eli tultiin 16.5 turkista, olin siellä yhden päivän sairaalassa kun oli nestehukka. no nyt 2vk sen jälkeen alkoi korkeakuume yli 40 ja kurkku ihan mätä ja niin kipeä ettei pystyny kunnolla nielemään, olin vajaa 2 päivää kotona ja sitten oli pakko mennä lääkäriin. olin osastolla melkein 4 päivää ja suoneen suoraan antipiootteja ja kuuri jatkuu kun kotiin pääsin, totesivat nieluinfektioksi. vaikka näin kauan ollut jo kuuri niin niskat on todella kipeät ja korvat varsinkin toinen korva on niin kipeä, vihloo tosi kovaa. kun pääsin kotiin niin illalla puutu oikenpuolelta kasvot ja seuraavana amuna todettiin kasvohermohalvaus, kuulemma tautiin johtuvaa. itellä nyt tosiaan oireena vieläkin järkyttävä päänsärky, oikea korva tosi kipeä ja korvan takaa vihloo, niskat ihan jäykkänä. eikä mitään tutkita että mistä on kyse.kunto vaikuttaa jotenkin tosi huonolta. maha ei oo toiminu kun kerran 1 viikon aikana ja nyt sekin on kipeä. punkki en ole kyllä flunssaa enkä oikeen mitään sairastanut 13 vuoteen joten joku kauhia pöpö tämä on, niimpä ajattelin että onko täällä ketään jolla olisi ollut samanlaisia oireita, tuntuu että tämä ei parane vaikka antipiootti kuurikin loppuu justiin. ajattelin tuota mykoplasmaa, meinasivat maanantaina ottaa sen kokeen että punkki ei ole purru, mutta sanoin että ei ole kyllä varmasti, olisin kyllä huomannut. olisiko mahdollista että olen saanut sieltä jonku sairaalabakteerin. on niin turhauttava käydä lääkärissä kun ei mitään tapahdu ja mitään ei oteta vakavasti
mykoplasmaa??
4
141
Vastaukset
- mmmm85
pieniä kirjoitusvirheitä, niin ja luulisi olevan kiire tutkia jo ihan ulkomaanreissuntakia, itellä on 8kk ikäinen lapsi kotona ja sitä pitäisi tässä sairaana hoitaa kun ei mieskään saa sairaslomaa, todella mahtavaa. niin ja alaselkäkipuja on myös nyt alkanut olemaan jonkin verran.
- tsemppiä..
Onko se mykoplasma testattu? Sinuna antaisin testata bor., itselläni tuli oireita, en muistanut mitään punkin puremaa, vaan niin vain oli päässyt käymään:((
Minkä alan lääkärin vastaanotolla olet käynyt?
Toivon mukaan selviää pian mikä sinulla on!- mmmm85
mulla nyt otettiin se borrelioosi koe lauantaina, kun taas nousi korkea kuume, vaikka aika vahva antipiotti kuuri päällä, sen takia itse epäilin tuota mykoplasmaa kun siihen ei kaikki antipiootit pure. ja sitten nyt löyty vielä pissatulehdus ja vähän verta mukana. olen käyny ihan oman paikkakunnan arvauskeskuksessa ja sitte 4 pv olin osastolla ja laitettiin suoneen antipiootteja, sitte kun kotiuiduin tuli tuo halvaus kasvoihin. sen jälkeen 3 päivää niin taas nousi korkea kuume ja taas päivystykseen, täällä tuo lääkäri palvelu ei oikeen ole mitään, kun kaikki on niin kallista niin ei voida mitään kokeitakaan tehdä, todella surkeaa. joku haitallinen virus tämä on kun tämä halvauskin tuli. oliko sulla minkälaisia oireita? mulle se tuli yhtäkkiä vaan niin rajuna, nousi korkea kuume ja kurkku ihan mätä yhdenyön aikana
- Kiisi66
Hei,
Miten voit nyt? Selvisikö syy? Oliko sittenkin borrelioosia? Ovatko oireet tasaantuneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318