be allowed to take precedence over the clear statements and necessary inferences of Scripture.""

Henry Morris, Biblical Cosmology and Modern Science (1970)

(3) ""The only way we can determine the true age of the earth is for God to tell us what it is. And since He has told us, very plainly, in the Holy Scriptures that it is several thousand years in age, and no more, that ought to settle all basic questions of terrestrial chronology.""

Henry Morris, The Remarkable Birth of Planet Earth (1972)

Noin se kreationistinen tiede taas etenee.

4

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • däng däng

Tulee mieleen ajatus, että Morris on tosiasiassa julkaissut kaiken piloillaan huomattuaan että sillä voi tehdä rahaa. Vrt. Hubbardin dianetiikka ja Adamskin "Olen ollut lentävällä lautasella"...

• Krevolutionisti

nJuh, monet älykkäät kaverit ovat teheet paljon rahaa evokkkien herkkäuskoisuuden kustanuksella.

Ei silti, minäki voisin kusettaa niitä aika lailla mutta moraalii ei sitä salli.

Ja koska evokkien sanakirja ei tunne sanaa moraali, niin sovitaan että tämä keskustelun osio jää tähän.

• Krevolutionisti kirjoitti:

nJuh, monet älykkäät kaverit ovat teheet paljon rahaa evokkkien herkkäuskoisuuden kustanuksella.

Ei silti, minäki voisin kusettaa niitä aika lailla mutta moraalii ei sitä salli.

Ja koska evokkien sanakirja ei tunne sanaa moraali, niin sovitaan että tämä keskustelun osio jää tähän.

No jumangauta. Sinäkö sen Evokkien sanakirjan ostit?! Näin sen nimittäin äskettäin eräässä helsinkiläisessä divarissa, erittäin hieno Miskatonic University Pressin julkaisu, harvinainen kuin mikä ja arvoltaan puolueettomasti arvioituna noin 18.000 euroa. Olisin ostanut sen, mutta kauppias sanoi että se jäi valitettavasti vielä näkyville vaikka hän on jo luvannut toimittaa sen eräälle kauhavalaiselle ostajalle.

Sain kuitenkin selailla sitä ja katsoin tietysti hakusanaa Moraali. Ja siellähänse oli ja näin siinä luki:

Moraali - kristillisten piirien tapa selittää se evokeille itsestään selvä asia, etteivät kaikki kuljeksi ympäriinsä tappamassa, raiskaamassa ja ryöstelemässä. Ks. m. Jumala, kristillisyys, tappaminen.

• Vau. Itse en olisi pystynyt kirjoittamaan mitään noin typerää vaikka kuinka yrittäisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe