Raamatussa ei iankaikkista elämää vajavaisuudessa ole

Oletko mukana ?

Kaikki vajavaisuus katoaa - ja kaikki ihmiset jotka eivät halua parannusta syntiensä turmelluksesta tuhoutuvat. He tuhoutuvat koska heillä/heissä ei ole niitä "ominaisuuksia" jotka mahdollistaisivat iankaikkisen elämän. Heidän tekonsa seuraavat heitä ja he tuhoutuvat sanoo Raamattu.

Etkö usko että näin on?
Uskotko että sinulla on jo nyt iankaikkinen elämä. synneistäsi (lue: vajavaisuudestasi huolimatta) ? Minä luen Raamatusta että olet väärässä - minä luen Raamatusta että jokainen meistä on kuoleman oma jos Jumala ei meitä paranna .. tämä on minulle todellisuutta .. minä luen Raamatusta että Jumala haluaa parantaa jokaisen meistä niin että voisimme saada elää - kysymyksessä on syntisen ihmisen parantuminen hänen kuoleman tilastaan - ihmisen pelastaminen kuolemasta elämään. Huomattavaa on että jokainen ihminen on tuhon oma oman vajavaisuutensa tähden jos ei Jumala häntä paranna .. ehkä monet adventistitkin ovat yhä siinä ajatuksessa että Jumalan tarvitsisi tappaa syntiset - että muuten he eläisivät ikuisesti - se ei ole totta. Raamattu sanoo että he tuoutuvat omien syntiensä seurauksena. Se tosi asia että Jumala poistaa kerran pahuuden ja että samalla ne jotka roikkuvat pahuudessa kiinni tuhoutuvat ei tarkoita että he eläisivät ikuisesti jos he eivät menehtyisi kun pahuus poistetaan. Tämän ymmärtäminen on tärkeää koska se poistaa epäselvyyttä joka on tullut oma-kuolemattomuus uskon mukana maailmaan.

Usko on sitä että luottaa siihen että Jumala voi ja haluaa parantaa jokaisen joka haluaa parantua .. ja siten saada iankaikkisen elämän mahdollisuuden..

Iankaikkinen elämä on mahdollista ainoastaan Jumalan vanhurskaudessa - kuka haluaa elää siinä ? Jos haluat on sinun parannuttava - (tai tervehdyttävä niinkuin sanotaan) ..

Ilm. 22:2 "Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi".

Tai kuulutko niihin itsepäisiin uskovaisiin jotka sukevat silmänsä näkemästä ja tukkivat korvansa kuulemasta ??

Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja sanoivat hänelle: "Minkätähden sinä puhut heille vertauksilla?"
Hän vastasi ja sanoi: "Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu. Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä. Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'
Mutta autuaat ovat teidän silmänne, koska ne näkevät, ja teidän korvanne, koska ne kuulevat. Sillä totisesti minä sanon teille: monet profeetat ja vanhurskaat ovat halunneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        234
        4002
      2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        123
        2317
      3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        82
        1996
      4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        141
        1471
      5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
        Ikävä
        77
        939
      6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
        Kuhmo
        37
        930
      7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
        Maailman menoa
        127
        927
      8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
        Luterilaisuus
        330
        849
      9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
        Ikävä
        8
        847
      10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
        Seinäjoki
        62
        770
      Aihe