Entiset Jehovan todistajat kertovat
10
149
Vastaukset
- 11 + 4
On tärkeää, että entiset todistajat kertovat, miten pimeä tuo lahko on.
- Joy and Gay
On tärkeää, että entiset todistajat kertovat, miten pimeä tuo lahko on.
Ja etenkin se ,
MIKSI heidät erotettiin, on aika mielenkiintoista....
- käännytystyö
Entisten Jehovan todistajien olisi aloitettava käännytystyö jokaisessa konventissa vielä todistajien joukkoon kuuluvien keskuudessa, jotta mahdollisimman moni ymmmärtäisi jättää tuon lahkon.
Minulla on uusi ja hyvä asuntoauto, joka joutaa annettavaksi koko kesksi nykyisten todistajien joukossa tehtävään käännytystyöhön.- copy-copy :D
Onhan sulla uudessa hyvässä asuntoautossasi myös valokopiokone,
jolla voit ottaa valokpoioita Vt-matskusta ja
jakaa totistajille?
Semmoiset valokopiot voit alleviivata punakynällä tehostukseksi :) - joo.....
copy-copy :D kirjoitti:
Onhan sulla uudessa hyvässä asuntoautossasi myös valokopiokone,
jolla voit ottaa valokpoioita Vt-matskusta ja
jakaa totistajille?
Semmoiset valokopiot voit alleviivata punakynällä tehostukseksi :)Joo kyllä siihen valokopiokoneen saa.
- Hianoo nääs!
Hyvä dokumentti. Saisi tulla usein uusintana ettei asia pääse unohtumaan.
- +++++?????
mun tietskari ei näytä sitä, pyörii vaa semmone "ympyrä"
eikä lähde käyntiin..
missähän vika... ?
demoneita koneella linkissä? ;) - eloton arkisto
+++++????? kirjoitti:
mun tietskari ei näytä sitä, pyörii vaa semmone "ympyrä"
eikä lähde käyntiin..
missähän vika... ?
demoneita koneella linkissä? ;)"stream not found"
miksei mun tietskari näytä
elävän arkiston ohjelmia?
Areenan kyllä näyttää !
mistä saa näkymään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803