Kuka hullu tankkaa ABC:llä? Esim. Espoon Otaniemen lähellä avattiin muutama kuukausi sitten uusi ABC-kylmäasema. Kilometrin päässä on miehitetty Tapiolan Esso, jossa mm. kunnon huoltopalvelut ja myymälä. Joka ikinen päivä tällä isolla Essolla on ollut halvempi hinta kuin kylmällä ABC:llä!
Muuallakin ABC on aina kallein. Kuka siellä käy?
ABC:n hinnat
6
1002
Vastaukset
- Vinkki- Iiro
ABC:ltä saa S- etukortilla poonukset kotiin, että jotkut sen takia tykkää kyttyrää ei, eli käyvät tankkaamassa siellä.
- Kortti
kallista kuin yleensäkin S-ketjun liikkeissä. Takaisin maksettava bonus ei kata tuotteista maksettua ylihintaa.
- Rellu5L
Kortti kirjoitti:
kallista kuin yleensäkin S-ketjun liikkeissä. Takaisin maksettava bonus ei kata tuotteista maksettua ylihintaa.
Minä ainakin ostan S-bonuksilla kaljaa, näin minulla on "ilmaiset" oluet. Ja kun ostan bonuksilla kaljaa, saan taas bonusta ja kun palautan pulloja S-markettiin, saan pullobonusta ja kun ......................, onneksi ikiliikkujaa ei sentään ole keksitty.
- Pikku-Ville
ABC:lla hinnat kylän keskitasoa tai alle. Shell ylivoimaisesti kallein, sitten Neste. St1 halvin, jonka kanssa Esso yrittää kilpailla. Esso muutti juuri asemansa kylmäasemaksi.
Hyvinkäällä ainakin tohtii ottaa bonukset ABC:ltä. S-ryhmä maksaa parhaat bonukset, jos haluaa ostoksensa keskittää. - tankkaa
ABC:llä, sopimushinnat eivät tosin ole samat kuin tavalliselle sukankuluttajalle.
- lexus
no sehän on tehty köyhiä teekkareita varten, käy tankkaamassa rikkaita kaunialaisia varten tehdyssä nihtisillan abc:eessä! on aina 5 senttiä alle otaniemen...
itse olen kyllä aina ihmetellyt että kenellä on varaa tankata siellä essollakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791