Pois töistä

Sorsaboy

Aloitan kampanjan työnantajien sortoa vastaan. Kaikki mukaan tulevat sitoutuvat lähtemään tänään töistä viimeistään klo 14. Ilmoittautumisia tähän suuren luokan tempaukseen otetaan vastaan tällä palstalla...

18

1432

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppa

      Nyt loppui meikäläisen sortaminen, poistun työmaalta klo 13.45!

    • boss

      Näin työn antajan ominaisuudessa ajattelin lähteä mökille päin ajelemaan nyt heti...

    • jorma

      Mää lähen kanssa... ja nyt heti. Menkää te duunarin retaleet kotio milloin lystäätte.

    • kelju

      En lähde tänään, mutta lopetan yli vuoden kestäneen työ suhteen kahden viikon päästä.

      Raha ei ratkaise.. Vapaa-aika tekee onnelliseksi!!!!!!!!!!

    • Sorsaboy

      Jopas on rehellistä ja ahkeraa kansaa.. Osanottajien vähyys yllätti.. Meikäpoika lähtee kuitenkin nyt kotiin, olenhan sana mittainen (=lyhyt) mies..jääkää toki muut vielä pakertamaan..

      • tosi duunari

        ...tunnollinen oon että en ainoastaan tuu etuajassa töihin vaan myös lähen myöhässä


    • Proffa

      Vaikka olenkin valtiotieteen fetissi ja geopolitiikan gurmandi niin ei kykene

    • Lintsari

      Näin tään viestin liian myöhään mutta kirjoituksesi innoittamana lähden heti kaljalle.

    • poro

      Lähdetään kaikki kotiin eikä tulla koko ensi viikkona töihin

      • Anonyymi

        Työmatka meni Vähä pitkäksi, kun jouduin poikkeen pupissa Parilla tölkillä.
        Mutta säästin ajan töistä, ettei mennyt hukkaan toopilliset.
        Työnantaja kehui työntekijän henkeä, kun otin Läkerolin.


    • Kaamos

      Nyt läks ja kovaa

    • Superman

      Mähän en missään töissä tänään vätystele, potkaise työnantajaa perseelle ja lähde alkoholia kuluttamaan. Niin mäkin teen!

    • tuoteneuvoja

      mä oon lomalla. Pitääks lähtee nyt jonnekin?

      • tosi duunari

        tosi duunari ei edes tiedä ton sanan merkitystä. Tehkää ihmiset töitä vaan koko ajan


      • tuoteneuvoja
        tosi duunari kirjoitti:

        tosi duunari ei edes tiedä ton sanan merkitystä. Tehkää ihmiset töitä vaan koko ajan

        jenginpetturi meillä siinä. Otankin loparit! Meen sossuun! Mitäs siihen sanot?


      • sossutäti
        tuoteneuvoja kirjoitti:

        jenginpetturi meillä siinä. Otankin loparit! Meen sossuun! Mitäs siihen sanot?

        näin kesalla meilla kovin hiljasta kun kaikki
        lomala, niin myos me.


    • Starman

      Se on oikein, työnteko on moraalitonta. Työn teko on myös Jumalan rankaisu ihmiselle..."otsa hiessä sinun on../..katso taivaan lintuja eivät he kylvä tai niitä" vielä mustaa huumoria loppuun, on se Jumala sarkastinenkin.
      Mitä useampi käy työssä sitä suuremmaksi kansantalous kasvaa...mitä suurempi on kansantalous sitä enemmän tulee jätettä ja sitä enemmän luonnonvarat kärsivät ja saasteet lisääntyvät. Työssäkäyvät ovat moraalittomia luonnonvarojen haaskaajia ja kulutusyhteiskunnan muurareita. Me laiskat olemme luonnon ystäviä..Luonto kiittäää työtävieroksujia.
      Minä nautin Jumalan luomasta maailmasta ja vitut välitän urasta tai työnteosta.

    • seppo

      Mulla on 6-14 muutenkin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe