eutanasia

L.R. krd

Kuka tahansa meistä voi joutua sen tilanteen eteen,ettei ole enää mitään muuta vaihtoehtoa kuin pyytää armokuolemaa.Olen uskovainen ja tiedän kyllä mitä Raamatussa lukee.En silti voisi koskaan missään tilanteessa vaatia ketään pysymään elossa ja tuskissaan vain sen takia,koska me muut haluamme niin.Jos ei enää muuta vaihtoehtoa ole,niin ei ole.Ihmettelen suuresti Päivi Räsäsen lausuntoja,sentään lääkäri siviiliammatiltaan.Ainakin niin olen kuullut.Se on helppo sanoa mitä vaan,kun ei ITSE ole siinä kärsijän paikalla kitumassa ja anomassa armoa.Ja luulisi lääkärinä nähneen myös kuolevia.Katsokaan ensin peiliin,menkää ihmiset itseenne,miltä teistä tuntuisi olla sillä paikalla.Omaiset haluaisivat pitää sinut elossa vain heidän itsensä tähden.

3

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonesHenry

"Olen uskovainen ja tiedän kyllä mitä Raamatussa lukee..."

Mitä siellä lukee tappamisesta?

"Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: 'Älä tapa.' Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
      Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
      Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan. Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."

Matt..5:21-26

Taitaa viitata henkiseen KIUSAAMISEEN!

http://yle.fi/uutiset/enkeli-elisan_kohtalo_pysayttaa_-_koulukiusattu_teinitytto_paatyi_itsemurhaan/3369643

Mutta kirkko OPETTAA että itsemurha on KUOLEMANSYNTI ja kaikki itsemurhaajat joutuvat HELVETITIN!

No saa opettaa ihan mitä vaan. Kirkko on muistaakseni esim Pohjanmaalla opettanut että "noitien" kiduttaminen on oikein. Käsittääkseni kirkko opettaa että lapsikauppakin on oikein. Jeesus rakastaa orjakauppaa, jee;=))

http://www.cwa.org/ethiopia-adoption.htm

Tota kaveri...yrittäisit erottaa kirkon ja Raamatun toisistaan, please!

P.S:Jos Jumalaa niin VIHAA itsaajia, niin miksi hitossa hän asetti ilmakehään kaksi kaasua joista toinen takaa elämän(happi, jota on noin 25%)sekä toinen rauhallisen kuoleman(typpi, jota on noin 75%)

http://joneshenry03.puheenvuoro.uusisuomi.fi/107159-eutanasiaa-idiooteille

Aika itseriitonen äijä vai kuinka;=))?

"Ihmettelen suuresti Päivi Räsäsen lausuntoja,sentään lääkäri siviiliammatiltaan.Ainakin niin olen kuullut"

Nytkö vasta huomasit kaveri? Ei käynyt mielessä että LÄÄKÄRI Räsäsen kanta on käytännössä yhtenäinen Suomen lääkäriliiton kanssa?

http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1512876/taman-takia-laakariliitto-vastustaa-armokuolemaa

• seis vain

Jos olet uskovainen ja teidät mmitä Raaamattu sanoo, niin mitä hyötyä sinulla on uskostasi ja millä auktoriteetilla usovaisena voit alkaa uhmaamaan Jumalan lakje. Oletko saannut Jumalalata valtuudet ohittaa selvää Jumalan sanaa?
      Ja sellaista toivot toideltakin yhteiskunnan vastuullisella paikalla olevalta henkilöltä. Oletko Jumalan yläpuolella?
      Tähänkin saakka on ihmiskunt aprjännyt ilman armomurhaa; aikaisemmin ei ole ollut kivunlievitystä.

• J K

VAI NIIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe