Minä en usko pankkikriiseihin enkä taantumiin

tyhmät uskoo...

Tämä kaikki on vaan huijausta jossakin on se vatun isokenkä joka käärii rahat milloin milläkin verukkeella! Ois mielenkiintosta tietää kuka ne rahat kerää! Hyvä uskoiset ihmiset ja maat lähettää mukamas kriisissä olevaan maahan tukipaketteja jotka eivät mene sinne mihin pitäis vai miksi tilanne ei niissä maissa koskaan muutu? Ajatelkaapa järjellä miten joku suuri tai pienikään valtio voi ajautua kriisiin ja olla mukamas taloudellisessa ahdingossa jos ihmiset vaan olis rehellisiä? Minä en vaan usko tätä tämä on nykymaailman vitsaus ihmiset ovat ahneita ja yrittävät saada rajattomasti rahaa... Nykymaailmahan on nykyään vaan pelkkää kuzetusta huijausta ja rahat pois meininkiä! Suurimmat rikolliset löytyvät korkeimmilta pal-leilta mutta kun heillä on diplomaattiset koskemattomuudet jne. ni kukapa niiden rötöksiä edes pystyisi tutkimaan! Tämä on minun mielipide sanokoon muut mitä huvittaa!

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43r4t34ty43y34

'Minä en maksa veroja enkä velkoja lainkaan.

Katsotaan kun kaikki tekevät noin.

• Banco concursso

Erään uskomuksen mukaan Rothchildit omistaa balttiarallaa 60 prosenttia maailman valuutasta.
      Käytännössä kaikki maailman suurimmat pankit kietoutuu jotenkin tämän suvun ympärille.
      Joten eiköhän ne fyrkat heille lopulta päädy uudelleensijoitettavaksi eli ihmisten velkaanuttamiseksi.
      Tiedä sitten...

• Jag är icke-lisko

Uskoisin tuota Rotschild-myyttiä , mikäli edes yksi fakta esitettäisiiin.

- se , että Evelyn Rotschildin nimi on Evelyn (mies kyseessä) siksi, että " he is evil" , ei oikein riitä evidenssiksi.........

• huijaako juutalaiset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      177
      1934
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      694
    Aihe