http://www.tunturisusi.com/kissat/evoluutio.htm
Kuvassa oleva kissako olisi kaikkien kissaeläinten esi-isä?
Kissojen esi-isä?
6
150
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Tuossahan se sanottiin:
"Kissojen evoluution sukupuuta ei edelleenkään tarkasti tiedetä. Proailurus on viverravidi, jota pidetään mahdollisena kissojen esi-isänä. Proailurus-suku, joka kuului Viverravidae-heimoon, eli Euroopassa ja Aasiassa noin 20 - 30 miljoonaa vuotta sitten. Suvun ainoa tunnettu laji on P. lemanensis ja sen fossiili on löydetty Ranskasta."
Kuvitteletko, että joku "evo" lähtisi esittekemään omiaan eikä tieteen tuloksia?- Evoluution Murskaaja
Niimpä seon; Kuten arvelinkin, Kissat todistavat evoluutioteorian tyhjäksi.
- Apo-Calypso
Evoluution Murskaaja kirjoitti:
"Kissat todistavat evoluutioteorian tyhjäksi."
Todista, että Proailurus ei ole kissojen esi-isä.
Olet tyhjäpäinen tollo. - tieteenharrastaja
Evoluution Murskaaja kirjoitti:
Eivätpä todista:
"Kissat todistavat evoluutioteorian tyhjäksi."
Molähdyksesi todistaa pääsi tyhjäksi. Evoluution Murskaaja kirjoitti:
Olet torvi tai kännissä. Minä alan olla jälkimmäistä, ja olen silti viisaampi kuin sinä selvimmilläsi.
Proailuruksen elinaluetta tunnetaan ja sen ulkonäkö pystytään päättelemään luiden muodon ja koon perusteella. (1)
Mitä sen sijaan tiedämme kreationismin alcotaurisen (2) koulukunnan kissabaramiinista?
(1) Jos löytyy apinaihmisen luuranko josta on tasan 10 prosenttia jäljellä, siitä voidaan silti päätellä muidenkin osien mitat ilman että loppuihin 90 prosenttiin käytetään mielikuvitusta kuten kreationistit mielellään uskottelevat. Tieteellä on nimittäin käytössä laaja, kaikkiin sitä ennen löydettyihin ja tutkittuihin luurankoihin perustuva vertailuaineisto.
(2) Alces = hirvi, taurus = nauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950