Lintukirput on taas asialla!
Itse olen joutunut lintukirpun uhriksi jo toistakertaa tänäkeväänä/kesänä.
Lääkärit ei osannut sanoa juuta eikä jaata.
Hoitona itse olen käyttänyt perus allergialääkkeitä (antihistamiini).
Otin myös parina päivänä 1x2 kortisoonitablettia, en tiedä oliko siitä sitten sen enempää apua, mutta kuitenkin käytin myös
1% Hydrocortisoonivoide lievittämään kutinaa ja tuskaa.
Itse hoitona keksin käyttää tälläistä kun Bacibact- voide, tätä kun käyttää vuorotellen hydrocortisoonin kanssa niin ainakin itsellä paukamat, tuska hävinnyt lähes kokonaan n. vuorokaudessa.
Suosittelen kokeilemaan. Helpotuksena myös Kostea/viileä pyyhe paukamien päälle, helpottaa oloa ainakin väliaikaisesti!
Lintukirpun pureman hoito!
4
9642
Vastaukset
- paranemaan päin
Mä olen hoitanut lintukirpunpuremani AC3Comfortilla. Se viilentää välittömästi ja rauhoittaa polttelua. Lisäksi kuuluu olevan puhtaasti luonnontuote.
- merisuolarae
Olen itse allerginen lintukirpun puremille. Ulkomaillakin kun kirppu puri, joka kerta, täytyi mennä lääkäriin ja sain antihistamiinia, kortisoonia. Silloin loma oli jo pilalla, koska hoito väsytti niin ettei lomasta pystynyt enää nauttimaan.Sitten kevättalvella Lapissa eräässä mökissä tuli lintukirpun puremia useaa kohtaan. Tässä vaiheessa olin alkanut käyttämään merisuolaa usesiin eri vaivoihin.Kipeisiin hartioishin, käsiin, jalkoihin tilasin tuotteita os.www.saltset.fi , ja siitä sain ajatuksen sulattaa merisuolarae vedellä tai syljellä pureman kohtaan, useampaan kertaan päivässä, ja parissa päivässä purema alkoi parantua, en tarvinnut antibiootteja enkä kortisoonivoiteita. HIENOA tämän tiedon haluan jakaa kaikille tästä vaivasta kärsiville. En tarvitse enää mitään lääkkeitä puremakohtiin.MAHTAVAA
- raapija
Minä olen raapinut monta viikkoa jo.
- huolestunut
mulla tainut myös lintukirput purea - luulin ensin että ryhmässä olevat punaiset kutisevat pistot olivat luteen pistoja mutta tsekattiin sängyt ja kaikki ja ei näkynyt luteita, ei olla myöskään oltu matkoilla......huh että oli stresssaavaa ajatuskin luteista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232