Onko se sallittua vai voiko joku hälyttää poliisin paikalle?
Vastaukset 10
- Yx ortodoksi
Saa, mutta ei ilman kirkonisännöitsijän lupaa. Varmaan ilamiset kirkkokahvit ovat aivan tervetulleita seurakuntalaisille.
- ----:)
Sus siunakkoon! Älkää menkö sinne lähellekään V.......i soittaa polliisin ja M....l pelastaa kirkon jotta saa siunauskirjan piispalta, koska V.......n sai taka vuosina.
Ne ajat , jolloin välittömyys ja luovat ratkaisut toimivat seurakunnassanne, ovat ohi.
Nyt sitten joku varmasti alkaa todistaa ettei Jumala ole luova. Tai että luovuus ei kuulu ortodoksisuuteen koska siitä ei puhuta Raamatussa. Alussa kylläkin.
- anoodi
Riippuu seurakunnasta.
- Mikään ei ilmaista
"Onko se sallittua vai voiko joku hälyttää poliisin paikalle?"
Todennäköisesti voi.
Kas kun kaiken kuitenkin maksaa aina joku.- --:)
Miten niin maksaa? Olen kyllä sitä mieltä että kirkkokahville pitäisi olla vapaehtoinen maksu.
Oli kahvi miten kallista hyvänsä, kuppi kahvia maksaa noin 0,30 euroa. poliisin kutsuminen olisi naurettavaa.
- fdgfhfghfg
Ilmaisia ei saa järjestää maksulliset saa. (Vitsi) Kylähän ny kahvia saa juoda vaikka poliisien kanssakin, poliisin tuleminen kestää yli tunnin, monta kuppia siinä ajassa.
- -:)
Uuden ja sallivan kesäkahvilasäännön mukaan harrastuspohjalta toimivan kesäkahvilan saa laittaa ilman ilmoituksia pystyyn. Ammattimaisemman kesäkahvilan pitoon riittää netistä saatavalla lomakkeella tehty ilmoitus jonnekin.
Kiinteistön eli kirkon isännöitsijän kanssa on hyvä sopia mikäli kirkon tontille aikoo kahvilan pystyttää. - Pyhä Aleksandra auta
-:) kirjoitti:
Uuden ja sallivan kesäkahvilasäännön mukaan harrastuspohjalta toimivan kesäkahvilan saa laittaa ilman ilmoituksia pystyyn. Ammattimaisemman kesäkahvilan pitoon riittää netistä saatavalla lomakkeella tehty ilmoitus jonnekin.
Kiinteistön eli kirkon isännöitsijän kanssa on hyvä sopia mikäli kirkon tontille aikoo kahvilan pystyttää.Kohta ei kannata järjestää mitään kirkossa tai kirkon edustalla! Eilisessä valtuustonkokouksessa päätettiinn yhden äänen enemmistöllä sallia toriparkki Turkuun. Historiallisesti valtuusto käveli kaupunginhallituksen päätöksen yli. Kokoomusta ja demareita ei kannata äänestää kunnallisvaaleissa.
MeidänTurku valittaa korkeimpaan hallito-oikeuteen!
Eikö riittänyt Puutorin turmeleminen. Nyt pitää turmella vielä kauppatorikin.
Ja nyt sitten pitääkinn olla hiljaa kuin kusisukassa: kyllä jotkut neuvottelevat ja konsultoivat ... - Paljon perää
Pyhä Aleksandra auta kirjoitti:
Kohta ei kannata järjestää mitään kirkossa tai kirkon edustalla! Eilisessä valtuustonkokouksessa päätettiinn yhden äänen enemmistöllä sallia toriparkki Turkuun. Historiallisesti valtuusto käveli kaupunginhallituksen päätöksen yli. Kokoomusta ja demareita ei kannata äänestää kunnallisvaaleissa.
MeidänTurku valittaa korkeimpaan hallito-oikeuteen!
Eikö riittänyt Puutorin turmeleminen. Nyt pitää turmella vielä kauppatorikin.
Ja nyt sitten pitääkinn olla hiljaa kuin kusisukassa: kyllä jotkut neuvottelevat ja konsultoivat ..."Kokoomusta ja demareita ei kannata äänestää kunnallisvaaleissa."
Kuten ei missään muissakaan vaaleissa.
- Toisen maalle rakent
Älkää nyt hyvät ihmiset menkö ilman lupia tekemään mitään. Omistajan lupa on ehdottomasti oltava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487