Mies huorittelee jatkuvasti

Pettynytvaimo

Hei,
onko kohtalotovereita? Mieheni huorittelee minua enemmän tai vähemmän jatkuvasti. Jos olen jossain asiassa eri mieltä kuin hän saan kuulla olevan huora. Toinen hänen lempiherjaus on " mielisairas", "hullu". Yleensä hän tekee tätä parin bissen jälkeen, mutta jos on ollut pidempään huonommat välit saattaa tölväistä selvinkinpäin.
Surkuhupaisaa tässä on se, että rakastuin hänessä hänen herrasmiesmäisyyteen. Luulin, että hän on todella gentleman. No, luulo ei ole tiedon väärti. Nyt olemme olleet muutaman vuoden naimisissa, ja huorittelu yms. alkanut pikkuhiljaa naimisiinmenon ja yhteisen asunnon oston jälkeen.
Olen jo alkanut miettiä eroa. Asunnon takia emme voi vielä erota. Tämän arvo on nyt huono, ja peruskorjauksia kesken. Aikaisintaan voimme myydä tämän 1-2 vuoden päästä. Lyhennykset niin suuria, ettei kumpikaan näistä omilla tuloilla selviä, joten erilleen muuttokaan ei näytä mahdolliselta.
Miten selviän päivästä toiseen? Ja sekin vielä, että biologinen kello tikittää - haluaisin vielä ehkä lapsen tai toisenkin - tämän miehen kanssa ei huvita alkaa lapsenteko hommiin, koska olen hänen silmissään vain se "v####n H###A!"

23

3954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekisteröitymätön**

Joo, ei tuommoisen kanssa kannata elämää jatkaa. Selvästi hän ei kunnioita sinua pätkääkään.

Asunto on kieltämättä ongelmallinen. Voit tietysti laskea itsekunnioituksellesi ja mielenterveydellesi jotain hintaa niillekin. Eli voisi kuitenkin olla parempi, hieman alemmasta hinnasta huolimatta myydä asunto mahdollisimman nopeasti, että pääset idiootista eroon ja voit aloittaa uuden elämän ja kunnioittavamman kumppanin etsinnän.

Biologisen kellon tikityskin on tosiasia, joten älä aikaile.

• neuro999

Ota pian ero ja muuta asunnosta pois.Ala rakentamaan omaa elämää, älä tee lasta ainakaan tämän miehen kanssa.Henkinen väkivalta on vakava asia!

• treterq2aw

Minulle riitti aikoinaan kaksi kertaa h****ksi nimittelyä. Mies kun ei muuhun pystynyt, kuvitteli lyttäävänsä itsetuntoni maan tasalle nimittelemällä. Ensimmäisellä kerralla tein kantani selväksi eli että sanopa vielä toisenkin kerran, niin se on siinä. Ei uskonut... Alkutilanne oli juuri sama kuin sinulle eli ihastuin miehen herrasmieskäytökseen... Pelkkää silmän lumetta, sen huomasin pari kuukautta papinaamenen jälkeen. Kohtelu oli muutenkin sellaista "nyrkin ja hellan välissä"- tyyliä, joten lähdin ennen kuin olin aivan maassa. Pidä sinäkin puolesi!

Olisiko mahdollista, että muuttaisit vuokralle ja mies jäisi taloon kunnes rempat on tehty? Erotilanteessa pankki suostuu usein siihen, että velalliset maksavat tietyn aikaa pelkkiä korkoja, kunnes kiinteistö saadaan myytyä.

• Sanallinen väkivalta on ilkeää juuri siinä, että sen aiheuttamat vammat eivät näy vaikka kuinka kipeitä ovatkin. Aloita sanomalla ettei tuollaiset huutelut ole aikuisen käytöstä. Puolustaudu, jos ei suora puhe auta.
      Minä antaisin takaisin:
      Mielisairas/ hullu - Missä on lääkärintodistus aiheesta? Niin että kyllä tuollaisen ukon kanssa yhdessä elämiseen pikkuisen tarviikin päässä olla vikaa.
      H###a - Ansaitsee rahaa makaamalla vieraitten miesten kanssa. Niin sinähän et vielä ole täten rahaa ansainnut, mutta jos miehen mielestä olet ammattilainen, niin sano että taidatkin tästä lähteä tienaamaan.

Asunnon remontti ja kova laina saattavat osaltaan painostaa miestä ja paha olo tulee sitten puretuksi sinuun huutelulla. Kysyppä mitä mieltä olisi, jos kämppä laitettaisiin myyntiin ja kamat kahteen kasaan?

• kaiken kokenut

Ei kannata provosoida, seuraavaksi tulee nyrkistä...

• Twelvepoints

Hyyyvä "helmi", juuri noin. Kommenttisikin on aivan helmi. Silmä silmästä, jauhot suuhun ja kukkuramitalla takaisin.

• yx idea...

Vähän kevennyksenä ehdotan, että alat kutsua miestä impotentiksi, tuhkamunaksi ja homoksi. Ihan yhtä paljon hän on tuota kuin vaimo on huora, eikö vain..? Joskus kannattaa vajota hetkeksi samalle tasolle...vaikka vain omaksi iloksi.. ;)

• Esittääkö hän muiden aikana herrasmiestä? Jos, niin pane hänet näkemään miltä hänen käytöksensä näyttää muiden silmissä alkamalla puhua siitä avoimesti. Älä suojele hänen herrasmies-kulissejaan vaan kerro muillekin mikä on todellisuus. He tosin alkavat ihmetellä miksi alistut kuuntelemaan moista, mutta ehkä sitä kautta tajuat itsekin mitä annat itsellesi tehdä.

Jos biologinen kellokin tikittää niin miksi jäät odottamaan miehen muuttumista kun tilanne päinvastoin tuntuu vain pahenevan?

• Yksi vain

Simasuuneidin ehdotuksessa voisi olla kyllä ideaa, jos tosiaan on niin, että hän esittää herrasmiestä muiden seurassa. Eihän tuommoinen peli vetele lainkaan! Veikkaan, että miehen naama kyllä venähtää, kun alat muiden kuullen tuosta puhumaan.

Minä en kyllä itse lähtisi tuohon peliin mukaan niin, että lähtisi heittelemään herjauksia samalla mitalla takaisin, vaikka se saattaisi jopa ihan oikein olla, mutta mielestäni fiksu ja kypsä ihminen ei tee noin.

Käy neuvottelemassa pankissa, kuten joku yllä ehdotti.

Tsemppiä!

• yksin kotona

Ei kovin monella naisella ole pokkaa kertoa avoimesti muille et oma mies huorittelee. Jos nainen ei pysty kertomaan omille kavereille vaikka puhelimessa siitä niin ei se sitä kyllä avoimestikkaan pysty kertoa muille. Mut jos sisua löytyy niin se on hyvä idea. Mies tosin saattaa suuttua ja kun kotiin palaa niin voi tulla nyrkistä kun on nolannut oman miehen.

• yksin kotona

Tollasiin miehiin ne naiset rakastuu vaikka sitä ei heti naamasta näy et onko sillä idiootin luonne. Mut kuitenkin kiltillä miehellä ei tee mitään. Ja kännissähän yleensä se huorittelu alkaa ja pahenee.. Sinuna häippäisin vähin äänin sen miehen elämästä vaikka olis miten asuntolainat kuralla. Ensin alkaa huorittelu ja sitte se pahenee nyrin iskuihin.

• Ymmärrätkö ollenkaan lukemaasi? Aloittaja kirjoitti: "Surkuhupaisaa tässä on se, että rakastuin hänessä hänen herrasmiesmäisyyteen. Luulin, että hän on todella gentleman. "

• kaikenkokenut
        simasuuneiti kirjoitti:

Ymmärrätkö ollenkaan lukemaasi? Aloittaja kirjoitti: "Surkuhupaisaa tässä on se, että rakastuin hänessä hänen herrasmiesmäisyyteen. Luulin, että hän on todella gentleman. "

Jep, mutta tuo suullinen solvaaminen pahenee tosi nopeasti fyysiseksi. Sellaisen joka sitä ei ole kokenut on varmaan vaikea ymmärtää, simasuuneiti, ja hyvä niin, toivottavasti et koekkaan... Yhtäkkiä makaat maassa ja iskuja satelee, kun olet nolannut, vaikka itse olet se h...ra... Näin se vaan menee, ei tällaisille järkipuhe auta.

• sokea rakkaus

Naiset aina luulee. Eivät vaivaudu ottamaan miehistä selvää.

• Vaivatodentotta

No "vaivautuihan" aloittajakin: erehtyi naimisiin. Ei sekään mieäs karvojaan ennen aamenta näyttänyt.

• TÄMÄONTOTTA!

Ensin alkaa huorittelu ja sitte se pahenee nyrin iskuihin.

• asdfasdfasdfasdf

Pakene hyvän sään aikana hyvä nainen. Sinun ei tarvitse sietää moista miehen käytöstä. Henkinen väkivalta edeltää yleensä fyysistä. Mutta jätä miehesi ilman ennakkovaroitusta ja uudet yhteystiedot salaisiksi.

• kyllä maksaa paljon

Lapsenteko hommiin ei oikein huvita ruveta??? Jaa! Oikeassa olet, ettei paljon kannatakaan huvittaa, ihmeen fiksu kuitenkin olet. Yleensä tuossa vaiheessa ihmiset oikein hankkiutuu raskaaksi, että sitten pääsee vielä pahempaan jamaan.
      Ja lapset maksaa siitä ihanuudesta.
      Sinuna mä tekisin enemmän kun miettisin eroa.

Joo, raha näyttää ratkasevan, mä en ihan suoraan sanottuna välittäisi asunnon hinnasta pätkääkään, mä en ole ostettavissa. Mulle on aivan sama, jos oikeesti mulla ois tollanen kumppani, mä lähtisin ja ihan tasan ja ihan rahasta riippumatta. Miten sä edes voit laskea 1-2 vuotta?! Joo, en tosiaan tiedä miten selvitä päivästä toiseen, mutta hei, jos rahalla on noin paljon arvoo, niin kai sillä on. Onneksi mä olen ollut aina köyhä, ettei tartte sitä pelätä.

Mille sä siis laitat hintaa? Onks sun miehes oikeassa, oletko sä, sun keho, mielenterveys ja parisuhde ostettavissa pariksi vuodeksi vai ei?
      Köyhyys voi olla köyhää, mutta vapaus on vapaus ja itsekunnioitus korvaamattoman arvokas. Muista se.

Niin ja se biooginen kello tikittää, että paljonko sun lapset maksaa? Hyvän perheen, ja paremman suhteen, itseään kunnioittavan äidin vai yhden kämpän verran, mistä ei nyt saa sitä hintaa minkä haluaisi?

PS. Mikäli lähdet nimittelyihin mukaan, helvettinne pahenee. Mikäli alat haastaa riitaa, teet saman kuin hän. Mikäli provosoit voi tulla turpaan.
      Jos tuo tarina on oikeasti noin yksipuolinen, häivy vielä kun voit. Äläkä tee niitä lapsia, ettei niiden tarvitse maksaa sinun virheistäsi. Kukaan ei halua huorittelevaa isää ja onnetonta äitiä.

• rumamies

Nainen ei kunnioita itseään pätkääkään kun tuollaisen miehen kanssa seurustelee. Voit joko kestää tai sitten voit erota siitä. Sen käytös ei tule muuttumaan meinaan.

• anjalaspalmas

mies kokoajan chattailee.jos mimä halua joakyus mennä ulos kkuuntalee musaa ja nkemääntuttuja siis erttäin harvoin,niin mies hurittelee.avoliitto.ei lapsia.mkä tekee minusta huoran.olen uslollinen krisse

• KysynVaan-76

Asunnon voi aina myydä, oli miten remontit käynnissä tai ei. Taloudellista tappiota voitte toki kärsiä mutta kannattaako ajatella rahaa jos tilanne on noin huono?

• IhmisarvoistaElämää

Heitä tuollainen ukko pihallle!
      Tai lähde itse kävelemään.
      Kenenkään ei tarvitse olla tuollaisen p....n kanssa!

• rispektii

Jos mies olisi huoritellut tai nimitellyt minua kerrankin, olisi se ollut vakavan keskustelun paikka. Ellei keskustelu olisi auttanut, ero ainoa vaihtoehto. Tuollainen käytös on karkeaa henkistä väkivaltaa, ei sellaista tarvitse sietää. Oikeastaan ei saisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe