Iskari vuotaa??

Kiitos etukäteen

Dukaton iskarin putken päällä oli ruosteen väristä vanhan dieseli hajuista "savea". kyseistä töhnää oli sen verran että pöly tarttui kiinni ja käteen jäi rasvaa pesusta huolimatta.Toisella puolella ei tuota ollut, oli pinta kuiva.
Voisko olla jostain muualta tullut, vai voiko iskari tuolla tavalla alkaa "hikoilemalla" vuotamaan? Reissuu pitäisi lähteä, eikä uskalla jos ei ole varma. Sen verran kovilla kuitenkin voi olla reitillä.

Olen nähnyt iskarivuotoja, etä on viikossa tullut musta savipallo iskarin alapäähän, tuo rasvaisuus ihmetytti.

3

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dethleffsukko

Oisko huoltamolla käydessä edellesine tankkaajan jäljiltä jäänyt dieseliä maahan ja sitten siitä renkaan kautta roiskunut?

Voi tietysti iskarikin vuotaa. Jopa hikoilemalla. Eräs tuttavani pesi painepesurilla autonsa lokasuojat ja painevesi tunkeutui ylälakereihin asti liuottaen sieltä vaseliinia. Tämä vaseliini sitten sotki iskaunvaimentimen. Tossakin tapauksessa piti avata se yläpää ja huoltaa laakeri. Oli tullut sinne jo ruostetta.

Vaihda iskarit jos vähänkin epäilet että vuotaa, varsinkin jos on matkailuauto. Siinä on kuitenkin painoa sen verran kovasti.

• että semmosta

No joo. Hikoilihan se iskari. Menee vaihtoon. Samalla uusitaan vähän sitten muutakin.

• Yksipuolistako

Sen on kai tietenkin joku paikannut savella,kun on huomannut viellä kenelle autonsa myisi?Kun ajat jonkun kuoliaaksi,onko kuitenkaan lähiomaisen samoin selityksin lupa ampua sinut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe