missä muruseni on?

lauantai-ilta

Kaipaan läheisyyttä, uskollisuutta ja mukavia hetkiä, mukavan luotettavan miehen kanssa. Olisi kiva mennä ja viettää hauskaa yhdessä. Joskus olisi kiva yllättyä mukavalla tavalla. Missä olet? Olen jo 50 .

15

2311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomailija..

Hei, sä löysit minut! Olen juuri viettänyt, jälleen, yksinäisen viikonlopun ilman tosi mukaavaa seuraa. No, syyhän on tietenki minussa, vaan eihän sitä koskaan tiedä kuka kaipailee samalla tavalla ja samoin ajattelevaa seuralaista. Joskus sitä vain joutuu, tai saa odottaa vähän kauemmin, mutta ehkä se kannattaa, eikö? Kello on jo aika paljon, siispä kiltit ja mukavat pojat käyvät kohta nukkumaan, siis hyvää yötä myös sinullekin!

• Missä muruseni on."

Hei.! Vai läheisyyden kaipuu.ja mukavia hetkiä kaipaisit.Niin net mukavat hetket,
      ja ajankohtakin olisi tosi hyvä.Niin kesää on vielä jäljellä.No josei heilaa tullut
      helluntaina"entäs Juhannus"?.Niin olen vajaa 60V Länsi-uudeltamaalta.
      Niin sinun ikäsi olisi juuri tsoppeli.

• lauantai-ilta

Kertokaa vähän lisää itsestänne. Kaipuu on edelleen polttava, olisi jo mukava saada elämänsä tasapainoon, löytää ihminen johon luottaa, jonka kanssa ajatusmaailma olisi saman suuntainen. Tänäkö kesänä elämäni muuttuu?

• Lomailija..

Hei taas täältä eteläiseltä rannikolta sinulle, lauantai-ilta haaveilija. Ei oikein tahdo tuo kirjallinen puoli lähteä nyt vauhtiin, liekö tuli "pupu pöksyyn", ei sentää. Olen lomaa viettävä ikäisesi mies, siis sellainen nuorehko(????). Tuo sinun aloituskirjoitus sai minut vastailemaan, se tuntuu itsellänikin olevan hakusessa. Tässä on noita lauantai iltoja tullut vietettyä jo jonkin aikaa, katseessa jos seurakseni Se oikeanlainen löytyisi. No, vielä ei kukaan ole riesakseen huolinut, tai...........? Missä päin sinä itse katselet auringon nousua? Tuossa viestissäsi on ne "tärkeimmät asiat", vaan jotain tietoa olisi myös sinusta kiva saada. Älä kirjoita kaikkea hyvää itsestäsi, muuten tämä viestilista täyttyy lukuisista sinkkumiehistä ja minä jään taas yksin viettämään lauantai- ja muitakin iltoja.
      Textailemisiin..........

• lauantai-ilta

Mukavaa luettavaa, vaikka ehkä jollain tapaa surullista. Lomalla olen minäkin, koiravahtina aika tosin kuluu, kaikkea sitä tulee luvattua! Olen täältä keskiosasta Suomea pieneltä paikkakunnalta. Joten meillä taitaa olla matkaa... Mutta kirjoitellaan näin. Välillä käväisen lähi kaupungeissa teatterissa, konsertissa ja muuten iltaa viettämässä. Monesti olen liikkeellä yksin, joskus työkavereiden kanssa. Liikuntaa harrastan jonkin verran, entä sinä? Kai minä olen ikävä ihminen, koska tää yksinäisyys näin vaivaa. Mutta koira odottaa lenkille lähtöä. Kirjoittelemisiin!

• lauantai-ilta

Mihin katosit lomailija?

• Lomailija..

Heippa taas! Enhän minä minnekkään kadonnut, tallessa ollaan ja kirjallisiin yhteyksiin kanssasi nyt. Turhaan itsestäsi sanot että ikävä olisit, ehkä me vain katsomme vähän kriittisemmin kenen kanssa sitä vaikkapa "lomailisi", eikö? Mutta, onhan se kuitenki kiva että kaipaa jotakin oikeaa ihmistä kenen kanssa voisi liikkua ja ehkä jakaa vaikka saman tyynyn. No, ainahan kaikki on mahdollista, ainakin jos yrittää. Minä en pahemmin harrasta tuota teatteri- ja konserttitarjontaa, ei vaan ole tullut mentyä. Tosin, en kylläkään ole mikää sohvaperunakaan, aika menee kaikenlaista muuta puuhastellen.
        Eilen pihallani käydessä juhannusruusu, siis ihan pensaversio, tuoksui todella hyvältä. Voisiko sanoa että nyt on sitten juhannus.

• tarttuukohan

Kaikkihan täällä jonkin sortin lomalaisia..Ihana JUHANNUS uimaan,saunomaan,ym..siinä on paketti kokonaisuus.Voiko ihminen vähempää vaatia..kyllä sekin että kalan koukkuun sais olisi kaiken kruunaus.
      Mutta näihin unelmiin minä matkustan huomenissa googlella..

• Sama täällä

Että muillakin murunen kadoksissa?
      Kylläpä olisi monta aurinkoista (toivottavasti) kesäpäivää ja ei sitä hyvää seuraa.
      Ehkäpä joskus...

• Kakolaopettaa

Täällä Kati ja pieni ompelijatar......

• lauantai-ilta

Nautihan lomailija juhannusruusustasi, oikein pensas mallisesta, vaikka loppu kesäkuu.
      Olisiko kuulolla oikeita ihmisiä, jotka kaipaa oikeasti juttuseuraa?
      Murunen hukassa edelleen...

• lauantai-ilta

Onkohan murusia liikkeellä näin kesällä?

• miesmuru016

Voi muruseni, on meitä murusia liikkeellä. Mistäpäin olet ?

• miesmuru09

Ja tässä yksi lisää.

• lauantai-ilta

Muruset on taas pirstaleina ennen viikonloppua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5940
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3369
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2581
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2145
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2095
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1649
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe