SP/IKÄ/PITUUS/PAINO

tyttö

sukupuoli/ikä/pituus/paino

täyttäkää toi lomake :)
oma;
tyttö/14/166cm/55kg ( laihutan -3kg )

266

3062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määääää

      poika/12/139cm/36kg

      • MII RULES

        Meitä ei mitenkään kiinnosta tää keskustelu, mutta kattokaa ihmeessä tämä video:
        http://www.youtube.com/watch?v=GrdMrvSnD0U

        Me kaks ja yks hyvä dyybbi ollaa siinä.
        Jos tykkäätte niin jakakaa jossain ja kommentoikaa ihmeessä siihen sen videon alapuolelle(jos se ees on yhdyssana)

        -MII RULES
        Enkä ihmeessä kirjoteta meiän ikää ja painoo nettiin!


    • 123123213121

      Poika/15/188cm/70kg

      • 70 kg onks paljo?

        Tyttö/11/156/70 kg

        Mua sitte luullaan 13 vuotiaaksi
        ja mun painoksi arvellaan 35-50 kg


    • pituus nii minkä``?

      Tyttö/13/159cm/40kg

      • fuckkkuyy

        Anoreetikko ? D:


    • liirumlaarum

      tyttö / 13 / 161 cm / 46 kg

    • ei-tyytyväinen-

      tyttö/ 15/ 160cm/ 60kg

    • Kynis

      Poika 16 >190cm 80kg en oo tyytyväine, lihasta lisää ja helevetisti :)

    • 17+13

      Tyttö/ 16/ 178cm / 80kg. Vähä pitää kiinteyttää, mut muute oon tyytyväinen :)

      • krista99

        tyttö / 16 / 170cm/ 90kg

        Olen tyytyväinen itseeni.


    • James-95

      Poika 17 194cm 81 kg
      Salilla vasta 1kk

    • helvetinlyhytpoika92

      19v ja 172cm

      • hjsryjnsrj

        172 cm on sopiva pituus pojalle sillä monet tytöt eivät kasva edes 160 cm pitkiksi.


    • miiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Tyttö / 14v / 170cm / 53kg

    • MonkeyMan

      Tyttö/ 15v. / 178cm/ 55kg/

    • 232332

      Poika/15.v/176cm/ 99kg. Paino tippuis helposti mutta semmonen lääkitys ollu koko elämän että ei tipukkaan perkele.. Jos vaikka armeijassa sais tippuu rääkkään itteni siel henkihieverii

      • hjsryjnsrj

        Olet sen verran pitkä ettei 99 kg kuulosta lainkaan pahalta. :)


    • jeespoks

      Tyttö/ 13v./ 158cm/ 45 kg

    • enoleläski

      Tyttö, ikä 14, pituus 158-159 eikä lisää tule, paino 55-56 kg.
      Ja mielestäni olen juuri sopiva :)
      Läskiksi sanotaan.

      • hjsryjnsrj

        Sopiva, normaali paino! Ei tarvitse kuunnella anorektikkoystäviä eikä laihduttaa.


    • sgW

      tyttö/ 14/ 163cm / 58 kg

    • :) :) :)

      Tyttö/13/165cm/48kg vanhemmat väittää, että olen ylipainoinen, mutta eivät puutu siihen enempää koska syön kuitenki normaalisti :)

      • :) :) :)

        *alipainoinen


      • Ihan normaali
        :) :) :) kirjoitti:

        *alipainoinen

        Jep, ihan normaalia ton ikäsellä.. Kohta sitä painoa tulee sit 5-10kg lisää ja se myös normaalia :)


      • zuzuzuzu

        muuten vaa et oo alipainone, ite oon -99 ja painan sellaset 41-42kg :DD


      • mmmooooooooiiiiiiiii

        ite 165cm 46 kg..................oon aina ollu kolmoselta asti alipainone terkkarin mielestä , oon nyt siis seiskalla :))))


    • Itseään häpeävä !?!?

      Tyttö/13 1/2/161 cm/58 1/2 kg
      Terkkari oli syksyllä lähettänyt viestin äidille et painoo on tullu aika paljon lisää . Se on kyl totta . Lapsesta asti oon ollu alipainon eikä painoo tullu sillon mitenkään lisää mut nytte sitä on . Syksystä kuitenkin olen laihtunut 4 1/2 kiloa muttas nyt kesällä se on ollut taka alalla .

      • P90

        Mul totaallisen samat paino & pituus.
        13v poika.


    • mm

      Tyttö/13/152cm/42kg

    • summerrose

      tyttö/ 12(viel 2kuukaut)/163cm/59kg
      en oo tyytyväinen!

      • hjsryjnsrj

        163cm/59kg on ihan ok ja normaali. : )


    • hyyyyyyy1997

      Tyttö/15/162cm/47kg


      anteeks, mä tiedän että en ole ylipainoinen mutta oon silti läski.

      • hyyyyyyy1997 Et ole ylipainoinen.... Aika hyvissä mitoissa mun mielessä jos et vähä turhanki hoikka. Luota vaan itseesi, jokainen on omanlaisensa ja sen arvoinen.


      • Ylipainonen

        Tyttö/12/170 cm/57 kg


    • happy<3

      Tyttö/17/160cm/51kg
      Oon ihan tyytyväinen, kuntoo voisin nostaa :)

    • :DDD

      PIELAVEDELLÄ ON SADEILMA, TÄÄLLÄ PÖPILÄSSÄ MEITÄ
      MIELISAIRAITA PÄÄSTETÄ ULKOILEMAAN TÄNÄÄN
      SALAMA TUHOSI TELKKARIN JA TULEE AIKA PITKÄKSI
      PITÄÄ KESKUSTELLA ITSENSÄ KANSSA LÄÄKKEIDEN JAKOON SAAKKA

      HAHA!D

      • fhlfdgj

        Netissä isolla kirjoittaminen on sama kuin okeassa maailmassa huutaisi


    • helevetin läski

      Mite te kaikki ootte oikeesti niin hyväs kunnos? :((

      • happy<3

        Vähän positiivista asennetta! oon ehkä normaali kokonen, mut ei tarkota et oisin hyväsä kunnossa... mitkä sun mitat on? voin ehkä auttaa, ku teen omaa kunto-ohjelmaa loppu kesäks ja uusin sen syksyllä sopivaks koulurytmiin :) voin laittaa meilin jos haluut :)
        eikä ittellekkään tekis pahaa jos ois tsemppari, aika laiska kun olen :D
        kaikille kutsu avoinna.
        mut mitään anoreksiaa en ala kyl täs kannattaa et jos luurangoksi suunta, tämä ei ole se... kiitos :)

        ideana:
        kunnon kohotus ja jos on ylipainoa niin tervettä painon pudotusta johon kysytään lääkäriltä vielä ohjeita että ei keho kärsi ja kaverin kannustusta jaksamaan hyvä olo fyysisesti. kuulostaako miltään? :)


      • -.-
        happy<3 kirjoitti:

        Vähän positiivista asennetta! oon ehkä normaali kokonen, mut ei tarkota et oisin hyväsä kunnossa... mitkä sun mitat on? voin ehkä auttaa, ku teen omaa kunto-ohjelmaa loppu kesäks ja uusin sen syksyllä sopivaks koulurytmiin :) voin laittaa meilin jos haluut :)
        eikä ittellekkään tekis pahaa jos ois tsemppari, aika laiska kun olen :D
        kaikille kutsu avoinna.
        mut mitään anoreksiaa en ala kyl täs kannattaa et jos luurangoksi suunta, tämä ei ole se... kiitos :)

        ideana:
        kunnon kohotus ja jos on ylipainoa niin tervettä painon pudotusta johon kysytään lääkäriltä vielä ohjeita että ei keho kärsi ja kaverin kannustusta jaksamaan hyvä olo fyysisesti. kuulostaako miltään? :)

        Laihduttamine ei vitus oo noi helppoo et jättää kaiken herkun pois ja köy joka päivä 10 km lenkin yms Se ei oo helppoo!


      • happy<3
        -.- kirjoitti:

        Laihduttamine ei vitus oo noi helppoo et jättää kaiken herkun pois ja köy joka päivä 10 km lenkin yms Se ei oo helppoo!

        Tiedän! siks otinkin esille tän tsemppauksen ja vastaavan...
        tiiän et painoo on tosi vaikee pudottaa varsinkin jos se on jokin perinnöllinen juttu, omassa suvussa ja lähipiiris ylipainoo esiintyy mutta lääkärin ohjeilla ja omalla motivaatiolla on niitä tuloksia alkanut näkymään

        enkä todellakaan tarkoittanut mitään herkkujen pois jättämistä ja yli urheilua...oma kuntokaan ei kestäisi mitään kymmenen kilsan lenkkejä päivittäin....

        pienestä on parempi aloittaa jotta näkee mihin itse pystyy ja sen mukaan sitten nostaa pikku hiljaa selvät tulokset saattaa näkyä vasta puolen vuuoden tai joillain jopa vuoden päästä... mutta ne alkavat kyllä näkyä jos vähän itse laittaa yritystä, ei se sohvalla istuminen/tai niinkuin minä joka päivä uloslähtemisen sijaan tulen sängylle dataamaan ja miettimään että olisi se kiva ilma, mutta silti päädyn syömään juustomakaronia ja katsomaan teleisiota...


      • zxfcgtyghoi

        oon samaa mieltä !!? :o ite en ees viitti laittaa tänne mitään tollasia ! :o


      • tyuhjk

        niimpä??? :oooo


      • Plösö
        happy<3 kirjoitti:

        Tiedän! siks otinkin esille tän tsemppauksen ja vastaavan...
        tiiän et painoo on tosi vaikee pudottaa varsinkin jos se on jokin perinnöllinen juttu, omassa suvussa ja lähipiiris ylipainoo esiintyy mutta lääkärin ohjeilla ja omalla motivaatiolla on niitä tuloksia alkanut näkymään

        enkä todellakaan tarkoittanut mitään herkkujen pois jättämistä ja yli urheilua...oma kuntokaan ei kestäisi mitään kymmenen kilsan lenkkejä päivittäin....

        pienestä on parempi aloittaa jotta näkee mihin itse pystyy ja sen mukaan sitten nostaa pikku hiljaa selvät tulokset saattaa näkyä vasta puolen vuuoden tai joillain jopa vuoden päästä... mutta ne alkavat kyllä näkyä jos vähän itse laittaa yritystä, ei se sohvalla istuminen/tai niinkuin minä joka päivä uloslähtemisen sijaan tulen sängylle dataamaan ja miettimään että olisi se kiva ilma, mutta silti päädyn syömään juustomakaronia ja katsomaan teleisiota...

        Ite oon 16 wee likka, noin 165cm/ n.69kg ja ÄÄRIMMÄISEN epätyytyväinen -.-'' Tullut niin paha tunnesyömis sekä tylsyyssyömis ongelma, että pahemmasta viis. En ole n. puoleen vuoteen harrastanut oikeastaan lainkaan mitään kunnollista urheilua/kuntoilua tai _edes_ venytellyt, ja kilot kertyy, kaikki vähäisetkin lihakset surkastuu ja tilalle tulee läskiä... Haluaisin ainakin -15kg, mutta tässä tilanteessa ja ilman kenenkään tukea se tuntuu mahdottomalta. Itellä myös sama ongelma tullut kesän aikana kuin ylemmälle kirjoittajalle, että katselen ulos ikkunasta kivaa säätä mutta silti päädyn tähän uskolliselle sängylleni dataamaan. Niinkuin nytkin. .__.


    • padapap

      Tyttö/14/ 163cm/53kg. En oo tyytyväinen ! Mut ei voi mitää ku ei pääse suklaaasta eroon...

    • asdfgoiu

      Tyttö/16/161cm/47kg En todellakaan oo tyytyväinen, tavoitteena laihduttaa 8 kiloa.

      • ovihedpcv

        Anteeksi mitä?!! Silloin sä kyllä olet jo tyyliin alipainon puolella jos laihdutat niin paljon! Ei ole kyllä varmaan hirveän terveellistä tuollainen.


      • qw2wsrfgvt3h5aqd

        painoindeksin mukaan sullon normaalia alhaisempi paino, ja normaalipainon alarajaan sun täytys lihottaa 1kg. huom ALARAJAAN.


    • jösses

      tyttö/13/154/50 en oo tyytyväine, tavotuksena -8kg

      • Älä nyt alota hyi kauhia tollasta määrää pudottamaan! Kumminki voit lisätä kasvisten syömistä ja liikkua enemmän mutta toi on jo kummallista... Tossa iässä sitäpaitsi laihdutus laukasee tosi nopeesti anoreksian.. Mietippä vielä. !


    • jossuliini

      tyttö/14/161cm/43kg (taivoite painaa 40kg)

    • Tyttö-16-172cm-53kg-en aio laihduttaa yhtään ainakaan vielä :DD

    • tyttöö13

      tyttö / 13 / 159cm / 66kg ja yritän laihuttaaaaa

    • 111111111

      Poika/13/175cm/60kg

    • poika99

      poika/12/171cm/55kg (laihdutin 5kg nyrkkeilemällä 2h päivässä 2viikon ajan)

    • Pötkylä

      Poika/16/199cm/90kg ja silti kynis. Fuuuu?

      Älkääkä itkekö normimittaset jäbät pituudesta koska siitä on VAAN HAITTAA ja se ei hyödytä mit jos on kynis naisten hartioilla... Saa nähä kun oon puntannu jonku aikaa et milt näytän sitte.

    • liikalihava

      Tyttö/14/156/49kg
      Vihaan mun painoa. Oon ihan ylilihava ja yääk :s Tiedän, että kuulostan teiniangstilta, muta se nyt vain on totuus. En yksinkertaisesti osaa arvostaa läskiä, tissitöntä kroppaani. Yritän peilin edessä katsoa ja etsiä hyviä puolia siitä, mutta hyi silti.

      • tepaaaa

        Miten ne tissit voi kasvaa jos painat 50 kg.. ja sanot olevasi lihava... Mulla ei ainakaan vielä ollut edet 14v hirveen isot rinnat...
        että kuule kyllä ne kasvaa :D Ja lopeta niiden muoti-ihanteiden katsominen!
        Pojat tykkää kun on vähän reittä ;)


    • come at me brah

      19 jätkä 189cm ja noin 110kg.
      Aika hienoa muuten että jokanen yli 13v jätkä täälä on vähintään sen 175cm mutta kun kävelee kaupungilla niin ei niitä samanpitusia pahemmin näy.

    • 83ej

      tyttö 14v , 160cm ja n. 60kg

    • abcdefg...

      Tyttö/11(marraskuussa 12)/168cm/47-49kg

    • tyttö

      Tyttö 17v. Painoa 52 ja pituutta 167. Tyytyväinen oon :)

    • l ä s k i

      tyttö, 14.v., pituus 173 ja painoa 90. :--) oon ollu ylipainoinen koko elämäni, jep.

      • läskimpi g

        14w tyttö,169cm ja 100kg pistäkää paremmaksi!


      • seppopappa69

        miten voi edes olla mahdollista, ei mitenkään pahalla mutta oon ite saman pitunen ja painan 40 kiloo vähemmän, otan osaa


    • iha tyytyväine

      tyttö/12/160cm/47kg en oo mikään laiha mut iha ok kai. Vähä ylimäärästä.. Mut älkää oikeesti valittako että ootte läskejä jos ootte tyyliin 170/38 :(

      • i wanna be pretty

        oisinki 38 !


      • säälittävää
        i wanna be pretty kirjoitti:

        oisinki 38 !

        nnabe anorektikko.... Onneks olkoon säälittävyyspisteistä jota keräät netissä :-)


    • oww

      tyttö/13/165cm/60kg en ole kyllä kovin tyytyväinen itseeni, mutta en aio silti laihduttaa, mutta en lihotakkaan.

    • Luikku laiheliini

      tyttö/16/170cm/46kg ( yritän lihoa, mutta liikun liian paljon )

    • abcdaaa

      Tyttö/12/152cm/36kg/

    • not happy

      tyttö/14w/169.9cm/69kg laihuttamassa (:

    • mooi:D:

      tyttö/13/156-157cm/42kg tavote paino 37-38 (;

    • maybeitsmaybelline

      tyttö / 13v / 161.9 / 45kg Oon ihan tyytyväinen :)

    • Yksinäinen susi

      Nainen / 29 / 171 / 63 Sopusuhtainen ja keskimittainen
      (enkä muuten koskaan oo ollu laihiksella)

    • asasantin

      Mies 27/176/72 ja elämäni kunnossa

    • 98

      Poika / 14v / 181cm / 56kg en vitus oo tyytyväinen oon 7kg alipainonen

    • Pullava(:

      Tyttö/17/167,en oo aivan varma mut jtn tommosta yli 165 kuitenki/67...vaihtelee mut useimmiten tommone...:p ja en tykkää yhtää yhes vaiheessa sain pudotettu ton 7 kiloo pois sen ihmeempiä tekemättä mutta jotenkkin se tuli takas :DD en tiiä onko syynä sitten jonki sortin pituus kasvu tai kasvaneet tissit, mut ei noi tissit lähellekkään mitkää vaikuttavimmat pitäis olla ko en mtn rantapalloja omista :DD mut joo o en ny tiiä oonko tyytyväinen itseenk mut ois se iha kiva saada noita kiloja pois tai edes kiinteytyä hiema maha-alueelta. Liikun kuitenki ihan normaalisti lähes joka pv 6km lenkki, sit säännöllisesti säästä riippuen poljen 20km välimatkan näkemään kavereita, treeneihin yms (: ärsyttää oikeestaa ku kaverit valittaa ett ne ei saa kyytiä kotiin keskustasta ja matka on 3km, minä poljen sen 20km valittamatta!!

    • 168/55

      Poika/169/55.1kg :D

    • diudiu :d

      Tythö | 14 | 153 cm | 40 - 41 kg .
      Tiedän , olen läskimoosespaska ._.

      • Siis camoon!!!

        Vittu ettekö te kaikki tajuu että ootte ihan saakelin normeja!!! Siis esim joku laittaa että on 14 vee ja 40 kiloo ja sanoo olevansa läski! Siis missä purkissa elätte? Ensinnäki älkää valittako ku on oikeesti ylipainosia ihmisiä jotka masentuu siitä ku muka tosi laihatki on "läskejä". Eläkää omaa elämäänne älkääkä haukkuko itteänne turhaan.


    • läski.

      tyttö/15v/158cm/64kg


      -9kg ja oisin tyytyväine.

    • jepssss

      tyttö/14v/170cm/57kg

    • treeenit!

      tyttö/16/171cm/53kg ja viel pitäs vähä aitoja..ja 2krt pväs treenit!

    • ebin

      poika/16/190cm/78kg
      Pitäis varmaan saada muutama kilo lisää.

      • öööööööEI

        Poika/16/180cm/70kg


      • öööööEmt

        Tai ehk emt


    • scwortkidonid2121

      poika/15v/178cm/77kg
      joo vähän pulska olen.

      • scwortkidonid2121

        Nyt painan 83kg :)


    • windex

      Poika
      15v.
      181cm
      57kg

    • tällainormi:)

      tyttö/14v/170cm/41kg

      • trololll

        vähä oot laiha :o mut tuskin sulla kyllä mitää lihastakaa on että varmaan iha rimpula, ei millään pahalla :)


    • kuajjjh

      Poika/13/156,5cm/ 43,5

    • vvoaa

      tyttö/14/jotain 165cm/ suunnillee 58kg

      ja yrittäisin laihduttaa toho 54kg suunnillee

    • %%%%%%

      tyttö/14/150cm/38kg

    • gaatt

      poika/16/168cm/53kg
      massaa sais tulla mutta ei tuu vaikka kuinka syö :

    • napa selkärangassa

      nainen/20/170cm/47kg

      Olen koko ikäni ollut "lihotuskuurilla". Minulla on kapeat luut, kapeat hartiat, pienet polvet, pienet kädet ja jalat, mutta piiitkät raajat, joissa kuitenkin ihan normaalit lihakset.

    • nannamariia

      Nainen/23/165cm/80kg ja rakastan kroppaani!

      Olen tyytyväinen kaikkiin muotoihini mitä omistan (ja lisätäkseni sen etten omista mitään kauheeta röllykkä vatsaa saatikka mitään muutakaan roikkuvaa kropassani) =)

    • NormiKoinen

      Tyttö,16,177cm,54kg

      • Moikkamo1

        Alipainone


    • ucydrskjog

      Poika/170cm/136kg

    • keuheeeta

      masennushan täs iskee kun kaikki ootte noi ylilaihoja! ite tyttö/14/162/62 :O pitäs saada 10 kg pois ja pian! itken usein painoni takia...

    • Hyusi öit s hot

      Poika/12/164/56 6kg lähtee enne joulua!

    • mitätääon?

      oikeesti nää kaikki tytöt on tääl tosi kevyitä jos sen sillee voi sanoo.. mä oon ite 155cm pitkä tyttö, 14v ja painan 51 kg.. mä oon mun mielestä ihan normaalipainonen mut silti kaikki on mua kevyepiä, ja mä ihmettelen tätä

    • ei kinosta

      poika/15 190/130 ei oo koskaa kiinostanu mitä muut puhuu.

    • Tyytymätön

      Poika/16/184/65

    • LUE.HUOMIO KAIKKI!!

      en ihan tajua että miks kaikki sano täällä että on läski vaikkei todellakaa ole? Ja siis en nyt aivan varma mut normaalipaino on aikalailla siinä että pituudesta (ma oon 170cm) siita vähennetään 100 ja sit siita /-10 niin on ihan normaali lukemissa eli mun normaalipaino olis jotain 60-80kg.... Mut painan 100kg... Mut tuo /-10 saattaa olla ehkä liian iso, voihan sen vaikka pienentää /-5 eli mulle normaalia olis vaikka se 65-75kg... Tästä kaikesta voimme päätellä että tällä palstalla on paljon alipainosia!

    • flfl))82kfooPpeew

      Tyttö/12v/160cm/48kg

    • hyvvvvvää

      tyttö/14 / 165cm / n. 60kg

      • summi

        Tyttö, 12, 159cm, 65kg


    • yksinäinen vaeltaja

      Tyttö13v/163cm/61kg
      Ja oon mittoihini erittäin tyytyvöinen

      • Same

        Poika/13/177/62

        Ihan tyytyväinen oon ja kyllä sitä kuulkaa syödäkkin saa tämmösellä energiankulutuksella . Ja sitten on yleinen harhaluulo, että se laihdutus toimii vähentämällä syömistä. Se toimii säännöllisellä liikunnalla ja oikealla, terveellisellä ja riittävällä urheilua viikossaruokavaliolla. Jos joku aiko kasvattaa lihaksia, niin siinä pitää saada proteinia lihasta. Ruisleipä ja pavut ajavat taas lihan tarpeen, jos lihaa ei pysty syömään tai sitten on vege. Itse harrastan 7x kilpaurheilua viikossa. En sinänsä kadu sitä, että aikaa ei jää muille kavereille kauheasti , mutta tykkään siitä nautinnosta minkä siitä saan, urheilusta, kaverit on siellä missä harrastan. Joku meni sanomaan jotain, että ei ole nähnyt 175cm 13-vuotiasta. Syynähän on se, että he eivät näytä ikäisiltään. Munkin luokalla on mua pari senttiä pidempiä, kun taas lyhyimmät 140cm. Se johtuu siitä kehityksestä, murrosiästä, joka ei ole vielä kaikilla alkanut.


    • juupajuuuuu

      Tyttö/ 15v / 53 kg
      Oon ihAN tyytyväinen :--)
      Ja tytöt jokka haluutte laihtuu 40 kilosiks, toi on sairasta... :--/

    • 6+11=???

      Poika/15v/175-180cm/85kg en näytä niinkää miltään lihavalta mutta kyllä se jonkilaine kaljamaha löytyy XD

    • Nakki

      Tyttö/14/161cm/54kg

    • Pullea ei himoläski

      Poika/15/166cm/78kg

    • shittnigga

      Tyttö/15wee/155cm/41kg

    • teihanat

      tyttö / 16 / 159cm / 63kg aiiiiiiiivan liian läski

    • örp

      tyttö / 13v / 163cm / 41kg läski

    • fresh meat

      tyttö / 17v / 171cm / n. 53kg

    • tyttönenvain94

      Nainen/17/165/47-48 (laihdutan..)

    • Sali82

      Poika 17/182/110

    • abscordi

      ite nauran täällä ku jotkut teinit täällä valittaa olevasa läskejä vaikka on oikiasti toosi laihoja. ite oon tyttö. kohta 15 vuotta ja painan 63 kiloo ja pituutta on 165 senttiä. moni varmaa aattelee et oon läski mut urheilen melkeen joka päivä ja mulla on lihasta. läskihän on kevyempää ku lihas. eikä mulla mitenkää maha roiku tai mtn. mulla on littiä maha.

      • poika14

        14v 176cm 67kg poika

        Olenko ylipainoinen, normaali vai aivan hellvetin läski


      • poika14 kirjoitti:

        14v 176cm 67kg poika

        Olenko ylipainoinen, normaali vai aivan hellvetin läski

        No ei paino viel kerro koko totuutta ihmisen kropasta koska ihmisen painoon vaikuttaa muutkin kudokset kuin läski. :D


      • poika14
        nyymi568 kirjoitti:

        No ei paino viel kerro koko totuutta ihmisen kropasta koska ihmisen painoon vaikuttaa muutkin kudokset kuin läski. :D

        No sano nyt onko ylipainoa vai ei. En ainakaan kun mielestä mikään parantumaton läski ole


      • bakteereille
        poika14 kirjoitti:

        14v 176cm 67kg poika

        Olenko ylipainoinen, normaali vai aivan hellvetin läski

        Naru.


      • tepaaaa
        poika14 kirjoitti:

        14v 176cm 67kg poika

        Olenko ylipainoinen, normaali vai aivan hellvetin läski

        Olet normaali. Ehkä jopa hoikaksi laskisin. Painooki saa tulla sitten kun tulee pituutta ja massaa lisää.


    • notsovirgin

      Poika/16/176cm/60kg

      Tosi tyytyväinen, varsinkin kun on hartiatkin kasvanut mukavasti.

    • because

      Varmaan tosi paljon tuon painoisena

    • YouShallNotPass

      Poika/14/190cm/84kg oon laihtunu Tammikuust kymmenen kiloo :D

    • ei kukaan :)

      tyttö/13 1/2 /155-157/50

    • 97

      nainen/15/163cm/45kg
      aivan liian laiha mutta en liho ennen kuin lopetan pituus kasvun , se on geeneissä. älkää hyvät ihmiset laihduttako yhtään turhaan se on sairasta .minä lihoisin mieluusti ainakin 10 kg mutta kuten bestikseni sanoi että syön kuin hevonen mutta en silti liho mihinkään ja hän sanoi voelä olevansa kateellinen minulle itse häpeän laihuuttani ja koska olen näin laiha myöskin rintani ja takapuoleni ovat pieniä ja menkkani ei aina ole säännölliset...

    • ...

      Nainen/23/168 cm/58-60 kg, eli iha ok mitat.

    • poika äänekoskelta

      poika/12/145/40

    • leonaa123

      No mää oon tyttö / 167cm / 55 kg ja oon sillee iha tyytyväine itteeni.

      Mut joskus ku näkee sellasia täydellisen hoikkia ihmisiä kävelemässä jossai kadulla ni vilkasen mahaa ja tekee mieli oksentaa kaikki ruuat ulos :(

    • FUUUCKK THIS SHITT

      Miksi ihan normaalin painoiset ihmiset haluavat laihduttaa? Tuli aika vittumainen olo kun luki noita vastauksia. Miksi tytöt eivät hyväksy itseään senpainoisena kuin ovat, jos he eivät selvästi ole ylipainoisia? Noin nuorena ei kannata laihduttaa ellei ole ylipainoinen. Nopeasti tulee monenlaisia haittoja. jos mielestään näyttää läskiltä, niin kannattaisi mieluummin sanoa, että alkaa kuntoilemaan/kohottamaan kuntoa, kuin laihduttamaan.

      Saatan kuulosta hieman saarnaavalta. Kerron kuitenkin oman vastaukseni:
      tyttö/14/58/161cm

      Ja ny on turha sanoa mitään että jumalauta olet läski juttuja, sillä paino ei kerro kaikkea. En ole ylipainoinen. Sitä paitsi rinnatkin painavat jonkin verran. Olen mielestäni hyvässä kunnossa, juoksen 1500m 7,30.

      • OON SAMAA MIELTÄ

        Oon kanssas iha samaa mieltä. Ite oon 23v. nainen, 168 cm ja paino pyörii 58-60 kg:n kieppeillä eikä todellakaa tarkota sitä, että oisin lihava. Oon vaan lihaksikas. Ottaa kyl pannuun, ku heti aletaa nimittelee painon perusteella. Pitäskö mun olla sitte sellanen ruipelo, jolla ei sais yhtää olla lihaksia?


    • oiesfpåsfsfsfaegaega

      tyttö/16/160cm/47kg

      • Jyyyyyyuuuuuuuuu

        tyttö/13/155cm/50kg


    • moreweightplease

      tyttö 14 v 162cm/52kg, painoo haluisin 3kg lisää :)

    • aaaaaaaaaaasssssssss

      Tyttö
      7 vuotta
      Pituus : 110
      Paino : 177

      En oo tyytyväine. Oon alipainonen. Vielä parikyt kiloo lisää niiin sitte o hyvä (sillo on parisataa kiloa ja paino just sopiva.) Mun kaveri on 130/23 ja iha vitun läski sen pitäs laihduttaa rankasti.a

      • pappa nainen

        et voi olla 177kilonen ja 7 vuotta mutta oletkin rolli :P


    • JÄÄTÄVÄ LÄSKI

      tyttö/15/165cm/54kg LÄSKI!

    • omaittenivaa:)

      tyttö/14v/169cm/43kg

    • trezajutdkutdtcul

      Tyttö/11v/156cm/41,8kg

    • tyytyväinen

      mies/17v/182cm/81kg

    • niinku näytänki!

      tyttö 15v./158cm/52kg
      Mulle on iha sama kui paljon painan, kunha näytän vaa hyvältä!

    • salillakäyn

      Poitsu/17v/184cm/79kg

    • Poika17vv

      Poika/17/174cm/60kg normaali painoinen ainaki painoindeksin mukaan. Salilla en käy ... mutta muuten urheilen. Tosin lihasta on sit vähemmän kun vertaa niitä jotka käy salilla.

      • himoliikkuja

        tyttö13 146 ja52 enkä todellakaan oo tyytyväinen mulla on harkat joka päivä n.2-3h hiki liikuntaa kaikki ja syön normaalisti vinkkejä?


      • himoliikkuja

        tyttö13 146 ja52 enkä todellakaan oo tyytyväinen mulla on harkat joka päivä n.2-3h hiki liikuntaa kaikki ja syön normaalisti vinkkejä?


      • himoliikkuja

        tyttö13 146 ja52 enkä todellakaan oo tyytyväinen mulla on harkat joka päivä n.2-3h hiki liikuntaa kaikki ja syön normaalisti vinkkejä?


    • lirulirugtjhneejgon

      Tyttö 12v 166cm 52kg. Ihan tyytyväinen ei haittais enempikin paino.

    • edeena2j

      tyttö/12v/164cm/55kg/

    • moyyy

      tyttö/15v/156-158cm/41-42kg

    • mie

      tyttö 15v, 171cm, 42kg.. oon varmaan ainut ihminen koko palstalla mut haluisin olla vähän painavampi. siis vaikka 5kiloo. :) ei siis niinku "läskiä" vaan niinku lihasta..

    • James-95

      17v 194cm 84kg
      Saanu 3kg lisää kesän alusta. Toivottavasti se on lihasta eikä läskiä, kun on sitä tullut käytyä salilla 4 kertaa viikossa.

    • nuoriso

      Tiesitkö, että kasvavan nuoren ei pitäisi laihduttaa? Tyttö\12/158\n.55

    • :Dtyytyväinen

      Tyttö\13/166\n.56

    • laihutan 40kg

      Poika\17\186cm\75kg

    • lyhyttyyppi

      Tyttö/17/151.2cm/42.8kg
      oon. niin. lyhyyyt x"DD
      mut just siks tunnen itteni söpöks näitten jättiläisten rinnalla... Cx

    • älä kysy :D

      Poika/12/167cm/50kg
      Oon tosissani... Vähän ylipitkä ikäsekseni. :D

    • DDD

      Jätkä/16/193cm/92kg

      Pikku masu löytyy, tyttöystävää ei haittaa. Mainitten sen tankia että turha kenenkään kroppaansa on stressailla, elämässä pääsee pitkälle kuhan hymyilee:D

    • love :)

      tyttö/13/162cm/52kg :)

    • Nallle :D

      Tyttö/14/169cm/48kg

    • Poika/14/156/55 En kyllä ymmärrä miten kaikki haukkuu itteensä lihavaks, kattokaapas NUORTEN painoindeksitaulukosta ootteko ylipainosia. Pidän itseäni normaalipainoisena toisin, kuin monet muut tekevät!

    • bghtgfg

      Mies/18v/171cm/77kg

    • läskitytsy

      tyttö/12/159cm/47kg

    • Näin täällä

      19 vuotias mies. 172cm tumppi ja hoikkavartaloinen -.-

    • pölypallo~

      19.v tyttö 54kg/169cm

    • zuzuzuzu

      tyttö/13/n.155cm/41-42kg/

    • 172 senttiä miestä

      19-vuotias, kohta 20 täyttävä "mies" ja 172 cm pituutta

    • tyytymätön läski

      tyttö 18v 180cm ja 73kg ja en todellakaan ole tyytyväinen, oon liian lihava mut herkutteluu on vaikee rajottaa

    • Ei valittamista

      Poika / 14v / 182 / 74kg

    • smaller..samlle.

      Tyttö
      13v.
      169cm.
      39kg.
      Anoreksian kans taistelen.

      smaller
      smalle
      small
      smal
      sma¨
      sm
      s
      sm
      sma
      smal
      small
      smalle
      smaller

    • S

      nyt pelästyt mun painosta XD
      tyttö/16/169cm/73-75kg
      Hassu juttu on etten edes näytä hirveen lihavalta jos vertaa joihinki muihin siis :DDD

    • Lyhykäinen :D

      poika/146cm/38kg
      En ole lyhyt.. seison kuopassa ._.

      • Lyhykäinen :D

        Ainii ja ikä 14


    • lugiolainen

      poika/16/177/59
      pidän pyöreistä tytöistä

    • öööööööööööööööööööö

      Tyttö / 13 / 54kg / 168cm ja laihdutan

    • wääw

      Tyttö/ 17/ 153 cm/ 50 kg

    • awwwykstyyppi<3

      tyttö/13/168-170cm/56kg
      (-->en laihduta) urheilen-jääkiekko

    • poika pohjosesta

      poika 17v/192cm/92kg tyytyväinen oon lihasta kivasti :) mikä ihme teitä tyttöjä vaivaa onko 40kg LIHAVA HALOOOO HOX HOX!!! musta ainaki pitäis painaa tyttöjen 50-70kg !! oma tyttökaveri painaa 63kg eikä oo yhtään lihava :) pistäisin useimman teistä syömään ja kunnolla :D

    • vihaan itteeni

      tyttö / 14 / 180 -> /80
      .... läski:( kaikki muut sanoo et oon laiha mutten oikeest oo.:/ hyi yök!:(

      • Läskikasa

        tyttö / 11 / 157 / 45kg

        Jotkut 13-14 vuotiaat painaa yhtä paljon kun mä ;(
        Muut luokkalaiset painaa alle 40kg.....


    • enoleanorektikko.fi

      Tyttö/17/161cm/42kg

      Tavoitteena lihottaa 8kg.!!!!!
      Aivan liian laiha. Tavoite 50kg..

    • moimoi

      Tyttö/13/152/37

    • uskomatonta95

      Olen 17 ja nyt kyllä sanon tän!; Mitä hel**ttiä te kaikki täällä mäyhäätte jollain painoilla ja pituuksilla?? Siis aivan oikeasti, ketä tollaset kiinnostaa?? Ite tulin tänne keskusteluun vain, koska halusin kirjoittaa tämän pointin!! Ja te kaikki mun ikäset, jotka ootte painojanne kirjotellu; menkää itteenne ja aikuistukaa! ette te jumantsuikka ole teinejä enää, joten älkää sitte toimiko kuin 14 vuotiaat pliis!!!

      • facepalm2

        taas joku maailman napa tulee tänne kirjottelee....


    • hggrfgbvfg

      Kyllä ne ovat tärkeitä kaiken ikäisinä. Syitä on monta kuten: esimerkiksi kehonrakennuksessa painoa pitää saada kokoajan lisää. MMA:ssa, nyrkkeilyssä ja yms on painoluokat. Ylipaino ei ole terveellistä, eikä alipainokaan.

    • Tyttö/14/153cm/47kg

    • pappa nainen

      Pituus:172cm
      Paino:57kg
      Syntynyt:2000
      Sukupuoli:Tyttö

      Olen itteni mielestä ihan kohtuu normi :)

    • sukupuoli tyttö/ikä 13/pituus155 ja paino 27-30 ._. heittelee

    • mmmoiwdfg

      Sukupuoli : tyttö
      Pituus: 165cm
      Paino: 46kg

      oonko pulla ?

    • pullukka minä :c

      tyttö/12/152/42

    • bulimikko.muttaonnelline

      Tyttö/15v/159cm/60-65kg

      tarkkkaa painoani en tiedä sillä vaa'alla en ole käynyt moneen kuukauteen ja olen siitä onnellinen. Bulimiaa takana reilu kaksi vuotta ja olrn hyvin onnellinen tällä hetkellä kun pääsin eroon monta kertaa päivässä puntarilla ravaaamisesta - sitä myötä oksentelukin vähentynyt ja terveempää suuntaa haetaaan. Olen myös oppinut arvostamaan joitain osia kehostani ja opettelen arvostamaab loppuakn - se ei tarkoita ettenkö lopettaisi lihaskunnon ylläpitämistä lähes päivittäisillä lihaskuntoliikkeillä ym.

    • asdasdasdasdd1

      Tyttö, 15 v. Pituudesta en ole aivan varma, mutta joskus yli vuosi sitten mitattiin 176 cm. Paino on ~65. En ole ollenkaan tyytyväinen ja tiedän lievän ylipainoni johtuvan tosi vähäisestä liikunnasta ja epäterveellisestä ruokavaliosta. En vaan ikinä saa raahattua itseäni ulos....

      • tyhmäköolet

        Mitä vittua et kyllä noilla mitoilla oo millään muotoo ylipainone. Edes lievästi.


    • rensssessesse

      t, 17v, 175 ja n. 75. yläasteel pudotin reilu kymmenen kiloo, nyt on laiskistuessa tullu painoo taas vähän lisää.

    • tyttö/parin kuukauden pääst 13/161cm/47kg (laihiksel)

    • mawww

      tyttö/14w/163cm/55kg(kuukaus sitte 60kg ja tavote 45kg), ja ihan itteni takia laihdutan ku vihaan kehooni. vatsa, kädet ja reidet höllyy läskistä :s

    • 1+11

      tyttö/16v/172/60

    • tyytyväinen itteensä

      Oon 12 w. Oon poika. Pituus 162. Paino 45

    • jassuuu97

      tyttö/15/158/40

    • joku

      tyttö/13/170/51

    • henski-4

      Tyttö, Ylihuomenna 16(vielä 15), 162cm ja 52,3kg

    • LÄSKI TYTTÖ

      tyttö/10/156/46
      tiedän kyllä että olen läski....

    • ...

      nainen/21/160/48

    • MiksTytötHäpee?

      Ei täällä kysytty paljoko aiot laihduttaa...

    • hjenä

      tyttö/15/170/50

    • ybermorso

      tyttö/14/171,5/57

    • uekwjjw

      Tyttö/14/164cm/54kg

    • tiuku

      Nainen/20/162/53

      Ei kyllä kysytä, mutta oon tyytyväinen.

    • memine

      tyttö 18 164/52

    • 5+2

      Mies 21 178 71

    • läskipossu

      tyttö/14v./162cm/53kg

    • juupsjaaps

      nainen / 20/ 161/ 49

      painoa olis kiva saada pari kiloa lisää niin pääsis reilummin sinne normaalin puolelle. : )

    • pisinko

      Mies 15/171/60 Kyllä vituttaa olla lyhyt

    • Elekää pingottako!!

      Nainen 25v/ 174cm ja 68kg ihan jees paino, mutta pikkasen tarttis vatsaa kiinteyttää... :P

      On se jännä kun kaikilla teinitytöillä (myös itselläni oli) on toi "mä oon niiiiiiiiiiiin läski"-Kompleksi jossain vaiheessa... Ne vaan unohtaa, ettei niiden kroppa oo edes 14-vuotiaana vielä valmis...

      Mun 18-vuotta vanha VELJENI on 186cm pitkä ja painaa 80kg ja on täyttä lihasta. Alotti treenaan ammattikoulun alussa säännöllisesti ja alkaa olla tavotteessaan...
      -Eikä koskaan valittanut olevansa läski (vaikka oli pullea lapsi), vaan teki asialle jotain... Pojat ei vaan jaksa stressata... HYVÄ POJAT!

    • Heppatyttö98;)

      Tyttö, 15wee, 171cm, 69kg. Melkein tyytyväinen:)

    • Ajanviettelijä

      Tyttö/19/153cm/55kg,
      sekä e r i t t ä i n tyytyväinen kurveihinsa!

    • morso2

      Tyttö
      15 v.
      180cm
      107kg
      en ole tyytyväinen
      ihan on naisten vartalo läskien alla.
      Tavoitepaino: 50kg

    • tyttö-00

      Tyttö/13v./161cm/52kg
      Oon iha jees, ainaki omasta mielestäni.

    • alipainoinen tytsy

      tyttö/12/n.163cm/n.40kg

    • nalle puh

      Tyttö/13v./155cm/38kg vielä 8kg tiputettavaa

    • tyttö99

      Tyttö/14v/161cm/52kg tavote ois päästä alle 50kg

    • maikkiih

      Tyttö/14v/160cm/41kg

    • muurarimies

      Mies, 23
      170 vähän päälle vissiin pituutta
      62.7kg näyttää vaaka, lisää rakennan

      Eipä ihmeelliset mitat, mutta näillä mennään

    • Läskipyllerö

      Tyttö, 12, 160cm, 36kg. Oonko läski?

    • Kaksikymppinen

      Olen 20 vuotias mies. Pituutta 172cm ja painoa 65kg (:

    • zombrex

      Alipainoisuus näemmä edelleen muodissa.
      Ei näin.

    • kisse x

      13 ½ / 163 cm / 36 kg

    • -------

      Poika 18v. 181 cm ja 63 kg.

    • "anoretikkohuora"

      Tyttö
      18 v
      45 kg
      175 cm

      Haluisin olla edes sen 50 kg, mutta geenit mitkä geenit... -__-

    • Kauniiksi kehuttu

      nainen/37/168cm/94kg:)

    • Rotevako?

      M36 176/95

    • moiteille(:

      tyttö/16/160cm/64kg

    • henuune

      Tyttö, 16 172cm/58kg

    • Murkkis

      tyttö/18/170cm/53kg

    • MiniMoi

      Mies/34/190cm/106kg.
      Tyytyväinen kokooni, pituutta mieheks ihan kohtuullisesti ja painon kanssa kestää elää, vielä kun lihasmassaa suurin osa tuosta "ylipainosta" ja muutenkin kunto terveys on hyvä.
      Mun pituiselle 94kg on vielä normaali painoindeksissä, eli 90kg olisin jo aika sutjakka jannu.
      Muillekin (teille nuorille erityisesti) tiedoksi, ei kannata tuosta painosta niin gramman päälle stressata. Tärkeempi on, jos ihminen on terve ja hyvinvoiva muutenkin kaikin puolin, niin voi ihan hyvin olla muutama kilo "ekstraa".
      Ja sit esim 170cm/70kg nainen ON normaalipainoinen. Ja vielä muutenkin naisellisemman näköinen kuin esim 170cm/50kg kokoinen nainen.

    • pöö

      tyttö 14 (kohta 15 :3), pituus 162-163 ja paino 49-51kg. ihan tyytyväinen, paitsi maha vähän pömpötää nii ajattelin vähän kiinteyttää :)

    • 172cm 72kg

      21-vuotias mies ja 172cm & 72kg

    • ...

      Nainen, 22, 160cm/49kg

    • salilekasalilvika

      mies, 20, 192cm/80kg

      salii päälle ;)

    • vastailija

      Tyttö, 15v, 158cm, 47kg.

    • tuuli on ihQ

      mies
      180/75

      • tuuli on ihQ

        ikä 15 :DDD


    • thjkykdty

      Nainen / 24 / 163,5 cm / 50 kg

      14-20-vuotiaana painoin 55 kg, enkä tietääkseni ollut edes lihavampi.

    • 172cm 80kg

      Mies / 22v / 172cm / 80kg

    • 3+13

      Nainen 163cm/64-65kg

      Tavoitepaino 55-60kg

    • Paula-lehmä

      Lehmä / 999kg / 5m

    • Pirnessa

      tyttö/16/171cm/59kg

    • meheväinen

      Nainen/57v/161cm/64kg
      :-D

    • persjalka

      Mies 31/180/liikaa
      Kyllä kyrpii oma "pituus" jos ketjun pituudet pitää paikkansa niin tosi monet teinit on jo yli 190cm. V..uttaa!

    • jekkyyl

      Tyttö 15/165/55-56

    • ÄläLaihduta

      Naispuolinen/12 v/ n. 167 cm/ n. 60 kg

      Ps. Olet aivan täydellinen. Älä laihduta.

      • Hujoppi_

        Mies/23vuotta/186cm (voi olla hieman ylikin tuosta, ei siis just tasan 186cm)


    • Hujoppi_

      Niin ja paino 91kg

    • Itsekuriton

      Nainen / 24 v / 172 cm / 85 kg.

      Paino on ollut muutaman vuoden nousussa, ennen olin hoikka. Pelottaa, että mihin asti tuo paino vielä menee. Syöminen on liian kivaa.

    • 0213

      Poika / 13v /noin 160cm en tiiä tarkkaan / noin 46kg

      Onko normaali?

    • Testopena

      Androgyyni/33v/190cm/230kg tarkotus nostaa 20kg

      • apulantaa

        Olin 16v kun nostin eli kannoin 200kg sylissä, neljä säkkiä


    • Anonyymi

      Tyttö/11/152/42
      EN OO TYYTYVÄINEN KOSKA MUA OLLAAN HAUKUTTU KOULUSSA LÄSKIKSI😭

    • Anonyymi

      Miten/miksi kaikki nuoret tytöt/naiset ovat noin kovin hoikkia? Vastakkainenkin sukupuoli pitää kun on persettä ja tissiä mistä ottaa kiinni ;) Liika on liikaa tietenkin vaan esim 160-165cm voi minusta painaa 60kg, varsinkin jos tekee muutakin fyysistä kuin limppii kylillä ringissä maahan..

      Itse M30v 178cm/n88 kg ja ylimääräistä on vain hieman vatsan seutuvill, päkki näkyy suurilta osin ja hartiat leveät. Ylimääräiset lähtis 1 kk uinnilla pois.

      Geeneistä ja harrastuksista kiinni paljolti minkä mallinen se vartalo on vaikka painoa olisikin. Lihas painaa suhteessa enemmän kuin rasva.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe