Olen päättänyt aloittaa kuntosalilla käymisen. Aikaisemmin en ole käynyt. Ajattelin naisten kuntosalia Keravalta ja olisi mukava jos saisi kaverin sinne niin voitaisin yhdessä treenailla ja nähdä vaikka muutenkin! :)
Itsestäni sen verran, että olen 20 vuotias ja tyttö :)
Kirjoitelkaa tänne vaikka sähköpostit ja otan yhteyttä!
Kuntosalille kaveria Keravalta ja muutenkin ystävää. :)
5
1462
Vastaukset
- sitoutuminen on kall
Uimahallin kuntosali on ok. Ei tarvi sitoutua ja hyvin on ollut tilaa. Katso netistä milloin on vapaavuorot ohjatusta kuntoilusta, voi sitten tehdä omaan tahtiin.
- Möffi
Täsä ois tällanen viiskybänen Reiska.
Voitas jumpata ihan missä vaan...multa löytyy ainaki 1 kolmen kilon käsipaino ja hinausköysi..voitas vetää ainakin sitte köyttä ja ellei muuta nii ainaki yhtä köyttä hehhehe......... - minä
moi,
olen kesällä muuttamassa keravalle ja olen jo käynyt vähän aikaa kuntosalilla. olen 22 v tyttö. kirjoita vaikka anonyme1 (at) wp. pl :) - Patteri
Ethän ole homo?
- jokin vika?
Huonosti on asiat, jos täytyy palstalta seuraa etsiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852350- 431940
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!801729- 771502
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261254- 481233
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461197- 481108
- 591101